[MT İstanbul] 8 Aralık 20.00 Tophane Buluşması

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
aye bak bi artcıdan kurtulduk :queen: ekmene gerek kalmadı :queen:

Abi yannız bennen gelen cabrio spor bir arkadaş vardı, aman haa ona dikkat, sakın olaki artçı alma, 270'den sonra adamın kaskı sakat yerlere deyiyo:cherry:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Vallaa bizde az gülmedik imza sahibini görünce :queen::queen::queen:

Aye ye artçı olursan murat seni öldürür.. Yanlış anlama motordan düşürerek deil motora pislediğin için :queen::queen::queen:

muhahaha :mrgreen: ben artık tecrübe sahibiyim lütfen benden teknik konular hakkında görüş ve yorum isteyin :mrgreen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
elini belinemi koydu,
biz kemalle araya almıştık halbuki:)
senin yusf sapık olmasın:queen:
Bu durumda da Kemalle sen sapık oluyosun :queen::queen::queen:
muhahaha :mrgreen: ben artık tecrübe sahibiyim lütfen benden teknik konular hakkında görüş ve yorum isteyin :mrgreen:
Var mısın iddiaya??? Lastiğine :cherry:
Bin ayenin arkasına bi İzmit yap gel, tabi yerse :queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
elini belinemi koydu,
biz kemalle araya almıştık halbuki:)
senin yusf sapık olmasın:queen:

valla ben iyiniyetlidir diye aklımdan öyle geçirmemiştim ama o bana fena geçirmiş sanırım :queen:
Var mısın iddiaya??? Lastiğine :cherry:
Bin ayenin arkasına bi İzmit yap gel, tabi yerse :queen:

tmm, diyelimki olduya iddiayı ben kazandım, hani bi ihtimal, milyarda bir belki ama olsun, lastiği napıcam :cherry:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
siz BY_dost adem abının altına verın bı rr tabı eskıden varmı ılerde de ınsallah aldırcam bı ızmıt yapın gelın...Ypan olursa o kısının motorunun benzınını 1000km kadar bana ayıt....
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
valla ben iyiniyetlidir diye aklımdan öyle geçirmemiştim ama o bana fena geçirmiş sanırım :queen:


tmm, diyelimki olduya iddiayı ben kazandım, hani bi ihtimal, milyarda bir belki ama olsun, lastiği napıcam :cherry:
Lastiği naapıcan işte gelip benim lastikleri patlatırsın işine yaramayacağı için:queen::queen:
tabi tabi sen binecen dimi aye nin arkasına seni sapık :queen:
Yok onu en güzel magma mustafa yapıyo.. Ben kaskı sele mesafesine getiremiyorum :queen::queen:

sapık olsaydım birilerini kandırırdım lolipopla sonra bakardım keyfime :queen::queen::queen::queen:

Lolipopla tanıştınız mı siz:silent:

Tanışınca kandırırsın artık geç olsun güç olmasın :queen:
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Yok onu en güzel magma mustafa yapıyo.. Ben kaskı sele mesafesine getiremiyorum :queen::queen:



Lolipopla tanıştınız mı siz
:silent:

Tanışınca kandırırsın artık geç olsun güç olmasın :queen:

Bende uyardım işte, cabrio spor arkadaş magma mustafa oluyo.:cherry:

Siyah kısma zaten yorum gerekmiyo :queen::queen::queen:
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
şekere zam var ee malüm bayram üstü artık sapıklıkda para ediyor :queen:
yani parası olmayan sapık olmasın :queen:
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
ama bakkala sor bakalım bu işi ucuza nasıl kapatırız diye belki kremalı bisküvi önerir yanındada gazoz :queen:
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
siz BY_dost adem abının altına verın bı rr tabı eskıden varmı ılerde de ınsallah aldırcam bı ızmıt yapın gelın...Ypan olursa o kısının motorunun benzınını 1000km kadar bana ayıt....

kardeşim herkezin bir iyisi vardır.. :bounce: ama tabi herkez kendine göre iyidir... benim sadece limitim biraz yüksek :queen:

sen boşver şimdi bunları biz ilerde yaparız bunları hee tabi şimdi motorumuz yok motorunu vermek isteyene hayır demeyiz şöyle bi drag yapsak fena olmaz :cat:

ama bakkala sor bakalım bu işi ucuza nasıl kapatırız diye belki kremalı bisküvi önerir yanındada gazoz :queen:

dostum sanırım duyumlarıma göre o akşam bi taksici tokatlamışın eline sağlık valla ben hergün döve döve bitiremedim yakında taksi duraklarına şeker die fare zehiri verip hepsini zehirlicem lolipopların yaaa adamlar ne dengesiz dövsende fayda etmiyo sövsende be abi... tekrar eline sağlık
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
kardeşim herkezin bir iyisi vardır.. :bounce: ama tabi herkez kendine göre iyidir... benim sadece limitim biraz yüksek :queen:

sen boşver şimdi bunları biz ilerde yaparız bunları hee tabi şimdi motorumuz yok motorunu vermek isteyene hayır demeyiz şöyle bi drag yapsak fena olmaz :cat:



dostum sanırım duyumlarıma göre o akşam bi taksici tokatlamışın eline sağlık valla ben hergün döve döve bitiremedim yakında taksi duraklarına şeker die fare zehiri verip hepsini zehirlicem lolipopların yaaa adamlar ne dengesiz dövsende fayda etmiyo sövsende be abi... tekrar eline sağlık

ABım 3-4 ay sonra ınsallah altına sole bı r6 cekcez ınsallah alllahım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst