Ninja 250R Geliyor! YZF-R125 Gelmiyor!

Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
Keşke biraz daha iri bir makina olsaydı.. Mühendislere saygım sonsuz ancak, açıkçası motoru görüp özelliklerini inceledikten sonra, haberi ilk duyduğumdaki heyecanım yerini hayal kırıklığına bıraktı..
Herhangi birinin bariz üstünlüğü sözkonusu değil diye düşünüyorum.
Hayırlı olsun alacaklara şimdiden.
bence böyle bir makinanın hakkı bu cüssedir, hyosungt gt250r de kalıp yönünden abartıya kaçılmış.
tam olarak rs125 boyutlarında gibi geliyor bana, bu da gayet iyi.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
İri motor merakını anlayamıyorum şahsen. Motorun gücüne göre kullanımına göre yeteri kadar büyüklüğü olsun. Mesela cbr125'in görüntüsü çok cılız, Gt250r ın görüntüsü de çok kaba. gt250r yeni kasa r6 lardan büyük. R6 yı yapanlar işi bilmiyor mu? :p
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
68
Harika!!!Muhakkak alacağım hele ki enjeksiyonlusu gelsin!

karburatörlü 32 ps diyo.. karburatörlüsü daha güçlü o zaman.

Enjeksiyonlusu 30 karbüratörlüsü 32PS.2PS için karbüratörün yakıt tüketimi çekilir mi yav?Bence enjeksiyonlusu gelsin affetmem alırım!:mrgreen:Aldığım gibi de Türkiye'nin her köşesini Rahmetli Barış Manço gibi de gezerim eski 7'den 77'ye hesabı :cat:zaten oturuş olarak enduro'ya da yakın gibi yormaz adamı.:mrgreen:
Kadrana gelince gayet güzel, okuması kolay minimal, hoş bir kadran olmuş zaten en hazzetmediğim şey cafcaflı, modern olsun diye hilkat garibesine benzeyen tasarımlardır misal buyüzden asla Nokia kullanmam ::angry2::abuk subuk olmamış. 9-10 000 Lira arası gayet iyi olur 10 000 psikoljik sınır bence.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
bence böyle bir makinanın hakkı bu cüssedir, hyosungt gt250r de kalıp yönünden abartıya kaçılmış.
tam olarak rs125 boyutlarında gibi geliyor bana, bu da gayet iyi.


Hakkı budur bence de, haklısın. Mühendislere saygım sonsuz, ama gönül isterdiki daha yakışıklı bişey yapsalardı (bence). :)


İri motor merakını anlayamıyorum şahsen. Motorun gücüne göre kullanımına göre yeteri kadar büyüklüğü olsun. Mesela cbr125'in görüntüsü çok cılız, Gt250r ın görüntüsü de çok kaba. gt250r yeni kasa r6 lardan büyük. R6 yı yapanlar işi bilmiyor mu? :p


GT250R' ın kasasının çok ağır olduğu yadırganmayacak bir gerçek zaten, yapım aşamasında performanstan çok, dış görünüş daha ön planda tutulmuş :) Kawa içinse, yine de insan göze de daha fazla hitap etsin istiyor (şahsi fikrim), belki de 250cc.lik Hyo'nun kalıbına alıştığımız için yadırgadık. :cat:
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:)Çok güzel şimdiden hayırlı olsun.İnşl yamaha da fikrini değiştirirde 125lik makinayı piyasaya sunar.
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
88
Arkadaşlar bu konuyu yeni başlık açmayı denedim ama henüz bir gelişme yok! Yani yönetim inceleyip açıcakmış. Ya incelemediler yada açmaya değer bulmadılar! Zaten Yamaha ya da aşşağıdaki mail i attım onlardan da henüz takıp da cevap veren olmadı! En iyisi motor sevdasından Vazgeçmek.... Böyle şeyler olunca insanın aklına başka birşey gelmiyor!

Yamaha ya gönderdiğim mail...




Merhaba… İlk önce sitenizdeki 2008 yılında satılacak yeni modelleri görünce çok sevinmiştim!

Çünkü fuar da motorumu yenilemek ve beraberinde vitesli sınıfa giriş yapmak için 125-250 cc sınıfı bir vitesli motor almak istiyordum! Şu anda bir Piaggio/Gilera kullanıcısıyım! Yeni T max 500 e bayıldım ve fuara kadar nasıl sabredebileceğimi düşünürken ve vitesli motora geçiş için YZF R125 in doğru motor olduğuna karar vermişken siz bütün hayallerimi yıktınız! Bu kararı neye göre verdiğinizi merak ediyorum! Biz 3. dünya ülkesi miyiz ki bir şeyi çıkar çıkmaz alamıyoruz! Yada sitenize en başından o listeyi koymasaydınız!


“Bakın 2008 yılında Avrupa ve daha birçok ülkede insanlar bu yeni modellere binecekler! Siz şimdilik şu iki motorla yetinin… Size çok bile….” Demeye mi getiriyorsunuz! Siz kaybedersiniz…!

Ben fuara gider yenilikleri standına taşımış olan firmalardan birinden almak istediğim motorları alırım. Çünkü yeniyi ve çeşidi sunan başarıyı da hak eder! Artık daha sonra vitesli de 600 cc ve arkasından 1000 cc ye geçerken de müşterisine değer veren diğer firmalardan birinden büyük ihtimalle de başlangıç yaptığım firmadan devam ederim! Size bu müşteri odaklı ve yenilikçiliğe açık politikanızda da başarılar ve iyi şanslar dilerim…. Kaldı ki ŞANSA ÇOK ama ÇOK ihtiyacınız olacak… Azla yetinmeyi bilen kullanıcıların pek fazla olduğunu sanmıyorum çünkü…. Bu yaptığınızla siz bizi daha fazlası varken azla yetinmeye mahkum etmeye çalışıyorsunuz…. Neyse ki diğer firmalar sizden farklı düşünüyor…. Saygılarımla…..

NOT: Yukarıda acımasız davrandığımı düşünüyor olabilirsiniz! Ama günümüzdeki rekabet ortamı da zaten böyle yürümüyor mu! Umarım size biraz olsun gerçekler hakkında yada tüketici eğilimleri hakkında bir şeyler anlatabilmişimdir! Ve umarım kararınızla ilgili tekrar bir düşünmenizi sağlayabilirim. Çünkü ben yukarda yazımın başında belirttiğim gibi baharda hangi motorlara bineceğimi hayal etmek istiyorum! Fuarda hangi motoru alırım acaba diye düşünmek değil. Avrupalı binerken, yada birkaç yıl sonra siz lütfedip getirdiğinizde yanımdan almak isteyip de alamadığım modellerinizden biri geçerken iç geçirmek istemiyorum….. Yani ben 2008 motosiklet fuarında yeni motorlarımı alacam… Dilerim bu motorlar sizin yeni modellerinizden olur….. Karar sizin…. Bu konuyu www.motosiklet.net tede gündeme getiricem! Diğer arkadaşlarında benimle hem fikir olacağını sanıyorum. İyi çalışmalar dilerim….
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
10
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar bu konuyu yeni başlık açmayı denedim ama henüz bir gelişme yok! Yani yönetim inceleyip açıcakmış. Ya incelemediler yada açmaya değer bulmadılar! Zaten Yamaha ya da aşşağıdaki mail i attım onlardan da henüz takıp da cevap veren olmadı! En iyisi motor sevdasından Vazgeçmek.... Böyle şeyler olunca insanın aklına başka birşey gelmiyor!

Yamaha ya gönderdiğim mail...




Merhaba… İlk önce sitenizdeki 2008 yılında satılacak yeni modelleri görünce çok sevinmiştim!

Çünkü fuar da motorumu yenilemek ve beraberinde vitesli sınıfa giriş yapmak için 125-250 cc sınıfı bir vitesli motor almak istiyordum! Şu anda bir Piaggio/Gilera kullanıcısıyım! Yeni T max 500 e bayıldım ve fuara kadar nasıl sabredebileceğimi düşünürken ve vitesli motora geçiş için YZF R125 in doğru motor olduğuna karar vermişken siz bütün hayallerimi yıktınız! Bu kararı neye göre verdiğinizi merak ediyorum! Biz 3. dünya ülkesi miyiz ki bir şeyi çıkar çıkmaz alamıyoruz! Yada sitenize en başından o listeyi koymasaydınız!


“Bakın 2008 yılında Avrupa ve daha birçok ülkede insanlar bu yeni modellere binecekler! Siz şimdilik şu iki motorla yetinin… Size çok bile….” Demeye mi getiriyorsunuz! Siz kaybedersiniz…!

Ben fuara gider yenilikleri standına taşımış olan firmalardan birinden almak istediğim motorları alırım. Çünkü yeniyi ve çeşidi sunan başarıyı da hak eder! Artık daha sonra vitesli de 600 cc ve arkasından 1000 cc ye geçerken de müşterisine değer veren diğer firmalardan birinden büyük ihtimalle de başlangıç yaptığım firmadan devam ederim! Size bu müşteri odaklı ve yenilikçiliğe açık politikanızda da başarılar ve iyi şanslar dilerim…. Kaldı ki ŞANSA ÇOK ama ÇOK ihtiyacınız olacak… Azla yetinmeyi bilen kullanıcıların pek fazla olduğunu sanmıyorum çünkü…. Bu yaptığınızla siz bizi daha fazlası varken azla yetinmeye mahkum etmeye çalışıyorsunuz…. Neyse ki diğer firmalar sizden farklı düşünüyor…. Saygılarımla…..

NOT: Yukarıda acımasız davrandığımı düşünüyor olabilirsiniz! Ama günümüzdeki rekabet ortamı da zaten böyle yürümüyor mu! Umarım size biraz olsun gerçekler hakkında yada tüketici eğilimleri hakkında bir şeyler anlatabilmişimdir! Ve umarım kararınızla ilgili tekrar bir düşünmenizi sağlayabilirim. Çünkü ben yukarda yazımın başında belirttiğim gibi baharda hangi motorlara bineceğimi hayal etmek istiyorum! Fuarda hangi motoru alırım acaba diye düşünmek değil. Avrupalı binerken, yada birkaç yıl sonra siz lütfedip getirdiğinizde yanımdan almak isteyip de alamadığım modellerinizden biri geçerken iç geçirmek istemiyorum….. Yani ben 2008 motosiklet fuarında yeni motorlarımı alacam… Dilerim bu motorlar sizin yeni modellerinizden olur….. Karar sizin…. Bu konuyu www.motosiklet.net tede gündeme getiricem! Diğer arkadaşlarında benimle hem fikir olacağını sanıyorum. İyi çalışmalar dilerim….

Aynen Katılıyorum.Bencede yamaha-beldeyama müşterilerin düşüncelerine karşı çok duyarsız,hiç taktıkları yok.Bende bu konuda beldeyama-yamahaya yazdım,tabi ki cevap vermediler.Ayrıca aynı konuda daha önce yazılmış benim de yazdığım linkler var.
http://www.motosiklet.net/forum/mot...deller-turkiyedeki-modeller-2.html#post824174

Yamaha-beldeyamanın 2008 modellerini sayfasındaki sunuş şekli gerçekten Türk insanını aşağılar bir tarzda:İşte bir kaç örnek,Beldeyamnın sayfasından aynen alıyorum:
1-"-MotoGP teknolojisi ile donatıldı. Yamaha YZF-R125 ile yola çıkma ve yaşamdan büyük keyif alma zamanı.

YZF-R125 modeli 2008’de Türkiye’de satışa sunulmayacaktır"????:farao:

2-"WR250R’yi denemediyseniz keyifli performansın gerçek anlamını bilmiyorsunuz demektir.

WR250R modeli 2008’de Türkiye’de satışa sunulmayacaktır":farao:

Özetle,şu modeli harika,alın binin,eğlenin diyor,hemen altında" heh heh sizinle dalga geçtik,bu model Türkiyeye gelmeyecek ki,siz ancak hayal kurun diyor..

Ben bu tanıtım tarzını gerçekten insanları aşağılayıcı buluyorum.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Evet yukarıdaki iki arkadaşın yorumlarına katılıyorum; beldeyama insanlarla resmen dalga geçmiş, 2. sınıf muamelesi yapmış.Ama insanlar da onlarla dalga geçmeyi bilirler hiç merak etmesinler, herşey karşılıklıdır.
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
kawasaki yi sokakta gorup beyenmeyecek (yani çirkin diyecek adam) yoktur bence, tipi cbr125ten iyi, sadece resimlere gore konusmak cok yanlış...
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
88
Aynen Katılıyorum.Bencede yamaha-beldeyama müşterilerin düşüncelerine karşı çok duyarsız,hiç taktıkları yok.Bende bu konuda beldeyama-yamahaya yazdım,tabi ki cevap vermediler.Ayrıca aynı konuda daha önce yazılmış benim de yazdığım linkler var.
http://www.motosiklet.net/forum/mot...deller-turkiyedeki-modeller-2.html#post824174

Yamaha-beldeyamanın 2008 modellerini sayfasındaki sunuş şekli gerçekten Türk insanını aşağılar bir tarzda:İşte bir kaç örnek,Beldeyamnın sayfasından aynen alıyorum:
1-"-MotoGP teknolojisi ile donatıldı. Yamaha YZF-R125 ile yola çıkma ve yaşamdan büyük keyif alma zamanı.

YZF-R125 modeli 2008’de Türkiye’de satışa sunulmayacaktır"????:farao:

2-"WR250R’yi denemediyseniz keyifli performansın gerçek anlamını bilmiyorsunuz demektir.

WR250R modeli 2008’de Türkiye’de satışa sunulmayacaktır":farao:

Özetle,şu modeli harika,alın binin,eğlenin diyor,hemen altında" heh heh sizinle dalga geçtik,bu model Türkiyeye gelmeyecek ki,siz ancak hayal kurun diyor..

Ben bu tanıtım tarzını gerçekten insanları aşağılayıcı buluyorum.



Aynen kardeşim! İnsanlarla dalga geçiyorlar... Oda varsa ben en çok da site ye içerledim! Nerdeyse 1 hafta olcak ben konu açalı! Çıkmadı hala...! Yönetim tarafından incelenen mesajım yayınlanmaya değer bulunmadı sanırım! Yukardaki gibi yazmıştım sadece, ekstra bişey yok yani! İçimden geçirdiklerimi yazmadım kısaca! Hatta içimden geçenleri söyliyim mi YAMAHA ile ilgili..... Küfürler hariç tabi buraya küfür yazacak değilim.... Hmmmm...! Hiç birşey..! Evet söylicek başka birşeyim yok...! Asıl söylemek istediklerimi de burada yazamıyorum zaten... :pr:
 
Katılım
25 Haz 2006
Mesajlar
10
ılk baslayanlar ıcın ıdeal bı motor.ınslalh gelır ve 10 mılyarı gecmezz...
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
Ninja 250R 2008 geniş fotoğraflar






111.jpg

V2_KawasakiNinja250R2008rev_02.jpg

08_Ninja250R_Front.jpg

paris-kawasaki-ninja-250-r3.jpg

2008-kawasaki-ninja250r-rwheelw_rdax_295x221.jpg

n250rc_1.jpg

Kawasaki-Ninja-250R-08--3s.jpg

imgbe3be37ezik4zj.jpeg

2503jz7.jpg

Kawasaki_ninja250R_01.jpg

1191055429.jpg

url

bigninja250r200805iw0.jpg


çok mükemmel motor yaws :cat:
merak edenlere: 2008 mayıs ayında burada olacak
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Ben arkadaşın fikrine katılıyorum, 152 kg ve 30 beygir; başlangıç motoru olabilir gayet.Hyosung gt250r ile başlayan birsürü arkadaşımız var forumda, bu motor o kadar kalıplı değil ve üstelik daha hafif.Neden başlangıç motoru olmasın?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst