23 Eylul Izmit Korfez Pisti Motor Yarislari - boy ve kaya34

Katılım
19 Eyl 2006
Mesajlar
135
Arkadaşlar, hepinize tebrikler için çok teşekkür ederim. Metin, Aslı, Murat, Mustafa, Barış, Mehmet, Görkem, Melih, Semih... Sizlere gelip destek verdiğiniz için ekstradan teşekkür ederim. Melih hiç üşenmeden o kadar resmi tek tek siteye yükleme zahmeti için de sana özel olarak teşekkür ediyorum, bu işin ne kadar zahmetli olduğunu çok iyi biliyorum. Ancak bir sürü üyesi olan koskoca MT ailesinden bu kadarcık insanın gelmesi beni açıkçası üzdü. Motordelisi bu yarışta 3 tane motosiklete sponsor oldu, bu işlerde destek çok önemli. İnsan tanıdık birkaç yüz görünce bile morali değişiyor.

Yarış hakkında şunları diyeceğim... Sezon boyunca motorda yaşadığım sıkıntılar oldu. 1000cc bu piste uygun bir motor değil, bunu herkes de söylüyor. onun dışında motorda yanlış dişli seçimi nedeniyle de sıkıntılarım oldu, viraj çıkışlarında diğerlerine göre yavaş kaldım. Hiçbir modifikasyon olmaması da bir dezavantaj oldu. Sponsorsuzluk zaten başlı başına bir problem. Çok zorluklar çektik gerçekten. Ama sonunda şeytanın bacağını kırdım ve son yarışımda bir kupa alabildim. İkinci motor olarak kalkış yapmama rağmen ısınma kalkışında mükemmel bir kalkış yapıp birinci olarak girdim viraja. Ancak her zamanki gibi yarış kalkışında heyecandan çok kötü kalktım. Altıncı motor olarak kaldım gerilerde ama her turda birilerini geçtim ve yarışı üçüncü olarak tamamladım. Eğer ısınma kalkışındaki gibi iyi bir kalkış yapmış olsam kesin birinci olacaktım. Bu gerçekten hiç önemli değil, birilerini geçmek çok daha zevkli. Kupa önemli değil, podyuma çıkmak değişik bir duygu, en azından bu duyguyu yaşamış olarak bitirdim sezonu. Zaman ve maddi nedenlerden dolayı bundan sonraki iki ayağa katılamayacağım. Birkaç sponsorluk görüşmem var, eğer onlardan olumlu sonuç alabilirsem seneye beni yine pistlerde görebileceksiniz, aksi taktirde cepten harcamaya niyetim yok. Bu arada aynı zamanda MT'den Hasan arkadaşımız da yarışmakta, ona da destek verelim. O yarışta çok iyi bir performans göstermesine rağmen düştü. Önümüzdeki İzmir'de yapılacak olan altıncı ayak yarışına katılacak. Kendisine şimdiden başarılar diliyorum...

Bu sene benim için çok iyi bir deneyim oldu. Pist ve yarış havasını soludum, işin detaylarını öğrendim. 1000cc ile 52 saniye gibi bir derece de benim için oldukça iyi bir derece. 600cc motor olsaydı çok daha iyi bir derece çıkartacağıma eminim. Seneye umarım sponsor bulabilirsem herşeyi çok daha iyi organize edip daha başarılı bir yarış sezonu geçireceğim.

Destek veren herkese tekrar teşekkürler...

Bende kendi adıma teşekkür ederim tekrar. İzmir deki yarışta izmir mt yi beklerim.
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Bu resimleri görmek inanın beni üzüyor. Ben 2003 yılından beri bu siteye üyeyim ve birçok insan gibi diğer forumlara kaymadım hiçbir zaman. Elimden geldiğince herkese destek oldum. Birçok insana faydam dokundu ama aşağıdaki resimdeki desteği görünce "neden bizim site böyle değil?" demekten de kendimi alamıyorum...

korfezeylul200724.jpg
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sinir oldum dumur oldum bide konusu geçtiğinde adamlara seviyesinden dolayı kızarız.. adamların verdiği desteğe bakarmısın...:( ki ikinci yarışçıları rezil haldeydi.... son yarışta çıktı birinci giden 23 nnolu yarışçı en arkadaki yarışçıya 3 tur bindirmesinin ardından son turda kaza yaptı eğer o kaza olmasaydı adam kupa alamicaktı es kaza 3. oldu resmen... tek başına gece bostancı asfaltında geziyodu....

bizde abi bol bol cafelerde buluşup gırgır şamata geyik yaparız...

hani onuda yapalım en çok gelenelrden ve geyik yapanlardan biriyim belki ama bunada destek verelim abi orda olalım bundan sonra...

abi o boş zarf muhabbetinin direk tanığıyım ya 2. olan elemanın bi yakını sanırım 2 numaralı yarışçıya(3. olana) soruyo onun cevabıda ; normaldir abi herzaman boş çıkar diyor :farao:
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Eyl 2006
Mesajlar
135
Mehmet tekrar tebrikler, harikaydın :cat::cat::cat:

Gönlüm izmir'e hasanla gitmenden yana, kesin bu sefer birinci geleceksin!.

Yeterki sen gidiyorum de, söz bende izmire geliyorum. :cherry:

Fotorafları yarın ekliyecem, makineyi eve getirmişim ama foto diye cep telefonunun data kablosunu alıp gelmişim ::utangac:

Hasan sende harikaydın dostum, azmin elinden hiç bir şey kurtulamaz, eminim bir gün sende kupa alacaksın.:cat:

Ayrıca seni de forumda aktif üye olarak görmek istiyoruz.:wiinkk:

İzmirde başarılar.

Ek: Başlık şuana kadar 43 cevap ve 277 görüntüleme almış, haydi geyik yapalım başlığı olsa en az 10 katı rakamlar söz konusu olurdu.

En azından klevyenizle Mehmet'e(Boy) destek olmak bu kadar zor mu:pr::pr::pr:

saol muratcım ya,

yalnız benim kupa alma merakım yok;öyle olsaydı ben ümit A kategorisinde ağırlıklı 1000cc lerle yarışacağıma ümit B ye kalır 1. olurdum(en iyi derece 56 saniye). ben yarıştaki kazadan sonra üzüleceğime çok sevindim, çünkü benim pisti dönme derecem 57 saniyeydi.bu sene 55 saniyeye düşerek sezonu kapatırım diyordum,yarıştan sonra sonuçlara baktığımızda 53- 54 saniye aralıgında döndüğümü gördüm.ben kaza yapmadan öncede r1 le ve 1000 rr la kapışıyordum(benım 2004 R6) Mehmet kardeşimi tekrar tebrik ederim. İnşaallah izmirdede iyi dereceler yapacagım.

ayrıca evet daha aktif olmaya çalışacağım.

mehmet abi tebrikler başarıların devamını dilerim.hasan a da burdan tebriklerimi yolluyorum geçen yarısta da dusmustu bu yarışta da duştugu için cok uzgunum.İşallah o da iyi sonuclara imza atacaktır.İnanıyorum.Hepinize sevgiler.

bu resim de mehmet abiyle birlikte olan hasan arkadasımız.

Onur sen bu resmimi nereden buldun ya,
saol kardeşim 7.ayak yarışı kasımda yine izmitte bu sefer beklerim.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
7. ayak yyarışında ordayım hasan abi haber ver yeter ... semih ben orda uzun boylu sürekli sırıtan bi eleman vardıya sırtında çanta olan o benim işte :queen:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
yahu birileri kutlama yokmu dedi anca uyandım bende.....
daha yeni bakabildimmmmm
çok tebrikkk ederimmmmmmmmm....
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
290
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
para yoksa politikacı olamassın para yoksa sporcu olamassın para yoksa adam olamassın veya adamdan sayılmassın bizim ülkenin deyerlerine verdiği kıymet bukadar herşey paraya odaklı
mesela bende performanslı otomobil kullanma konusunda mütiş bir adrenalin ve yetenek ötesi yetenek vardı lütfen abart mıyorum 5_10 sene önceden bahsediyorum hatta nasıl geliştire bilirim diye aylarca süren kurslara katıldım bizi baştan bi gazlıyolar işte sizi takımlar seyrecek siz yeni yetenekler siniz falan filan vs vs vs bizde bi gaza geliyoruz işte yetenek var kendime güveniyorum falan hatta o pist tede yarıştım zamanlı çıkışlarda benden dakkalar önce çıkanları vızır vızır geçtim işin sonunda bu organizasyonu yapan türkiye sampiyonu hocalarımız profesyonellerin verdiği desteği görünce yıkılıyorlar ve diyolarki arkadaşlar işte sporcuya verilen destek ortada kendinizle başbaşasınız ne yazıkki paranız varsa araç alın grupN falan işte her yarışta 4lastik ulaşım konaklama falan yani bunu 20li yaşlar civarında olan ve kendi maddi özgürlüğüne sahip olmamış bir insanın yapması imkansız ancak süper zengin olucanda bu işede gönül vericen ozamanda ülke başarısı azalıyo görüldüğü gibi
zaten dikkat ederseniz ülkemizde bu işi yapanlar genel de yaşı ilerlemiş insanlar olması bunu gösteriyor ne diyim böyle giderse biz moto gp lerde rossi leri f1 lerde kimi leri daha çok seyrederiz pardon f3 te tahincioğlu vardı inşallah başarılı olur oda
 
Katılım
19 Eyl 2006
Mesajlar
135
7. ayak yyarışında ordayım hasan abi haber ver yeter ... semih ben orda uzun boylu sürekli sırıtan bi eleman vardıya sırtında çanta olan o benim işte :queen:

hatırlıyorum seni semih, beklerim vede çok sevinirim. yarış zamanı yaklaştığında haber veririm veya başlık açarız.
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
saol muratcım ya,

yalnız benim kupa alma merakım yok;öyle olsaydı ben ümit A kategorisinde ağırlıklı 1000cc lerle yarışacağıma ümit B ye kalır 1. olurdum(en iyi derece 56 saniye). ben yarıştaki kazadan sonra üzüleceğime çok sevindim, çünkü benim pisti dönme derecem 57 saniyeydi.bu sene 55 saniyeye düşerek sezonu kapatırım diyordum,yarıştan sonra sonuçlara baktığımızda 53- 54 saniye aralıgında döndüğümü gördüm.ben kaza yapmadan öncede r1 le ve 1000 rr la kapışıyordum(benım 2004 R6) Mehmet kardeşimi tekrar tebrik ederim. İnşaallah izmirdede iyi dereceler yapacagım.

ayrıca evet daha aktif olmaya çalışacağım.

Bugün beni aramana çok sevindim, dün akşam ben seni arıycaktım Semih'le konuşuyoduk ama numaranı bulamadım.

Motorun gerçekten iyi durumda sayılmaz, o aletle tur zamanı yapmak ayrı bir başarı, umarım yeni sezonda daha iyi bir makineyle pistlerde yerini alırsın.

İzmir'de olamasamda gönlüm seninle dostum:cat:
 
Katılım
19 Eyl 2006
Mesajlar
135
Bugün beni aramana çok sevindim, dün akşam ben seni arıycaktım Semih'le konuşuyoduk ama numaranı bulamadım.

Motorun gerçekten iyi durumda sayılmaz, o aletle tur zamanı yapmak ayrı bir başarı, umarım yeni sezonda daha iyi bir makineyle pistlerde yerini alırsın.

İzmir'de olamasamda gönlüm seninle dostum:cat:

öncelikle şunu söyleyeyim seninle ve diğer mt deki arkadaşlarla tanıştığıma çok sevindim.
zaten bu sene tamamen tecrübe ve deneyim amaçlı yarıştım.seneye inşaallah 2007 R6 veya 2007 kasa 600RR alacagım tamamen modifiye ederek yarışacağım. eger Mehmette 600 lük alarak katılırsa iki mt li olarak beraber yarışırız. sizleride tüm yarışlara bekleriz.

murat izmire gelemesende kasımdaki yarış izmitte oraya gelırsın.
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi 6-7 ekimde izmirdeki eğitime gidicem eğer oraya gitmicek olsam bu hafta sonu gelirdim yanına :( aksilik işte üst üste geldi ama izmitte ordayım
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
Hasan abi ben de Izmit'e yarista sizlere destek vermeye gelenlerdenim (2 kisi ayrildik bir ara motorlarla donmek uzere, sirt cantali olan bendim -Semih'le karistirmazsiniz zaten aramizda cusse farki var:queen:). Sizi daha onceden tanimiyordum ama simdi tanismis olduk ve memnun oldum kendi adima. Yarislarda destekleyecegimiz bir uyemizin daha oldugunu bilmek guzel :cat: Izmir yarisina gorunen o ki gelemeyecegim, forumdan takip etmissinizdir 6-7 ekimde egitim var ve ona katilmayi dusunuyorum, izinlerimi bitirmemem lazim bu yuzden de :pale: Ama Kasim'daki Izmit yarisina gelmeye calisacagim :wiinkk: Insallah her iki yarista da basarili sonuclar alirsiniz :rendeer:
 
Katılım
19 Eyl 2006
Mesajlar
135
abi 6-7 ekimde izmirdeki eğitime gidicem eğer oraya gitmicek olsam bu hafta sonu gelirdim yanına :( aksilik işte üst üste geldi ama izmitte ordayım

önemli degil kardesim, 7.ayak yarısına gelırsın.

Hasan abi ben de Izmit'e yarista sizlere destek vermeye gelenlerdenim (2 kisi ayrildik bir ara motorlarla donmek uzere, sirt cantali olan bendim -Semih'le karistirmazsiniz zaten aramizda cusse farki var:queen:). Sizi daha onceden tanimiyordum ama simdi tanismis olduk ve memnun oldum kendi adima. Yarislarda destekleyecegimiz bir uyemizin daha oldugunu bilmek guzel :cat: Izmir yarisina gorunen o ki gelemeyecegim, forumdan takip etmissinizdir 6-7 ekimde egitim var ve ona katilmayi dusunuyorum, izinlerimi bitirmemem lazim bu yuzden de :pale: Ama Kasim'daki Izmit yarisina gelmeye calisacagim :wiinkk: Insallah her iki yarista da basarili sonuclar alirsiniz :rendeer:

seni hatırlıyorum iki kişiydiniz ben motorun yanına gıttım geldım yok olmustunuz.
izmir yarısına artık ızmır mt lıler gelırler heralde gerci seslerı cıkmıyorama...
ama kasımdakı yarısa beklerım.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dur sen bi mt izmiri bi silkeleyelim bakalım kimler dökülüyo :p
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
dur sen bi mt izmiri bi silkeleyelim bakalım kimler dökülüyo :p

Yaristan once gidiyo olsaydik Izmir'e, hakikaten soyle bi silkelerdik beraber Izmir MT'yi di mi Metal :) Neyse insallah Izmir MT'den destek verenler cikar uyemiz Hasan abiye, cikar degil mi Izmir'liler :bounce:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çıkar diyerek bağırasım var ama izmirli değilim :)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
şimdi kızıcaksınız ama
bi çok kez sölenmiş yazılmış olsada
biz ELİNT (gökhanla) klüp konusunu açtığımız zaman herkez olmaz etmez açmaz demişti
çok denendi demişti
biz hiç olmassa bu işte ben varım diyen 15 20 kişi olara kdestek olsaydık eminim arkası gelirdi
arkası gelmesede denemedik demezdik..
hatta olmasa tekrar tekrar denerdik
ne kaybederdikki?
haala geç sayılmaz..!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst