Ninja 250R Geliyor! YZF-R125 Gelmiyor!

Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
çinlilere bir mail atalımda bari 1 2 milyarlık olanından çıkarsınlar bizde alırız bitane 250 cc koskoca mercedes vb. arabaları kopyalayıp çıkarmışlar bunu yapmak çocuk oyuncağı olmalı çinliler için
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
fiyat 9000 ytl civarında olursa piyasadaki açığı iyi değerlendirerek 250cc deki hyo üstünlüğüne son verirler race clasmanında 1 numara olacağını düşünüyorum

ama ybr250 gibi bir fiyat politikası herşeyi değiştirir
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
10.00 ytl olursa havada gider..hem racing oluşu, hem de Kawasaki.:cat:
 
Katılım
9 Ağu 2007
Mesajlar
70
peki hyosung kadar kalıplı mı yoksa cbr125 tarzı bişey mi resimlerden çok anlaşılmıyor
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
82
Hyosung un Ön Lastik 110/70,Arka Lastik 150/70 Ninja 250 R ın ark lastik 130/70
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
ebat olarak ikisinin arası demektir bu..Ancak 30 hp ve 130'luk lastik uçurur adamı yaw
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Resimler

Ninja 250R Resimleri

[BOS]
2008_Ninja250R_Right.jpg


2008_Ninja250R_Top.jpg


























[/BOS]

big_kawasaki_ninja_250r_2.jpg


kawasakiNinja250cc.jpg


kawasakiNinja250cc2.jpg


kawasakiNinja250cc3.jpg


kawasakiNinja250cc4.jpg


kawasakiNinja250cc5.jpg


08_Ninja250R_Fdetail.jpg


08_Ninja250R_Left.jpg


08_Ninja250R_RWheel.jpg


kawa250bg3.jpg










Paris Motosiklet faurından resimler


Ve Tanıtım videosu:
[YT]Wejb8covyac[/YT]


[YT]eqjlOUgHwic[/YT]



http://www.kawasaki.com/Products/Detail.aspx?id=263
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
359
paralel- çift silindir teknolojisi de neymiş :p

racing olsun
250 cc olsun
hyosungtan başkabişey olsun
kawasaki olsun
grenajı yeşilden başka bişey olsun da

nasıl olursa olsun :queen:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
37
Offff 250cc Racing kılasmanında nihayet bir motosiklet daha.Bu ninja 250R insallah 4 silindirdir.....

hocam 4 sılındır 4 zamanlı 250 cc makına nereye kadar gıder 20 kusur beygır gucunde bır makına....
bak su ıtalyanlara adam 125 cc 2 zamanlı 4 sılındır 33 beygır makına yapıyor ...
bence bu klasmanın enguzelı derbi gp125r ....
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
alet 2 silindirli zaten. 4 silindirli değil. 250 cc'ye dört silindir sığdırmak her babayiğitin harcı değil takdir edersiniz ki:)
ama bence en güzel yanı, 8 sübaplı olması. silindir başına 4 sübap var. bu da yanma verimini artırır.
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Parça sorunu olmasaydı çok satacak bir makina diyebilirdim.Fakat Hyosung un satışlarını azaltacak diyebilirim :)
 
Katılım
27 Eyl 2005
Mesajlar
143
Demek sonunda Turkiye'ye geliyor. Bende su anda bunun eski modeli var (ZZR 250) Bu yeni model cok daha modern gorunumlu. Eger fiyati uygun olursa ozellikle yeni baslayanlara tavsiye ederim.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
KAwasakinin fiyatı hyosungla aynı olmalı hem de en fazla demiş bir arkadaş. 40 beygir ve japon markası olunca hyosungun 5 bin ytl olması gerek bence. Kwasaki her yönden üstün.
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
bencede cbr hala rakipsiz o zman yzf 125 de cıkmıosa tek rakibi olacaktı garibim neyse başka bahara ....

kawa ya gelıce hyo 250 r sahipleri korksun bence bu motordan cunku o rakip olarak gelmio tr deki 250 cc race makınaların tahtına oturmaya gelıo direkt olarak vatana millete hayırlıs olsun.. keşke bunu yamaha yada honda yapsa :(

ibreler berbat bu arada kımse alınmasın ama kanuni racer ın ibrelerine benzio ...
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
km saatleri dijital değilmişti ama gösterge paneli dijital olsamıştı daha iyi olurdu bence 250 cc olanı gelsin hyosung' un fiyatı düşer daha iyi
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
361
Arkadaşlar daha önce söyledim bir kez daha söylüyorum.Hyosung gt 250r'nin ABD satış fiyatı 3700$. Ninja 250R 2008 modelin satış fiyatı da 3500 $ olacak.Türkiye'de de Ninja 250R kesinlikle daha ucuz olmalı Hyosung'dan veya en fazla aynı olmalı fiyatı.Söyleye söyleye tüy bitti dilimde...

Dostum senin kurduğun mantık yanlış. Ona bakarsan Amerika da R6 600RR dan 100 dolar daha pahalı. Burada bu fark 4-5 milyar. Kawasaki nin hyosungtan daha ucuz olabiliceğini benim mantığım kabul etmiyor. Kaldı ki hyosung o fiyattan amerika da satabilyor mu onu da merak ediyorum.
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
560
illegalrider diyince dikkatimi çekti ibreleri hiç hoş değil sahiden


ama ülkeye 250 cc tarzı başka racing makineler gelmesi benim gibi küçük cc motorcular açısından daha iyi olur

en azından rekabet kızışır
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
iyi ,güzel,hoşta bana çok alelacele yapılmış gibi geldi.özellikle gösterge paneli hiç hoş olmamış.analog km sayacı kaldımı ya?birde daha öncede demiştim bu motorun ön kafa grenajı er6f in aynısı.ki tahminimce türkiye ye gelincede er2f gibi bi isimle satışa sunulursa şaşmam.fiyatıda tahminen er6f 15.000 ytl ise buda en fazla 11.000 bilemedin 12.000 ytl olur daha fazla abartmazlar bence.


birde aklıma şu geldi.şimdi bu makine gt250r ile aynı hızlara çıkabiliyorsa burda insanlara karşı yapılan bir yalancılık var.şimdi iki ihtimal var.ya kawasaki tek disk fren,130 arka lastik koyarak güvenlik ihlali yapıyor.yada hyosung bunları sadece gösteriş için,ürün satabilmek için yapıyor.
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
birde aklıma şu geldi.şimdi bu makine gt250r ile aynı hızlara çıkabiliyorsa burda insanlara karşı yapılan bir yalancılık var.şimdi iki ihtimal var.ya kawasaki tek disk fren,130 arka lastik koyarak güvenlik ihlali yapıyor.yada hyosung bunları sadece gösteriş için,ürün satabilmek için yapıyor.

Kesinlikle hyosung daki gösteriş.
Senin motorun ER-6F 650 cc çift silindir 72 ps arka lastiğin 160
Hyosung ise 250 cc çift silindir 29 hp arka lastiği 150 lik
Mantıklı mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst