[İstanbul MT] Ev yemekleriyle iftara davet / 22.09.2007 Cumartesi

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
merhaba arkadaşlar silah1(halis) arkadaşla sizlere sade bir yer seçtik kağthanede profilo anadolu teknik lisesi halısaha büfesi hanımların ellerinden iftar menüsü bize özel olarak hazırlancak .çok samimi aile içi bir ortamda temiz ve leziz yemekler eşliğinde fiatı çok uygun,istedikki sade bir yerde başbaşa bir iftar geçirelim.adresi ve mekan resimlerini biraz sonra eklicem.katılımın olması dileğiyle.perşembe akşamına kadar listenin kesinleşmesi lazım ona göre hazırlık yapacaklar sanırım.gelmek isteyen arkadaşlar isimlerini bana yazdırabilirler,
bilgi için tel nmrm:0 5427624303.
tarih:22.09.2007 CUMARTESİ adres:cendere caddesi no:8 ayyıldız fabrka mevki kağıthane son durağı yanı profilo anadolu teknik lisesi halı saha büfesi. GELMEK İSTEYİPTE BULAMAYANLAR BANA CEPTEN ULAŞABİLİRLER YÖNLENDİRME YAPABİLİRİM

NOT:MOTORLARIMIZ VE ARABALARIMIZ İÇİN OKULUN DAHİLİ BAHÇESİNDE GÜVENLİ YER VARDIR


işte buluşma yerimizin resimleri














fix menü:
1.çorba
2.ana yemek (beyaz et)
3.pilav
4.salata
5.meşrubat
6.tatlı
7.limitsiz çay ve tatlı sohbetli birlikteliğimiz
13 ytl

katılım listesi

1.ümmet perkitan
2.silah1
3.ihsanhakan abi
4.KAARİA
5.faruk59
6.syrıana [bülent]+arzu
7.çağlayandan moto harun [hüseyin)
8.pınarrr
9.DENİZCİMUZAFFER+1
10.metalgod+1
10.sPORTSoFFICER
11. tencere
12.__BB__
13.tugcetugce
14.ydanis
15.berkforce
16.darkdıamond
17.alper_tim
18.zentürk
19.tikky
20.achille
21.Discordian
22.SYMALİ +1
23.dorlion
24.nevaragain34
25.bybrut
26.szr
27.komutan
28.dalyanoner
29.mniz(mustafa)
30.erkale motordan(ercan erkale)mecidiyeköy
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Ümmet hocam beni yazabilirsin,yerin planını eklede kaybolmayalım oralarda:rendeer:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Abicim sen beni listeye yazma ama işten bi süreliğine çıkabilirsem iftarda yanınızda olucam.Şimdiden Allah kabul etsin.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Ümmet abim, davetin için teşekkürler ederiz. Bir aksilik çıkmazsa orada olacağız. Herkesin İbadetini şimdiden Allah Kabul etsin:rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
ummet abi faruk59 şimdiden ekleye bilirsin ben davet ettim oda gelirim dedi belki şu anda calıştıgı için yazamaz
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
ne güzel bende ist da olmak isterdim. birlik beraberlik böle kutsal aylarda daha bir ehemmiyet kazanıyor. Şimdiden bütün kardeşlerimin oruçlarını Allah kabul etsin....
 
Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
251
Herkese selam
Sizlerle tanışmak için güzel bir vesile olur.O listede ben de olmak isterim.
Allah bir mani vermez ise c.tesi ordayım.Fakat ayrıntıları alalım hakkaten kaybolmayalım.Bir de bende motor olmadığı için otomobil ile gelicem otopark problemi varmıdır acaba?
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
bende gelmek isterdim ama mesafe çok kısmet başka orgazizasyonlarda görüşmek dileğiyle selamlar
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
Ayni gun sirketin bir organizasyonu var, sabah 9'da basliyor bitis saatini bilmiyorum. Bitis saatini ogrenip katilabilecek olursam haberdar ederim sizleri.
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
ümmet abicim davetin için teşekkürler...bize 5-10 dk.mesafede olan davete kayıtısız kalmamız mümkün değil...bizleride ekleyebilirsin listeye...görüşmek üzere...
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
arkadaşlar açık adresi ve mekanın reimlerini ilk sayfada ekledim
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
ümmet abicim davetin için teşekkürler...bize 5-10 dk.mesafede olan davetiye kayıtısız kalmamız mümkün değil...bizleride ekleyebilirsin listeye...görüşmek üzere...

sen sagmısın nerelerdesin ya merak etmeye başlamıştım :queen::queen:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
sen sagmısın nerelerdesin ya merak etmeye başlamıştım :queen::queen:

ya halis abi sorma...esasen pek fazla org.kaçırmam ama şimdi motoru satıyoruzda (tabi alan yok orası ayrı piyasa ölü :mrgreen:) fazla km yapmamaya çalışıyorum...ama profilo lisesi bana 3 km o yüzden sorun yok yani ordayız... :cherry:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Yahu benim lisem burası. Gelsem bi dert gelmesem bi.
Şimdi orda psikopat Ahmet Şahini görmek var. Görürsek döver misiniz rica etsem :D
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Yahu benim lisem burası. Gelsem bi dert gelmesem bi.
Şimdi orda psikopat Ahmet Şahini görmek var. Görürsek döver misiniz rica etsem :D

dövmesek motosikletin arkasına baglayıp sürüklesek olmazmı :queen:gel sen göster
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Ahanda geliyorum. Hep bu anı bekliyordum. Adam kabusum oldu manyak.. Psikolojimi bozdu benim. İşte intikam çanları çamaya başladı muhuhahahahaa :D
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
ümmet abi çağlayandan moto harunda geliyo demek he...kendisiyle çok eski tanışırız ama bayadır görüşemiyoduk...iyi oldu vallaha...iyi ustadır kendisi görürsen selamlarımı ilet...:cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Ahanda geliyorum. Hep bu anı bekliyordum. Adam kabusum oldu manyak.. Psikolojimi bozdu benim. İşte intikam çanları çamaya başladı muhuhahahahaa :D

sen gel senin intikamın benim intikamım hepimiz birimiz birimiz hepimiz için (ya ben bunu biryerden hatırlıyorum sanki başka biri de söylemişti) :queen::queen::queen:

ya halis abi sorma...esasen pek fazla org.kaçırmam ama şimdi motoru satıyoruzda (tabi alan yok orası ayrı piyasa ölü :mrgreen:) fazla km yapmamaya çalışıyorum...ama profilo lisesi bana 3 km o yüzden sorun yok yani ordayız... :cherry:

ben bir sene ugraştım dragstar ı satmak için olmadı adam 2 ayda sattı :pr::pr:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst