- Katılım
- 28 Tem 2007
- Mesajlar
- 714
ahhh kaçırıyoz bu izmir mt toplantılarını napalım artık nisandan snra katılırız bizde,hepinize istanbuldan sevgiler.
ewet ümmet abi bende seninle tanışmak çok istiyorummm.... Memleketim Ahmeli'de Hıfzı ve Yusuf abimlerle tanışmış, hani MT Manisa'nın iftar yemeğine yetişememişde, yusuf abi beni cepten aramış canlı olarak seni ekibe bağlamıştımmm.....saygılar abiii....
:cat::cat::cat: