- Katılım
- 17 Ağu 2007
- Mesajlar
- 1,470
çinlilere bir mail atalımda bari 1 2 milyarlık olanından çıkarsınlar bizde alırız bitane 250 cc koskoca mercedes vb. arabaları kopyalayıp çıkarmışlar bunu yapmak çocuk oyuncağı olmalı çinliler için
Offff 250cc Racing kılasmanında nihayet bir motosiklet daha.Bu ninja 250R insallah 4 silindirdir.....
Arkadaşlar daha önce söyledim bir kez daha söylüyorum.Hyosung gt 250r'nin ABD satış fiyatı 3700$. Ninja 250R 2008 modelin satış fiyatı da 3500 $ olacak.Türkiye'de de Ninja 250R kesinlikle daha ucuz olmalı Hyosung'dan veya en fazla aynı olmalı fiyatı.Söyleye söyleye tüy bitti dilimde...
birde aklıma şu geldi.şimdi bu makine gt250r ile aynı hızlara çıkabiliyorsa burda insanlara karşı yapılan bir yalancılık var.şimdi iki ihtimal var.ya kawasaki tek disk fren,130 arka lastik koyarak güvenlik ihlali yapıyor.yada hyosung bunları sadece gösteriş için,ürün satabilmek için yapıyor.