[İstanbul MT] Ev yemekleriyle iftara davet / 22.09.2007 Cumartesi

Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
97
güzel buluşma oldu.. Ümmet ve Halis abiye teşekkürler, yemek sonrası gidilen haliç teki gemi cafede çok güzeldi :) resimleri bekliyoruzz...
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
evet yine klasik MT'ye yakışan şekerpare tadında bi organizasyon oldu...:) yalnız motorcu üyelerimizin nerdeyse yarısının ikitekeri terketip dört tekerle gelmesi bizleri düşündürmedi değil...:cyclopsan kendilerini bir kare içerisine alıp deşifre etme düşüncelerimi malasef hayata geçiremedim...:mrgreen: lakin foto vermemek için köşe bucak kaçtılar...:mrgreen:

uzun lafın kısası iftardan sonra pınar arkadaşımızın önerdiği askerlik şubesi ve adliyenin karşısında şık mekana doğru yola çıkıp çaylarımızı içmeye burda devam ettik...biz biraz erken ayrılıp geldik arkadaşlarımız halen ordalar ama yinede aramıza yeni katılan güzel arkadaşlarımızla tanışma imkanımız oldu...haftaya görüşmek üzere şimdi fotolar....:bounce:

orucumuzu açtığımız mekandan birkaç görüntü...








ihsanhakan abimiz herzamanki şıklığıyla...


karizmatik pozlarıyla makinamızı bozan üyemiz alchile-aşin beyde aramızdaydı...:mrgreen:


erhan ve damlada sürpriz yapıp bizi yanlız bırakmadı...
[/QUOTE]

iftardan sonraki ikinci mekana girerken süper ikili tencere ve teflon kardeşlerimiz objektiflerimize yakalanıyo...:)


komtan bey motorsikletten istifa edip scooter'la gelmiş...kendisine yakıştıramadık scooterlı mod istemiyoruz...:p biran önce özüne dön gürkan'ım...:mrgreen:


seygili aye kardeşim...


bay ve bayan go-kart üyeleri...:mrgreen:


bir diğer karizmatik kardeşlerimiz...


yavaş yavaş kalkarkene...


ohhhh be bitti sonunda ne zor işmiş bu foto yükleme işi...buna bi çözüm bulmak lazım...eeee şimdi artık diğer üyelerimizde en aşşağı 4-5 tane daha makina vardı hadi beyler size kolay gele...:cherry:

Güzel bir iftar oldu katılan herkese teşekkürler
En kısa zamanda görüşmek üzere:cat:

Lütfen birileri benim üyeliğimi kullanarak mesaj yazmasın aaaaa :p

hakaten bende diyorum damla bu kadar klasik ve resmi bir cevap yazmaz demekki altında bi bit yeniği varmış...:) damla sen merak etme kullanan arkadaş gerekli araştırma neticesinde bulunup site kuralları gereği cezalandırılacaktır içini ferah tut...:mrgreen:

bu arada saygıdeğer cemal abimiz rahatsızlığı dolayısıyla aramızda bulunamadı...kendisine burdan geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum...kendine dikkat et cemal abim...:rendeer:
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
evet yine klasik MT'ye yakışan şekerpare tadında bi organizasyon oldu...:) yalnız motorcu üyelerimizin nerdeyse yarısının ikitekeri terketip dört tekerle gelmesi bizleri düşündürmedi değil...:cyclopsan kendilerini bir kare içerisine alıp deşifre etme düşüncelerimi malasef hayata geçiremedim...:mrgreen: lakin foto vermemek için köşe bucak kaçtılar...:mrgreen:

uzun lafın kısası iftardan sonra pınar arkadaşımızın önerdiği askerlik şubesi ve adliyenin karşısında şık mekana doğru yola çıkıp çaylarımızı içmeye burda devam ettik...biz biraz erken ayrılıp geldik arkadaşlarımız halen ordalar ama yinede aramıza yeni katılan güzel arkadaşlarımızla tanışma imkanımız oldu...haftaya görüşmek üzere şimdi fotolar....:bounce:

karizmatik pozlarıyla makinamızı bozan üyemiz alchile-aşin beyde aramızdaydı...:mrgreen:

/iftar018ag6.jpg[/IMG][/URL]
:):):):)yahu bulentcımmm ıyı yakalamıssın benı yaa,sozunde ve ozunde dusuncelerın ıcın cok tsk edıyorum...ama harbıden ıyı cıkmısım tekrar bbı bakımmm:queen::queen::queen:
we gercekten ıyı bulusma oldu bu kadar mt uyesının gelmesı benı cok sevındırdı,gunden gune sızlerle daha ıyı dost olduguma ınanıyorum degerlı mt kardeslerım hepınız cok sagolunn:):):)
 
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
165
.........................................
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
evet evet çok güzeldi halis abimle ümmet abim çok yaşa:mrgreen:
çok teşekkürler.. pınar a da mavi haliç için ayrı bi saygım var:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkese teşekkürler.. Güzel bir akşamdı ;) her ne kadar 2 tane burak, 2 tanede mustafa olsada genede güzeldi yani :)
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Gorkem, Komtan, Morrigan, Tencere, Silah1, Ummet abi, Metalgod, r0cc0 ve ben bulusmaya tophanede cay ve nargile keyfiyle devam ediyoruz.

Gorkem tavlada yenilince camura yatti, mekani birbirine katti, komtan nobetci eczane aramaya gitti, emzik bulunursa rahatliyicaz :p

Tencere kustu, kafasina dev semsiyedeki biriken yagmur sulari indi arkasi pamukkale travertenleri gibi oldu, kaskli 5 yaslarinda bir cocuk tencereye kagit mendil satmaya calisti vs. vs..

Yemekleri ben kacirdim ama guzel aksamdi Ummet abiye tesekkurler:rendeer:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
arkadaslar ben tencere umit icin soylediklerime pismanim beni affet umit!!!
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Gorkem, Komtan, Morrigan, Tencere, Silah1, Ummet abi, Metalgod, r0cc0 ve ben bulusmaya tophanede cay ve nargile keyfiyle devam ediyoruz.

Gorkem tavlada yenilince camura yatti, mekani birbirine katti, komtan nobetci eczane aramaya gitti, emzik bulunursa rahatliyicaz :p

Tencere kustu, kafasina dev semsiyedeki biriken yagmur sulari indi arkasi pamukkale travertenleri gibi oldu, kaskli 5 yaslarinda bir cocuk tencereye kagit mendil satmaya calisti vs. vs..

Yemekleri ben kacirdim ama guzel aksamdi Ummet abiye tesekkurler:rendeer:


oh oh hadi bakalım siz devam edinde burda yağmur bir indi pir indi sağanak şeklinde birazdan tepenize gelirse şoka uğramayın sonra...:mrgreen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
tencere sen bizim herseyimizsin, yakarin kurban olsun sana

1000RR imi satiyorum arkadaslar cbr 125arar le yada mazda rx7 ile takas olur haberiniz olsun :p
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
Herkese teşekkürler.. Güzel bir akşamdı ;) her ne kadar 2 tane burak, 2 tanede mustafa olsada genede güzeldi yani :)

2 tanede yusuf wardı :D ywa benimde 1 tane resmim çıkmış onda da tam arkamı dönmüşüm elimdeki sigara objektiflere poz vermiş :D diğer fotoları bekliyorum. annem o fotoyu görse azıma acı biber sürer heralde :D
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
cuma gunki organizasyonun fotolarinida eklemedigim icin pismanim affedin:(
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2 tanede yusuf wardı :D ywa benimde 1 tane resmim çıkmış onda da tam arkamı dönmüşüm elimdeki sigara objektiflere poz vermiş :D diğer fotoları bekliyorum. annem o fotoyu görse azıma acı biber sürer heralde :D

aynen yusuftanda 2 tane vardı. sanırım bi kızların isimleri tekti :queen: valla bende o kadar fotolara poz verdim hiç çıkmamışım :D
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
muratcım kafana yağmur geçti galiba...:mrgreen: o cuma değil perşembe olucaktı...:cherry: hadi onu geçtik bari bugünki fotolardan kaytarma tamammı...:queen:

Benim id ile metalgod yazmis :queen:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst