[İzmir MT]30 Kasım Cuma "Birisi Kaçırmış" buluşması-Teras Cafe-

Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
eyvallah davutum...çok saolasın gerçekten..sen birtanesin ya..
evet motorum hala ahmetlide ne yazık ki..ama bu hafta getirmeyi düşünüyorum bir aksilik çıkmazsa eğer...yoksa saol canım kardeşim başımın üstünde yerin var..:wiinkk::rendeer::cat:

lafımı olur özgürrr... bahaneyle senin evin yolunu öğrenmiş hemde yol yapmış olurdummm.... başka bir zaman ahmetliye falan geçerken sana uğrayacağım aklımdaaa.... görüşürüzzz....

arkadaşlar ali ile benim doğumgünü çocuğu olduğumuz maşalah virüs gibi bütün topic leri sarmış ben de her yerden teşekkür ediyorrr ve tebrikleri kabul ediyorummm.... saygılarr


hepinizi çok seviyorummm....
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
valla ellerimizle büyüttük çayağacını. yakında motosikletini de büyütecez inşallah.

aklıma geldi
ellerimle büyüttüğüm
solar iken dirilttiğim
tarığıma çarptın sen
çatada pragggg
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
o kadar güzel muhabbetiniz varki sizi takdir etmemek imrenmemek mümkün değil,ben çok devamsızlık yaptığım için sizin içine beni de katıp biz diyemiyorum,arasıra buluşmalara katılsamda kopmuşum bir kere,eskisi gibi ait hissedemiyorum,uzun lafın kısası,bir aksilik olmazsa gelirim bende:cherry:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
kardeşim ne demek ya. sizi bizi mi var burada. sen de bizsin bizde seniz. hepimiz çok güzel insanlarız.
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
bu topiğin başlığını görür görmez şööle bi maziye gittim de ilkokula başladığım günle ilgili bi anımı aklıma getirdi,
hepimiz sınıfın ortasındaki derenin etrafına dizilmiş aynı şeyi söölüyoduk, yine o ilk tenefüsde sınıfda yankılanan ses kulağımda çınlar gibi oldu "Birisi Kaçırmış"
Yoksa bu toplantıda ilkokul arkadaşımı getireceksiniz ve yıllar sonda o suyun kaynağınımı öğreneceğim.
"evvet Forrapın Penceresi programında şimdi kapı açılıyor ve ilkokul arkadaşın geliyorr. kaçırdığını itiraf edecek , çaylardan soora......."
:queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
27
herkeze ii aksamlar insallah olrsa bende gelmeyi düsünüyorum tuncer beraber mi gidecez :mrgreen: bana haber sal
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
onur tuncere de bir çift makine ayarlada gelsin senle :p yolda kapışırsınız :queen::queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
ahhh kaçırıyoz bu izmir mt toplantılarını napalım artık nisandan snra katılırız bizde,hepinize istanbuldan sevgiler.
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
valla ellerimizle büyüttük çayağacını. yakında motosikletini de büyütecez inşallah.

aklıma geldi
ellerimle büyüttüğüm
solar iken dirilttiğim
tarığıma çarptın sen
çatada pragggg

Amin murat abicim amin :mrgreen: Allah motoru büyütüp ıslatmak nasip etsin :bounce:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
ISLATMAKMI sen motoru büyüt İZMİR i sel götürecek SEL :mrgreen::p:p
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
ahhh kaçırıyoz bu izmir mt toplantılarını napalım artık nisandan snra katılırız bizde,hepinize istanbuldan sevgiler.

Ümmet abi ozlettin hakketten kendini... ugra arasira asagilara...


Cengiz abi korkutuyom korkutuyom cogaliyor bunlar.....



ÖCÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜ ÖCÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜ
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
kaç haftadır katılamıyorum defterden silinmediysem gelicem inşallah. bu aralar nöbetçiyim ama bi aksilik olmazsa uğruycam. selamlar...
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ümmet abim nerelerdesin. yüzünü göremez olduk bari mesajlarını eksik etme bizden. kendine çok iyi bak abicim.

mehmet sen motoru büyüt yağmurlu havada kimse senle trafiğe çıkmaz
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
yawwfff ne kadar çok adam olmuş orda öle..bende gelcem iişallah bi terslik çıkmassa.. AMa dier leri nerde sess seda vermeyenler, bögürtü böcekler, duyulmayan insanlar, çet yapan kutlar , mavi ybr liler falan filan kırmısı fistan ,karpuz bostan :p :):):).....

Herkeseeee selamlarrr :rendeer:...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst