- Katılım
- 6 Mar 2006
- Mesajlar
- 6,448
he yaa, bende arkadan elini belime dolayan kim diyordum :mrgreen:
elini belinemi koydu,
biz kemalle araya almıştık halbuki
senin yusf sapık olmasın:queen:
he yaa, bende arkadan elini belime dolayan kim diyordum :mrgreen:
aye bak bi artcıdan kurtulduk :queen: ekmene gerek kalmadı :queen:
Vallaa bizde az gülmedik imza sahibini görünce :queen::queen::queen:
Aye ye artçı olursan murat seni öldürür.. Yanlış anlama motordan düşürerek deil motora pislediğin için :queen::queen::queen:
Bu durumda da Kemalle sen sapık oluyosun :queen::queen::queen:elini belinemi koydu,
biz kemalle araya almıştık halbuki
senin yusf sapık olmasın:queen:
Var mısın iddiaya??? Lastiğine :cherry:muhahaha :mrgreen: ben artık tecrübe sahibiyim lütfen benden teknik konular hakkında görüş ve yorum isteyin :mrgreen:
Bu durumda da Kemalle sen sapık oluyosun :queen::queen::queen:
Var mısın iddiaya??? Lastiğine :cherry:
Bin ayenin arkasına bi İzmit yap gel, tabi yerse :queen:
durun ya ne sapığı aramızda öyle birimi var ?
Yaa ne doyursun? Bi kazandık o da topitopa yaradı :queen:Allah gözünü doyursun :queen:
Vallaa GKN öyleymiş seninde öyle olduğunu ima etti :queen:durun ya ne sapığı aramızda öyle birimi var ?
elini belinemi koydu,
biz kemalle araya almıştık halbuki
senin yusf sapık olmasın:queen:
Var mısın iddiaya??? Lastiğine :cherry:
Bin ayenin arkasına bi İzmit yap gel, tabi yerse :queen:
Bu durumda da Kemalle sen sapık oluyosun :queen::queen::queen:
yok ben sapık deilim valla :salut:
Var mısın iddiaya??? Lastiğine :cherry:
Bin ayenin arkasına bi İzmit yap gel, tabi yerse :queen:
tmm, diyelimki olduya iddiayı ben kazandım, hani bi ihtimal, milyarda bir belki ama olsun, lastiği napıcam :cherry:
Yaa ne doyursun? Bi kazandık o da topitopa yaradı :queen:
Vallaa GKN öyleymiş seninde öyle olduğunu ima etti :queen:
Lastiği naapıcan işte gelip benim lastikleri patlatırsın işine yaramayacağı için:queen::queen:valla ben iyiniyetlidir diye aklımdan öyle geçirmemiştim ama o bana fena geçirmiş sanırım :queen:
tmm, diyelimki olduya iddiayı ben kazandım, hani bi ihtimal, milyarda bir belki ama olsun, lastiği napıcam :cherry:
Yok onu en güzel magma mustafa yapıyo.. Ben kaskı sele mesafesine getiremiyorum :queen::queen:tabi tabi sen binecen dimi aye nin arkasına seni sapık :queen:
sapık olsaydım birilerini kandırırdım lolipopla sonra bakardım keyfime :queen::queen::queen::queen:
Yok onu en güzel magma mustafa yapıyo.. Ben kaskı sele mesafesine getiremiyorum :queen::queen:
Lolipopla tanıştınız mı siz:silent:
Tanışınca kandırırsın artık geç olsun güç olmasın :queen:
şekere zam var ee malüm bayram üstü artık sapıklıkda para ediyor :queen:
yani parası olmayan sapık olmasın :queen:
siz BY_dost adem abının altına verın bı rr tabı eskıden varmı ılerde de ınsallah aldırcam bı ızmıt yapın gelın...Ypan olursa o kısının motorunun benzınını 1000km kadar bana ayıt....
ama bakkala sor bakalım bu işi ucuza nasıl kapatırız diye belki kremalı bisküvi önerir yanındada gazoz :queen:
Lastiği naapıcan işte gelip benim lastikleri patlatırsın işine yaramayacağı için:queen::queen:
ama bakkala sor bakalım bu işi ucuza nasıl kapatırız diye belki kremalı bisküvi önerir yanındada gazoz :queen:
kardeşim herkezin bir iyisi vardır.. :bounce: ama tabi herkez kendine göre iyidir... benim sadece limitim biraz yüksek :queen:
sen boşver şimdi bunları biz ilerde yaparız bunları hee tabi şimdi motorumuz yok motorunu vermek isteyene hayır demeyiz şöyle bi drag yapsak fena olmaz :cat:
dostum sanırım duyumlarıma göre o akşam bi taksici tokatlamışın eline sağlık valla ben hergün döve döve bitiremedim yakında taksi duraklarına şeker die fare zehiri verip hepsini zehirlicem lolipopların yaaa adamlar ne dengesiz dövsende fayda etmiyo sövsende be abi... tekrar eline sağlık