[İstanbul MT] Ev yemekleriyle iftara davet / 22.09.2007 Cumartesi

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
slm

ümmet abi çağlayandan moto harunda geliyo demek he...kendisiyle çok eski tanışırız ama bayadır görüşemiyoduk...iyi oldu vallaha...iyi ustadır kendisi görürsen selamlarımı ilet...:cat:

evet hüseyin geliyor uzunboylu aprillası olan aynı zamanda motoran servisi kendisi selamını söylerim.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
97
Bende geliyorum abi ekleyebilirsin benide. Halı sahayıda şimdilik rezerve et istersen opsiyonlu olarak...diğer topic teki sonuca göre iftar sonrası oynarız belki
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ekleyin listeye metlagod diye :) sonunada bi +1 lütfen :)
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gelemeyebilirim bende belli olmaz abicim..
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
gelemeyebilirim bende belli olmaz abicim..

Arada sadece 1 mesaj var nasıl bu kadar çabuk kıvırabiliyosun be kardeşim :queen:

Ümmet Abicim geçen cumartesi gelmedim ve görüşemedik o yüzden bu cumartesi kesin birlikteyiz.. Halis Abi ve sen seçtiğinize göre yeri tercih doğru.. Cumartesi görüşmek üzere.. Ben olayın +1 şekline dönüşmesi için çalışmalara başlıyayım :queen::queen::queen:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
arkadaşlar asıl yarışlar pazar günü...ama sıralama turlarına gitmek tabiki tercih meselesi...
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
kağıthane çok karışık eyvah eyvah:)
ben de gelmek istioyorum artçıyım tabi yine:mrgreen:
şimdilik yazın benide bi şekilde gelmeye çalışırızzz....:bounce:
 
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
165
benide listeye ekleyebilrisiniz...İNŞALLAH geleceğim.
ümmet abi ve halis abi öncelikle tebrikler organizasyonu güzel düşünmüşünüz.mekan ve fiyat gayet uygun bütün arkadaşlara uyar.lüks bi yerde 30-100 ytl arası bir fiyata iftar açmak herhalde orucun asıl manasına ve ruhuna aykırı gibime geliyor. (benim düşüncem)
görüşmek üzere...
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi bende gelmek isterdim fakat cumartesi aksam calisiyorum. Cuma gunu olsaydi keske...
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
317
ümmet abi yaz abi sevinelim o akşam aksi bir durum olmazsa yanınızdayım sevgiler
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
359
b.çekmece, avcılar, beylikdüzü tarafından motosikletle geçecek ve dönüşte de aynı güzergahı kullanacak motosikletli bir hayırsever varsa ben de gelebilirim ;)

tek başıma yola çıkarsam anca sahurda yanınızda olurum :queen:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Yahu benim lisem burası. Gelsem bi dert gelmesem bi.
Şimdi orda psikopat Ahmet Şahini görmek var. Görürsek döver misiniz rica etsem :D

Allah'a şükür,geliriz arkadaşım! Normalde zamanım çok kısıtlı ama bu mesaj gelmezsem korkaklık yaparmışım gibi hissettireceği için şartları sonuna kadar zorlayıp gelmeme sebep olacak.Orada olacağım ve destek olacağım.:cat:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Ayağım iyileşsede gelsem inş ... Gerçi kaportanın yarısı dağınık ama :)
Dağınık kaportalı motoru kabul ederseniz gelirim ....:)
Malumunuz attık bu gün motoru yerlere... :)
Motorun servisine gidiyorduk rotayı acil servis'e çevirdik :)
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
34
motorsikletin bakımını yaptırabilirsem bende gelmek istiyorum. karar ıcın son tarıh nedır?
 
Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
251
b.çekmece, avcılar, beylikdüzü tarafından motosikletle geçecek ve dönüşte de aynı güzergahı kullanacak motosikletli bir hayırsever varsa ben de gelebilirim ;)

tek başıma yola çıkarsam anca sahurda yanınızda olurum :queen:

Allah bir mani vermez ise cumartesi 15:30 gibi k.çekmeceden çıkıp o tarafa doğru gidip iftar sonrasında beylikdüzüne döneceğim uygunsa gelebilirsiniz. aynı güzergahta olan varsa gelebilir artçı 3 e kadar yolu var :) arabayla gidiyoruz.
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
b.çekmece, avcılar, beylikdüzü tarafından motosikletle geçecek ve dönüşte de aynı güzergahı kullanacak motosikletli bir hayırsever varsa ben de gelebilirim ;)

tek başıma yola çıkarsam anca sahurda yanınızda olurum :queen:

Acıkcası gitmek istiyorum ama bir işim var onu halletmeye calışıyorum söz verip kıvırmak istemem ama cumartesi belli olur ümmet abiye haber veririz istersen beraber gideriz olur mu?

PS:Yunus hafta başından beri takip ediyorum bu topigi sende aklımı çeliyorsun yaa:))) senin tel bende var mutlaka haberleşiriz seninle
0537 320 52 14 Mustafa

abi bende gelmek isterdim fakat cumartesi aksam calisiyorum. Cuma gunu olsaydi keske...

Bir turlu bulusamadık yawww:)
Bak buyukcekmeceden bır arkadas daha var yanına arkadas arıyor gel sende katıl kervana

Ayağım iyileşsede gelsem inş ... Gerçi kaportanın yarısı dağınık ama :)
Dağınık kaportalı motoru kabul ederseniz gelirim ....:)
Malumunuz attık bu gün motoru yerlere... :)
Motorun servisine gidiyorduk rotayı acil servis'e çevirdik :)

Cok geçmiş olsun
önemli bir sey yok inşallah?
Motor dağınık olsun boşver sana bir şey olmasın
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
arkadaşlar iftar bahane maksat bir arada olup sohbet etmek bulayanlar ummet abiye ulaşsın gerekirse gider alırız oldukları yerden
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst