eyvallah davutum...çok saolasın gerçekten..sen birtanesin ya..
evet motorum hala ahmetlide ne yazık ki..ama bu hafta getirmeyi düşünüyorum bir aksilik çıkmazsa eğer...yoksa saol canım kardeşim başımın üstünde yerin var..:wiinkk::rendeer::cat:
Tamam..Şüphe bile etmemiştim..............
satmaz satmaz Alp. herkezin yeri ayrı.
öcüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü 25 kere öcüüüüüüü
valla ellerimizle büyüttük çayağacını. yakında motosikletini de büyütecez inşallah.
aklıma geldi
ellerimle büyüttüğüm
solar iken dirilttiğim
tarığıma çarptın sen
çatada pragggg
ahhh kaçırıyoz bu izmir mt toplantılarını napalım artık nisandan snra katılırız bizde,hepinize istanbuldan sevgiler.
ISLATMAKMI sen motoru büyüt İZMİR i sel götürecek SEL :mrgreen:![]()