Kavuştuuuuuuuuuuuuuuuum

Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
9
siyah10 kanka senmisin loo...eski üyelerdensin he...heçde çaktırmıyon vala...:rendeer:ne kadar Havacııı varsaaaaa...hepsini teeekk teeekkk öperimmm....:queen:

Doğru tahmin kardeşim cin gibisin valla...Ben MT nin eskilerindenim ama fazla cevap yazmam.Sadece izliyordum bundan sonra bozucam kendimi aktif olucam.
Bende EN500 satabilirsen er6 n alıcam inşaallah...Banada bulursun aynısından:cat::cat::cat:

Bu arada bende bahriyelileri çok severim.Nede olsa Bandırmalıyızz....Öpüyorum.:queen::queen::queen:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
valla canı gönülden dilerim gezilerinize katılmayı. temmuzdan sonra ömrümün geri kalanında bandırmadayım. istanbul 1,5 saat. komşunuz olucam inşallah.
gezeriz abi eğer uygun görürseniz.:rendeer:[/QUOTE

hehheh, bandırma benim her hafta bir uğradığım yer, danışır, ayarlarız gezileri:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Çoookkkk güzel beyav. :cat:
Güle güle kullan motorunu. Hayırlı olsun. :rendeer:


Len Kıltek gel sanaa doğru yolu göstereyim...:p

Şahane bir motor, hele handro da varsa bu işin içinde keyiflendim. İsteyen der istediğini ama, bu Handro denene Kelebek, tam gerektiği anda ve yerde adama omuz ile destek verir

abi hatırlıyonmu o gün senin tükkana geldim ve o moturun siparişini bugün vercez dedimö geçtim telin başına...yoksa valla forsaytı falan nah alırdık...doğru zamanda doğru yer dediğin gibi...birazda ateşlemek lazım...Yüce ya RAB kimine para kimine zevk kimine akıl vermiş abi napalım...:queen::bounce:

toocold makinan hayırlı olsun kazasız belasız kullanırsın inşAllah.



tabiki senin fiziksel manadaki çevrenden bahsediyor. pi*re kare den hesaplanıyor :queen:
10 bin ytl ye herzaman temiz er6n bulunur, metenin bu konuda faydası olduğunu sanmıyorum :p
mete 5 bin var, bi er6 da bağa ayarla istanbola geliyorum :queen:


Samsunlu kıro...HYO ya verdiğin para şimdi yalan oldu...dinnemedin apini...sürünüyon...bana yatırım yap sende kazan...bi abi çekersen engün tecrübemden yararlanırsın...:queen:

Hayırlı olsun.Kazasız belasız sürüşler dilerim.Mete buraların en kral motosikletlendiricisi oldu valla:cherry:


Seni halen motosikletlendiremediysem bu benim hatamdır Oğuzum...yiğdim...:p

Doğru tahmin kardeşim cin gibisin valla...Ben MT nin eskilerindenim ama fazla cevap yazmam.Sadece izliyordum bundan sonra bozucam kendimi aktif olucam.
Bende EN500 satabilirsen er6 n alıcam inşaallah...Banada bulursun aynısından:cat::cat::cat:

Bu arada bende bahriyelileri çok severim.Nede olsa Bandırmalıyızz....Öpüyorum.:queen::queen::queen:


Abi kısmet bu işler...herşeyin hayırlısı...Biz VOLTRANı oluşturucaz..en 500 yetişemez bize...:pevelki yaz neredeyse İzmirde 7000 gaytmeye en 500 alıyodum...kılpayı döndü iş...motor hacizli çıktı...

MT yede bekleriz...bu yaz bizim yazımız olucak...Puraki77...denizcimuz(sılwervıng le):pdarkdaymınd(yeni motoru Kymco 500 xcıtıng ile)..ihsanhakan kızılderili düldülüyle ...toocold er 6 sıyla alemlere akıcaz...ilk gezi ULUDAĞ a olsun la...ne dersiniz...sizle heryere gidilir...
 
Katılım
27 Şub 2006
Mesajlar
118
Kankam harbi ha untmak yok bu lafları...
gezeceğiz di mi?
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Ön cam, hakikaten çok harika olmuş...:cyclopsan
Kazasız belasız binmeniz dileğiyle. :rendeer:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
9
MT yede bekleriz...bu yaz bizim yazımız olucak...Puraki77...denizcimuz(sılwervıng le):pdarkdaymınd(yeni motoru Kymco 500 xcıtıng ile)..ihsanhakan kızılderili düldülüyle ...toocold er 6 sıyla alemlere akıcaz...ilk gezi ULUDAĞ a olsun la...ne dersiniz...sizle heryere gidilir...

Benide yazın Temmuzda motorla Bandırmadayım.Toocold'la beraber gelirim inşaallah... mete_han İlk fırsatta sizlerle tanışmak ve gezmek ümidiyle ..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ben sana adres bile sormam olm.:queen:
Bulaşma, mundar etme topiği.
hade naş...:bounce:

Kankam harbi ha untmak yok bu lafları...
gezeceğiz di mi?

abicim unutan aha şu yukarıda avatarı görülen psikopat maynak psikolonjik patolojik deli gibi olsun...:queen:

Dün PTT yi soydu bugün eli kolu sallayarak geziyor..abi motorumua aşık oldum...İkinci bahar deniyo buna heralde...11500 de...Bu yaz bomba yaz olucak Allahın izniylen...

Denizci muzo abi İstanbul Bandırna kaç:pale: km bu arada...:silent:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
105
harika hayırlı olsun kazasız belasız kulanırsın işallah..
ama arka lastik biraz erimiş gibi görünüyo resimde ilk sahibi tek tekerciydi galiba...
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Hayırlı uğurlu olsun. Zevkle kullanmanı dilerim.
 
Katılım
27 Şub 2006
Mesajlar
118
ennginn, GKN, volkan tantürk, serdar23_Bbilgem, departed
çok sağolun arkadaşlar
allah herkese kısmet etsin bu mutluluğu.

volkan kardeşim,
sanırım göz yanılması seninki erimiş gibi düşündüğün veya gördüğün yer çamurluğun plakadan sonraki uzantısı hatta onun altında mika reflektör var. lastik nerede ise görünmüyor biler o resimde. kırmızı ile çizdiğim yer lastik değil
3plaka-1.jpg

mesela şu resme bak
Kawasaki_ER-6N_st2pz.jpg

fotonun açısı ile alakalı bi durum yani.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin.
zaten bende askerden geleyim motorumu mete_han abiyle alıcaz:cat:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Hayırlı uğurlu olsun.benimde ilerde almayı düşündüğüm bir motor.Motosiklet ile ilgili düşüncelerini yazarmısın?Gidişi duruşu yakışı kaçışı :mrgreen:
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
hayırlı uğurlu olsun.hemen hemen aynı motorlarımız(grenaj,göstergeler ve aynaların konumu dışında).şimdi sana bi kaç sorum olucak.aynalardan memnunmusun?görüş durumun nasıl? birde lastiklerden mumnunmusun yoksa benimki gibi sert ve çabuk patinaja düşüyormu?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst