- Katılım
- 3 Şub 2007
- Mesajlar
- 2,665
Pahalı buna katılıyorum ancak cılız demene katılamıyorum. Hyosung un ölçüleri çok mu normal? 650 ile aynı kasaya sahip.
Ninja bence tam geretiği gibi. Ne senin dediğin gibi çok cılız, nede çok kaba. :cat:
Tabi senin amacın mahallede, orda bura millete hava atmaksa, o zaman hyo tam sana göre. Bilmeyen birşey sanıyor çünkü.
[/QUOTE]
Öyle ufak tefek gördün de Karamürsel sepeti mi sandın?
Gören birşey sanıyor olayına beklentiler yönünden katılıyorum.
("abi bir sesini dinlet","bunlar çoğu arabayı geçiyormuş galiba" vb.
)
Tabi senin amacın mahallede, orda bura millete hava atmaksa, o zaman hyo tam sana göre. Bilmeyen birşey sanıyor çünkü.
Öyle ufak tefek gördün de Karamürsel sepeti mi sandın?
Gören birşey sanıyor olayına beklentiler yönünden katılıyorum.