[İstanbul MT] Ev yemekleriyle iftara davet / 22.09.2007 Cumartesi

Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saat 17.30 gibi merterdeyim
dalyan: 05444696200

merter mc'den istanbul gidis istikametine gecmek baya zaman kaybina yol acabilir. Gidis istikametinde (ulusoy tarafinda) bulusmak daha uygun olmaz mi?
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saat 17.30 gibi merterdeyim
dalyan: 05444696200

merter mc'den istanbul gidis istikametine gecmek baya zaman kaybina yol acabilir. Gidis istikametinde (ulusoy tarafinda) bulusmak daha uygun olmaz mi?

oralar baya kalabalık bence merter mc daha iyi zaten ulusoyun ordan direk karşıya geçiş var bildğim kadarıyla en azından toplanalımda gitmesi kolay
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ok. benim icin farketmez. Sadece bir oneriydi.
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
istanbul disinda oturdugumuz icin nedense merkeze isimiz duserse istanbula gidiyoruz diyoruz. :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi avcılar istanbul dışı mı :S bence değil
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Ümmet Abicim dün Yakup'la (TEFLON) konuştuğumuzda kız arkadaşı ile birlikte geleceğini söylemişti.. Ama konuyu iyi okumadığı için sanırım kişi sayısına göre yemek hazırlanacağını bilmiyor.. O yüzden listeye isim yazdırmamış olabilir.. Akşam TEFLON +1 olarak orada olucak ben onun açıını kapatayım sorun olmasın sonra..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
listemizin son şekli böyle arkadaşlar değişiklik halinde haberimiz olursa seviniriz nette olmayabilirim cepten mesaj atarsanız bende listeyi ona göre bildiririm.teşekürler.

fix menü:
1.çorba
2.ana yemek (beyaz et)
3.pilav
4.salata
5.meşrubat
6.tatlı
7.limitsiz çay ve tatlı sohbetli birlikteliğimiz
13 ytl

katılım listesi

1.ümmet perkitan
2.silah1
3.ihsanhakan abi
4.KAARİA
5.faruk59
6.syrıana [bülent]+arzu
7.çağlayandan moto harun [hüseyin)
8.pınarrr
9.DENİZCİMUZAFFER+1
10.metalgod+1
10.sPORTSoFFICER+1
11. tencere
12.__BB__
13.tugcetugce
14.ydanis
15.berkforce
16.darkdıamond
17.alper_tim
19.tikky
20.achille
21.SYMALİ +1
22.dorlion
23.nevaragain34
24.bybrut+1
25.szr
26.komutan
27.dalyanoner
28.kamsea+1
29.erkale motordan(ercan erkale)mecidiyeköy
30._OLD_
31.teflon 1
32.

Ümmet Abicim dün Yakup'la (TEFLON) konuştuğumuzda kız arkadaşı ile birlikte geleceğini söylemişti.. Ama konuyu iyi okumadığı için sanırım kişi sayısına göre yemek hazırlanacağını bilmiyor.. O yüzden listeye isim yazdırmamış olabilir.. Akşam TEFLON +1 olarak orada olucak ben onun açıını kapatayım sorun olmasın sonra..

sorun yok ümit sen gel yeter akşam görüşmek ümüidiyle.:cat:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Acıktım be :)

Ümmet abi midye dolma varsa kesin gelirim.

Yoksada gelirim , midye dolmamızı kendimiz getiririz artık :mrgreen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
formdan çıkmak zorundayım mekanda olmam gerekiyor hazırlıklar için listemizde eksilme ve eklenme halinde cepten haber verirseniz memnun olurum.akşam görüşmek ümidiyle.0.5427624303
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende çıktım telefondan haberleşelim diğer arkadaşlarla
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Kesin olmasa da gelme ihtimalim var, fakat iftara yetişemeyebilirim, devamı için bir plan var mı?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw motorcuya gidicem motorum orda serviste neyse çıktım lafa tutmayın :)
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
arkadaşlar mekan kağıthane ay-yıldız mayoyu geçtikten sonra yaklaşık 100-150m sonra sağda...girişte kocaman tabelasını görüceksiniz zaten...yalnız yaklaşık 20 dk.önce bu yoldan geldim ve trafik yoğundu bilginize...
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
Güzel bir iftar oldu katılan herkese teşekkürler
En kısa zamanda görüşmek üzere:cat:
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
359
ilk ben mi gelmişim? :mrgreen: güzel bir akşamdı ve ilk buluşmamdı. Herkesle tanıştığıma çok memnun oldum, başta ümmet abi olmak üzere bu buluşmada emeği geçen herkese teşekkür ederim :rendeer:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ummet abi ve Halis abi'ye tesekkur ediyorum boyle bir organizasyon duzenledikleri icin. Herseyiyle mukemmel bir aksamdi. Diger arkadaslarla da tanisma firsatimiz oldu. En kisa zamanda tekrar bulusmak dilegiyle...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst