- Katılım
- 19 Eyl 2006
- Mesajlar
- 135
Arkadaşlar, hepinize tebrikler için çok teşekkür ederim. Metin, Aslı, Murat, Mustafa, Barış, Mehmet, Görkem, Melih, Semih... Sizlere gelip destek verdiğiniz için ekstradan teşekkür ederim. Melih hiç üşenmeden o kadar resmi tek tek siteye yükleme zahmeti için de sana özel olarak teşekkür ediyorum, bu işin ne kadar zahmetli olduğunu çok iyi biliyorum. Ancak bir sürü üyesi olan koskoca MT ailesinden bu kadarcık insanın gelmesi beni açıkçası üzdü. Motordelisi bu yarışta 3 tane motosiklete sponsor oldu, bu işlerde destek çok önemli. İnsan tanıdık birkaç yüz görünce bile morali değişiyor.
Yarış hakkında şunları diyeceğim... Sezon boyunca motorda yaşadığım sıkıntılar oldu. 1000cc bu piste uygun bir motor değil, bunu herkes de söylüyor. onun dışında motorda yanlış dişli seçimi nedeniyle de sıkıntılarım oldu, viraj çıkışlarında diğerlerine göre yavaş kaldım. Hiçbir modifikasyon olmaması da bir dezavantaj oldu. Sponsorsuzluk zaten başlı başına bir problem. Çok zorluklar çektik gerçekten. Ama sonunda şeytanın bacağını kırdım ve son yarışımda bir kupa alabildim. İkinci motor olarak kalkış yapmama rağmen ısınma kalkışında mükemmel bir kalkış yapıp birinci olarak girdim viraja. Ancak her zamanki gibi yarış kalkışında heyecandan çok kötü kalktım. Altıncı motor olarak kaldım gerilerde ama her turda birilerini geçtim ve yarışı üçüncü olarak tamamladım. Eğer ısınma kalkışındaki gibi iyi bir kalkış yapmış olsam kesin birinci olacaktım. Bu gerçekten hiç önemli değil, birilerini geçmek çok daha zevkli. Kupa önemli değil, podyuma çıkmak değişik bir duygu, en azından bu duyguyu yaşamış olarak bitirdim sezonu. Zaman ve maddi nedenlerden dolayı bundan sonraki iki ayağa katılamayacağım. Birkaç sponsorluk görüşmem var, eğer onlardan olumlu sonuç alabilirsem seneye beni yine pistlerde görebileceksiniz, aksi taktirde cepten harcamaya niyetim yok. Bu arada aynı zamanda MT'den Hasan arkadaşımız da yarışmakta, ona da destek verelim. O yarışta çok iyi bir performans göstermesine rağmen düştü. Önümüzdeki İzmir'de yapılacak olan altıncı ayak yarışına katılacak. Kendisine şimdiden başarılar diliyorum...
Bu sene benim için çok iyi bir deneyim oldu. Pist ve yarış havasını soludum, işin detaylarını öğrendim. 1000cc ile 52 saniye gibi bir derece de benim için oldukça iyi bir derece. 600cc motor olsaydı çok daha iyi bir derece çıkartacağıma eminim. Seneye umarım sponsor bulabilirsem herşeyi çok daha iyi organize edip daha başarılı bir yarış sezonu geçireceğim.
Destek veren herkese tekrar teşekkürler...
Bende kendi adıma teşekkür ederim tekrar. İzmir deki yarışta izmir mt yi beklerim.
