Kavuştuuuuuuuuuuuuuuuum

Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Çoookkkk güzel beyav. :cat:
Güle güle kullan motorunu. Hayırlı olsun. :rendeer:
 
Katılım
27 Şub 2006
Mesajlar
118
Dostum Metehanım bak seni gördüm iyi oldum şimdi haa.
Bitanesin. Durumlar nası? anladın sen onu.......

ula çevresi derken pi r2 (pi re kare) demedim heralde. benden bir numara geniş kankam.

crayzboyone, muratgergerli, gültekin saolun arkadaşlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Kas 2007
Mesajlar
61
hayırlı olsunn allah hata kaza bela vermesin ii günlerde kullanmanız dileğiylee makinaa güzell:cat:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Dostum Metehanım bak seni gördüm iyi oldum şimdi haa.
Bitanesin. Durumlar nası? anladın sen onu.......

ula çevresi derken pi r2 (pi re kare) demedim heralde. benden bir numara geniş kankam.

crayzboyone, muratgergerli, gültekin saolun arkadaşlar.

Ben senle akraba oluyom ya Ben junıor meteyım nasıl metehan abımle akrabaysan benlede oluon hahahaha:))) nese ılerde ınsallah tanısırıs :D
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Dostum Metehanım bak seni gördüm iyi oldum şimdi haa.
Bitanesin. Durumlar nası? anladın sen onu.......

ula çevresi derken pi r2 (pi re kare) demedim heralde. benden bir numara geniş kankam.

İstanbıldan selam sevgiler olsun...cbf bizi nası taşıdı halen annamış değilim...:p

rakii çok güzell...şiş kebapp çok gizell...yine gelecek sen...:rendeer:


cbf 250 li günnerini bilirim senin çömez...Kawaya pinince havalanma...taammı...:cherry:Havacılar biraz yüskekten uçar...:p:wiinkk:


ben fazla yazmıyımda topiği valla geyiğe çeviririm iki dakkede...ayıp olmasın..tekrardan hayırlı olsun efenim...
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Şahane bir motor, hele handro da varsa bu işin içinde keyiflendim. İsteyen der istediğini ama, bu Handro denene Kelebek, tam gerektiği anda ve yerde adama omuz ile destek verir
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
toocold makinan hayırlı olsun kazasız belasız kullanırsın inşAllah.

yannız abi burda kalbim kırıldı...neyin çevresi bu...ne genişliği...taam biraz kiloluyum ama bunu forumda yazmanın anlamı nedir...

tabiki senin fiziksel manadaki çevrenden bahsediyor. pi*re kare den hesaplanıyor :queen:
10 bin ytl ye herzaman temiz er6n bulunur, metenin bu konuda faydası olduğunu sanmıyorum :p
mete 5 bin var, bi er6 da bağa ayarla istanbola geliyorum :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlısı olsun,kazasız belasız kullanman dileğiyle.:cat:
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
güzel güzel motorun üzerine bu kadar emek veren birinin dikkatli kullanacağını düşünüyorum:cat:
darısı benim başıma
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
güle güle kullan motorun çok güzelmiş allah kaza bela vermesin iyi günlerde olsun
 
Katılım
27 Şub 2006
Mesajlar
118
Teşekkür yetmez ama:)
İyi bir gezi planlamalı, tekerler beraber dönmeli:) Gerçi Handro yu görmeyeli Ay oldu yaaa:pale:
Hayırlısı ile bin, işallah beraber gönülleri eğlendiririz:cat:

valla canı gönülden dilerim gezilerinize katılmayı. temmuzdan sonra ömrümün geri kalanında bandırmadayım. istanbul 1,5 saat. komşunuz olucam inşallah.
gezeriz abi eğer uygun görürseniz.:rendeer:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Hayırlı olsun.Kazasız belasız sürüşler dilerim.Mete buraların en kral motosikletlendiricisi oldu valla:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst