[MT İstanbul] 8 Aralık 20.00 Tophane Buluşması

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
aaa okumuyormuydu tugce yüklenmeyin kıza sahlepin kilosu kaça senin haberin varmı en az 50 ytl den başlıyor inanmazsan araştır...



nolduya o kadar tırstınmı benden :queen:

Doğru yaa haklısın unutmuşum... Kemal koş git bakkaldan 10 kilo sahlep kapta gel... Parasını sen ver, üstü sende kalsın :queen::queen::queen:
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
Söyleseydin hazıra konucaktık işte :)

Herkes kime benzetiyosa bizde ona benzetiyoruzdur diye sorduk fena mı ettik :queen:

Doğru yaa haklısın unutmuşum... Kemal koş git bakkaldan 10 kilo sahlep kapta gel... Parasını sen ver, üstü sende kalsın :queen::queen::queen:

bahşiş de vereyimmi alırken ayıp olmasın diye :queen:

evet hemde çok :mrgreen: one süratti öyle 2 dakkada attın beni nerden nereye:) bi de bişey daha varda onu söyleyemiyorum malum şiddet unsuru içeriyor rtük siteyi kapatmasın :mrgreen:

anlıyorum okudum fıkranı :queen: tabi gaz çekmedik şimdi konuşursun kaskını alda gel de ben sana sorarım TIRSAN römorklu çekiciyi bakalım o zaman napıcaksın sana bi tem sefası yakışır :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
bahşiş de vereyimmi alırken ayıp olmasın diye :queen:



anlıyorum okudum fıkranı :queen: tabi gaz çekmedik şimdi konuşursun kaskını alda gel de ben sana sorarım TIRSAN römorklu çekiciyi bakalım o zaman napıcaksın sana bi tem sefası yakışır :queen:

Yok geçen bahşiş verdirdim ben ona bi hafta yeter :queen::queen:
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
abi gülme krizine girdim vallaha :mrgreen: tem e çıkmaya gerek yok valla normal cadde yetiyo :)

benim yanıma kaskla gelme senin için pek iyi olmaz :queen:

saatte 300 km hızla gidiyorum Azrail hala peşimde.. bu nasıl imza böyle saatte 30 km de kendini kastın :queen:

abi gülme krizine girdim vallaha :mrgreen: tem e çıkmaya gerek yok valla normal cadde yetiyo :)

abi normal cadde yetiyorsa neden motor almak istiyorsun sana akülü bişeyler alalım :queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
benim yanıma kaskla gelme senin için pek iyi olmaz :queen:

saatte 300 km hızla gidiyorum Azrail hala peşimde.. bu nasıl imza böyle saatte 30 km de kendini kastın :queen:

Harbi yaa biz bunun imzayı gördük vaayyy bee adama bak 300 yapıyomuş diyoruz... Buluşmaya bi geldi motorsız tırsak bi adam :queen::queen::queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Laa sayın Emin, sende hiç akıl yok mu, SS'e artçı olunurmu, beni vursalar binmem, en azından tek parça ölerim:queen:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
benim yanıma kaskla gelme senin için pek iyi olmaz :queen:

saatte 300 km hızla gidiyorum Azrail hala peşimde.. bu nasıl imza böyle saatte 30 km de kendini kastın :queen:



abi normal cadde yetiyorsa neden motor almak istiyorsun sana akülü bişeyler alalım :queen::queen:

:mrgreen: olur abi ondan başlarım, öyle öyle ilerletcez artık napalım:mrgreen:


Harbi yaa biz bunun imzayı gördük vaayyy bee adama bak 300 yapıyomuş diyoruz... Buluşmaya bi geldi motorsız tırsak bi adam :queen::queen::queen:

lütfen ama geleceğin süpersport yıldızı var karşınızda :mrgreen:
Allah ta sizi güldürsün, gülmekten başım ağrıdı yemin ederim :mrgreen:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Laa sayın Emin, sende hiç akıl yok mu, SS'e artçı olunurmu, beni vursalar binmem, en azından tek parça ölerim:queen:

yaptık bi hata işte abicim napalım, fuarda sana artçı olcam diyodum ya? iyi ki de beni ekmişsin :mrgreen: imzamı da değiştiriyorum, saatte 30 km hızla gidiyorum gözüm hala ibrede yazıcam artık :queen:

aye biturda sen al emin ii bak kendini nasıl kasıyor ben kortum valla kalp krizi geçirecek diye:queen::queen::queen:

Allah inandırsın fatiha ve ayetel kursi okudum içimden :queen: dışardan göründüğü gibi değilmiş hiç, ben alırım paşa paşa mobiletime binerim neyime SS :mrgreen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Yok baba teşekkür ederim ben almim, sırtımda patates çuvalı(tuğçeyi) taşıdım halen omuzlarım ağrıyor.:queen::queen::queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Laa sayın Emin, sende hiç akıl yok mu, SS'e artçı olunurmu, beni vursalar binmem, en azından tek parça ölerim:queen:

adam doru dio emin
ben 2 sene bindim ss e bi sigara almaya gittik geldik, yusf abide geldi bizle:queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
yaptık bi hata işte abicim napalım, fuarda sana artçı olcam diyodum ya? iyi ki de beni ekmişsin :mrgreen: imzamı da değiştiriyorum, saatte 30 km hızla gidiyorum gözüm hala ibrede yazıcam artık :queen:

:queen: :queen::queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
:mrgreen: olur abi ondan başlarım, öyle öyle ilerletcez artık napalım:mrgreen:




lütfen ama geleceğin süpersport yıldızı var karşınızda :mrgreen:
Allah ta sizi güldürsün, gülmekten başım ağrıdı yemin ederim :mrgreen:
Vallaa bizde az gülmedik imza sahibini görünce :queen::queen::queen:
yaptık bi hata işte abicim napalım, fuarda sana artçı olcam diyodum ya? iyi ki de beni ekmişsin :mrgreen: imzamı da değiştiriyorum, saatte 30 km hızla gidiyorum gözüm hala ibrede yazıcam artık :queen:

Allah inandırsın fatiha ve ayetel kursi okudum içimden :queen: dışardan göründüğü gibi değilmiş hiç, ben alırım paşa paşa mobiletime binerim neyime SS :mrgreen:
Aye ye artçı olursan murat seni öldürür.. Yanlış anlama motordan düşürerek deil motora pislediğin için :queen::queen::queen:
adam doru dio emin
ben 2 sene bindim ss e bi sigara almaya gittik geldik, yusf abide geldi bizle:queen:
Harbi mi yaa özledim vallaa Yusf u... En son İzmite gittik geldik kendisiyle.. :queen::queen:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Yok baba teşekkür ederim ben almim, sırtımda patates çuvalı(tuğçeyi) taşıdım halen omuzlarım ağrıyor.:queen::queen::queen:

ooo abi desene beni alsan demekki fizik tedaviye ihtiyacın vardı :mrgreen:

adam doru dio emin
ben 2 sene bindim ss e bi sigara almaya gittik geldik, yusf abide geldi bizle:queen:

he yaa, bende arkadan elini belime dolayan kim diyordum :mrgreen:

aye bak bi artcıdan kurtulduk :queen: ekmene gerek kalmadı :queen:

gözümü kapatırım gene binerim abi :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst