[İstanbul MT] Ev yemekleriyle iftara davet / 22.09.2007 Cumartesi

Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
138
Bende gelmek ve sizlerle tanışmak isterim. Ama yeri bilmiyorum. kaybolmaktan korkuyorum. Ben anadolu yakasındayım karşıyı pek bilmiyorum. Gelmeyide çok istiyorum. Anadolu yakasından gelecek olan bir yada birkaç arkadaşla bu yakada buluşup gelsek daha iyi olur sanırım.:cat:

Anadolu yakasından gidecek arkadaşlarla bir yerde buluşup topluca gitsek. Nasıl olur?:silent:
 
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
kambersiz düğün olur mu yawww :bounce:
:bounce:aaaaaa:bounce:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
benıde yazın tahtayaaaaaaaaaaaaaaa bende gelmek ıstıyorumm lakın bır aksılık cıkmazsa aranızdayım dostlarımm.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
liste de sondurum bu şekil arkadaşlar gelmek isteyen olursa hemen eklerim bilginiz olsun güzel bi buluşma olcak inş
katılım listesi

1.ümmet perkitan
2.silah1
3.ihsanhakan abi
4.KAARİA
5.faruk59
6.syrıana [bülent]+arzu
7.çağlayandan moto harun [hüseyin)
8.pınarrr
9.DENİZCİMUZAFFER+1
10.metalgod+1
10.sPORTSoFFICER
11. tencere
12.tugcetugce
13.ydanis
14.berkforce
15.darkdıamond
16.alper_tim
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
yannız ben bişi sölim beni bi yerden alıcaksınız herkesin bildiği bi yerde toplanalım ben bilmiyorum oraları kaybolurum soraaa:mrgreen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
liste de sondurum bu şekil arkadaşlar gelmek isteyen olursa hemen eklerim bilginiz olsun güzel bi buluşma olcak inş
katılım listesi

1.ümmet perkitan
2.silah1
3.ihsanhakan abi
4.KAARİA
5.faruk59
6.syrıana [bülent]+arzu
7.çağlayandan moto harun [hüseyin)
8.pınarrr
9.DENİZCİMUZAFFER+1
10.metalgod+1
10.sPORTSoFFICER
11. tencere
12.tugcetugce
13.ydanis
14.berkforce
15.darkdıamond
16.alper_tim

hemide baya etlenceli olcak cok eylencez cok :mrgreen::queen:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
arkadaşlar anadolu yakası veya avrupa yakasından gelicek olupta yeri bilmeyen arkadaşlar 1.levent Bp'de toplanırsa ben veya o anda uygun olan bir arkadaşımız gelip alabiriz sizi...:cat:
 
Katılım
18 Eyl 2007
Mesajlar
11
Bende gelmek istiyorum

Bende gelmek istiyorum BP de kaçta buluşalım arkadaşlar. :silent:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
slm

benim gelişimde kesinleşti oleyy:)

duydum artçı geliyormuşunuz.renk katarsınız aramıza

selam arkadaşlar listemizin son şekli bu işi çıkıpta gelemeyecek arkadaşlar ve gelmek isteyenler lütfen perşembeye kadar haber verirse çok sevinirim kardeşlerimizde ona göre hazırlancaklar bizlere mahçup olmak istemiyorlar.duyarlılığınız için şimdiden hepinize teşekkürler.

katılım listesi

1.ümmet perkitan
2.silah1
3.ihsanhakan abi
4.KAARİA
5.faruk59
6.syrıana [bülent]+arzu
7.çağlayandan moto harun [hüseyin)
8.pınarrr
9.DENİZCİMUZAFFER+1
10.metalgod+1
10.sPORTSoFFICER
11. tencere
12.tugcetugce
13.ydanis
14.berkforce
15.darkdıamond
16.alper_tim
17.zentürk
18.tikky
19.achille
20.Discordian
21.SYMALİ +1
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
62
Yeriniz varsa eşimle birlikte gelmek istiyoruz. Listeye eklerseniz sevinirim.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
haritatahminkucukgun3.gif

haritatahminkucukgun4.gif


Fakat yemek kapalı mekanda yapılacağından sorun olmaz diye düşünüyorum :cherry:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
keşke bende aranızda olabilseydim ümmet abicim. bir çay da benim yerime içer misin?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst