[İzmir MT]30 Kasım Cuma "Birisi Kaçırmış" buluşması-Teras Cafe-

Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
izmir de kimse bizim grubumuzdan bedel almaz hatta bir hafta önceden bizi davet ederler bizde programımız müsaitse o mekanı ŞEREFLENDİRİRİZ mekan sahibinin İZMİR MT yi ağırlaması bir gururdur :cat:ve her mekan tarafımızdan ziyaret edilmez İZMİR MT li olmak ayrıcalıktır :rendeer:

vayy bee bir İZMİR MT üyesi olarak gurur duydum kendimleee...:cat::cat::cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bizde sizinle gurur duyuyoruz :rendeer:sizlerle daha iyiye daha güzele gidiyoruz, birtanede akıllı bulsak hiç eksiğimiz kalmayacak :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Yarın maalesef araba ile gelicem.... O taraflarda araba ile işim var...Sonra dalga geçmeyin tatlı sucu falan diye.....:p
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Akşama bişey kalmadı.
Akşam görüşmek üzere...

--

İhtiyar ,bu taraflara yolun düşerse bekliyoruz,ona göre :wiinkk:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Sabah yazdığım mesajların hepsi yok olmuş :queen: 3 konuya falan msj yazdım hiçbiri yok :pale: Yoksa kafayı yemeyemi başladım :silent: :p
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Arkadaslar herkesten tek tek ozur diliyorum, gercekten de gelmek istiyodum, bugun motorumu Gittardando dan almak icin konak a gittigimde alp tunay la karsilastik hatta ona da soyledim, cok hastaydim ama bi sekilde gelirim diye dusundum, ondan sonra tam kacamak yaparken yagmur yagdigini gordum bu sefer annem gitme dedi, zaten arabayla kaza yaptik bi de is acmayalim deyince kıramadim... tam o sirada alp tunay abim sagolsun aradi kendisine izah etmeye calistim, biraz azarladi beni, biz seni birakiriz da dedi... cok cok tesekur ederim...

alp tunay Alper abi, her ne kadar sanal alemde rakibim olsa da ondan, basligi acan Forrap tan ve apv 41 Cengiz abimden beni bu aksamlik affetmelerini diliyorum....:rendeer:

cok cok guzel bi aksami kacirdigimdan da cok eminim:pale: ama bu aralar istedigim seyler zamanin da olmuyor, ''timing'' problemi yasiyorum...

hepinize bol muhabbetler diliyorum...
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
merhabalar...
güzel bir geceydi hakikaten..herkese çok teşekkür ederim bol kahkahaları için...
fakat eve dönerken yollar felaketti..yağmur yarım yamalak yağdığı için yolun üstü çamur deryası gibiydi..motor yolda ilerlerken zig zag çiziyor gibiydi yani..korktum biraz dooorusu...aman dikkat edin...:cyclopsan:farao:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
merhabalar...
güzel bir geceydi hakikaten..herkese çok teşekkür ederim bol kahkahaları için...
fakat eve dönerken yollar felaketti..yağmur yarım yamalak yağdığı için yolun üstü çamur deryası gibiydi..motor yolda ilerlerken zig zag çiziyor gibiydi yani..korktum biraz dooorusu...aman dikkat edin...:cyclopsan:farao:

büyle havallarda dikatlı olmak lazım eve vardığına sevindim iyi geceler:rendeer:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
büyle havallarda dikatlı olmak lazım eve vardığına sevindim iyi geceler:rendeer:

eyvallah sağolasın...herkesin evine sağ salim varmış olması da beni mutlu eder doorusu..
gerçi sen motorsuzsun ama yine de dikkat etmek lazım..yaya iken bile düşmek fena olur ya düşünsene..bizim gibi dikkatli bir motorcunun yaya iken düşmesi..eyvak fena çizdirir vallahi karizmayı..:rendeer:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
eyvallah sağolasın...herkesin evine sağ salim varmış olması da beni mutlu eder doorusu..
gerçi sen motorsuzsun ama yine de dikkat etmek lazım..yaya iken bile düşmek fena olur ya düşünsene..bizim gibi dikkatli bir motorcunun yaya iken düşmesi..eyvak fena çizdirir vallahi karizmayı..:rendeer:

yaya olduğumu kim süyledi 1600cc makina vardı altımda :queen::cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Herkesi burda görmek güzel.......Sorunsuz dönülmüş.....:cat:

Teşekkürler...Gerçekten güzel bir gece daha geçirdik.... Kaçıranlar çok şey kaçırdı....:cat:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
MT İzmir yavaş yavaş evrim geçiriyor sevgili motosiklet.net üyeleriii....

resimde ilk iki örneği görebilirsinizzz....:queen::queen::queen:

 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
s5000385xs3.jpg

Mt İzmirin İtfaiye şefi BEGÜM arkadaşımız tam teşekkülü hazır
s5000387tc0.jpg


s5000388dn6.jpg


s5000389ej3.jpg


s5000390zu3.jpg


TUNCERE DİKKAT:queen::queen::queen:

s5000391xe5.jpg


Fıstın canavarları iş başında... (sonuncuyu paylaşmıyolar)

s5000393os7.jpg


Yorumu size bırakıyorum!!!

s5000397ib8.jpg



s5000398ai5.jpg


s5000406pw0.jpg


s5000407jw7.jpg


s5000408gu1.jpg


s5000409rm6.jpg


s5000410ug4.jpg


s5000411yg6.jpg


s5000413ho5.jpg


s5000414oy0.jpg



s5000416tv6.jpg


Millet deliye muhtaç biz akıllıya:p:p:p

s5000419he8.jpg


İmam ..... cemaat napsın:cherry:

s5000421uq8.jpg



s5000422tl7.jpg
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst