Arkadaslar herkesten tek tek ozur diliyorum, gercekten de gelmek istiyodum, bugun motorumu Gittardando dan almak icin konak a gittigimde alp tunay la karsilastik hatta ona da soyledim, cok hastaydim ama bi sekilde gelirim diye dusundum, ondan sonra tam kacamak yaparken yagmur yagdigini gordum bu sefer annem gitme dedi, zaten arabayla kaza yaptik bi de is acmayalim deyince kıramadim... tam o sirada alp tunay abim sagolsun aradi kendisine izah etmeye calistim, biraz azarladi beni, biz seni birakiriz da dedi... cok cok tesekur ederim...
alp tunay Alper abi, her ne kadar sanal alemde rakibim olsa da ondan, basligi acan Forrap tan ve apv 41 Cengiz abimden beni bu aksamlik affetmelerini diliyorum....:rendeer:
cok cok guzel bi aksami kacirdigimdan da cok eminim

ale: ama bu aralar istedigim seyler zamanin da olmuyor, ''timing'' problemi yasiyorum...
hepinize bol muhabbetler diliyorum...