- Katılım
- 16 May 2006
- Mesajlar
- 1,761
Hani resimler yok mu? :silent:






[/QUOTE]





Güzel bir iftar oldu katılan herkese teşekkürler
En kısa zamanda görüşmek üzere:cat:
Lütfen birileri benim üyeliğimi kullanarak mesaj yazmasın aaaaa![]()
evet yine klasik MT'ye yakışan şekerpare tadında bi organizasyon oldu...yalnız motorcu üyelerimizin nerdeyse yarısının ikitekeri terketip dört tekerle gelmesi bizleri düşündürmedi değil...:cyclopsan kendilerini bir kare içerisine alıp deşifre etme düşüncelerimi malasef hayata geçiremedim...:mrgreen: lakin foto vermemek için köşe bucak kaçtılar...:mrgreen:
uzun lafın kısası iftardan sonra pınar arkadaşımızın önerdiği askerlik şubesi ve adliyenin karşısında şık mekana doğru yola çıkıp çaylarımızı içmeye burda devam ettik...biz biraz erken ayrılıp geldik arkadaşlarımız halen ordalar ama yinede aramıza yeni katılan güzel arkadaşlarımızla tanışma imkanımız oldu...haftaya görüşmek üzere şimdi fotolar....:bounce:
karizmatik pozlarıyla makinamızı bozan üyemiz alchile-aşin beyde aramızdaydı...:mrgreen:
/iftar018ag6.jpg[/IMG][/URL]
yahu bulentcımmm ıyı yakalamıssın benı yaa,sozunde ve ozunde dusuncelerın ıcın cok tsk edıyorum...ama harbıden ıyı cıkmısım tekrar bbı bakımmm:queen::queen::queen:
we gercekten ıyı bulusma oldu bu kadar mt uyesının gelmesı benı cok sevındırdı,gunden gune sızlerle daha ıyı dost olduguma ınanıyorum degerlı mt kardeslerım hepınız cok sagolunn![]()
Gorkem, Komtan, Morrigan, Tencere, Silah1, Ummet abi, Metalgod, r0cc0 ve ben bulusmaya tophanede cay ve nargile keyfiyle devam ediyoruz.
Gorkem tavlada yenilince camura yatti, mekani birbirine katti, komtan nobetci eczane aramaya gitti, emzik bulunursa rahatliyicaz
Tencere kustu, kafasina dev semsiyedeki biriken yagmur sulari indi arkasi pamukkale travertenleri gibi oldu, kaskli 5 yaslarinda bir cocuk tencereye kagit mendil satmaya calisti vs. vs..
Yemekleri ben kacirdim ama guzel aksamdi Ummet abiye tesekkurler:rendeer:
Herkese teşekkürler.. Güzel bir akşamdıher ne kadar 2 tane burak, 2 tanede mustafa olsada genede güzeldi yani
![]()
tencere sen bizim herseyimizsin, yakarin kurban olsun sana
1000RR imi satiyorum arkadaslar cbr 125arar le yada mazda rx7 ile takas olur haberiniz olsun![]()
2 tanede yusuf wardıywa benimde 1 tane resmim çıkmış onda da tam arkamı dönmüşüm elimdeki sigara objektiflere poz vermiş
diğer fotoları bekliyorum. annem o fotoyu görse azıma acı biber sürer heralde
![]()
cuma gunki organizasyonun fotolarinida eklemedigim icin pismanim affedin![]()
muratcım kafana yağmur geçti galiba...:mrgreen: o cuma değil perşembe olucaktı...:cherry: hadi onu geçtik bari bugünki fotolardan kaytarma tamammı...:queen: