Ninja 250R Geliyor! YZF-R125 Gelmiyor!

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Pahalı buna katılıyorum ancak cılız demene katılamıyorum. Hyosung un ölçüleri çok mu normal? 650 ile aynı kasaya sahip. :) Ninja bence tam geretiği gibi. Ne senin dediğin gibi çok cılız, nede çok kaba. :cat:
Tabi senin amacın mahallede, orda bura millete hava atmaksa, o zaman hyo tam sana göre. Bilmeyen birşey sanıyor çünkü. :)[/QUOTE]

Öyle ufak tefek gördün de Karamürsel sepeti mi sandın? :p

Gören birşey sanıyor olayına beklentiler yönünden katılıyorum. :) ("abi bir sesini dinlet","bunlar çoğu arabayı geçiyormuş galiba" vb. :))
 
Katılım
12 Şub 2005
Mesajlar
504
hayırlı olsun,varmı inceleme konun varsa burdan verirsen bakıcam da takipdeyim bu motoru oyüzden bilgi lazım .
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
hayırlı olsun,varmı inceleme konun varsa burdan verirsen bakıcam da takipdeyim bu motoru oyüzden bilgi lazım .

henüz yok k.bakmayın daha çok gezmekle meşguldüm, rodaj bitsin ben bi 6.000 deviri (85km) geciyim o zaman anlıcaz aletin gercek yuzunu cunku kırmızı çizgi 12.000de :cat:
 

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
yamaha hata yapar bence türkiyede çok tercih edilirdi sonuçta 125 cc
 
Katılım
25 Nis 2008
Mesajlar
318
abi tam hyo zamanı 2011 kadar aldın aldın zaten o zamana kadar kanuni yedek parça problemi yaşatmaz çin mallarına döner 2011 den sonrada hyosungu mındar etmeye başlarlar bence
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
81
bence hyosung'dan pahhallıdır.. ama hyosung'a o paraları vereceğime kawasaki'yi tercih ederim...

Sana katılıyorum
Hyo ya verıcegm paraya bı kac mılyar fazla koyar kawasakı nınja250r alırm
1)Perrformans olarak daha ıyı
2)Cabuk hızlanıyo kolay duruyo
3)Isım yapmıs ve bu ssaatden sonra kotu olamaz
4)Hyo ve cbr 250r da arkapovıc ya da o tarz egzozlar yok sesı bı ss motora yakısır onlar yapıo zaten bagırmalı herkes donup 2kere bakmalı
5)Yenı baslayanlar ıcın zor olabılır ss motor vıtes ve donusler
Benm ayagım 45numara ve motor ayakkkabısı almadım onun yerıne uzun nıke ayakkabı aldım hyo da ve cbf150 de denedım cok zor vıtes degıstrmek nınjada daha rahat
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
Sana katılıyorum
Hyo ya verıcegm paraya bı kac mılyar fazla koyar kawasakı nınja250r alırm
1)Perrformans olarak daha ıyı
2)Cabuk hızlanıyo kolay duruyo
3)Isım yapmıs ve bu ssaatden sonra kotu olamaz
4)Hyo ve cbr 250r da arkapovıc ya da o tarz egzozlar yok sesı bı ss motora yakısır onlar yapıo zaten bagırmalı herkes donup 2kere bakmalı
5)Yenı baslayanlar ıcın zor olabılır ss motor vıtes ve donusler
Benm ayagım 45numara ve motor ayakkkabısı almadım onun yerıne uzun nıke ayakkabı aldım hyo da ve cbf150 de denedım cok zor vıtes degıstrmek nınjada daha rahat

usta hortlatmışın konuyu :)
cbr içinn egzoz yok diyorsun ama yeni mototr ilerliyen zamanlarda gelecektir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst