Sn. Serhat Ekinci,
Yamaha 2008 modellerini birkaç gün önce basına tanıttı. Bir ay içerisinde de Avrupa’da düzenlenecek motosiklet fuarlarında yeni ürünler sergilenmeye başlayacak.
YZFR125 modeli de 2008’de Yamaha’nın ürün gamında yer alacak. Bu modelin teknik özelliklerine ve görsellerine ulaşmışsınız fakat maalesef henüz Türkiye’deki satış fiyatı ile ilgili bilgi veremiyoruz, önümüzdeki aylarda bu modelin Türkiye’de satışa sunulup sunulmayacağı netlik kazanacaktır, satışa sunulması kararlaştırılırsa fiyat açıklanacaktır. Şu an için bu modelin fiyatı Türkiye’deki gelir ve satınalma şartlarını biraz zorlayacak gibi görünmektedir.
Saygılarımızla,
Beldeyama'ya attığım e-mail'in cevabı.. Sadece paylaşmak istedim..
Serhatcım beldeyama YBR250'yi fuarda tanıttı ama modeli mayıs ayı gibi ancak türkiye'ye getirebildi ve fiyatını açıkladı...:mrgreen: umarım buda ona benzemez ama bana öyle olacak gibi geliyo...![]()
Sana aynen katılıyorum.. :cat:eet serhat arkadaşımızın aldıgı cevaba bakılırsa en az 9.000 ytl cıvarlarındadır diye tahmin ediyorum buda bu motor alınmaz demektir 2.000 ytl daha koyar 600 cc temiz bi ss alırım ne işim var 125 le cbr 125 i tahtından keşke indirse ama zorrrrrrrrrrr..........
yamaha bu fiyat plitikasıyla giderse turkıyede anca ybr 125i satar başkada bişe yapamaz...
Hiç önemli degil.. Bu motor CBR 125R'dan daha cüsseli evet.. Teknik özelliklere bakarsanız anlarsınız zaten.. CBR'nin arka lastiği = YZF'nin ön lastigi .serhat eline sağlık mail için. Firma yetkilileri bile şartları zorlar diyorsa bence de gelme ihtimali çok zor. Merak ettiğim acaba cbr gibi görünümü küçükmüdür yani dahamı cüsselidir acaba? bide bu motorda hiç artçı alacakmış gibi bir tip yok diye düşünüyorum.
İdeal!! Evet bence de 2 HP fark için 4.000 YTL daha ödeyecegiz yani :queen:600cc'lik Patlak makinaya binilir ancak 10.000 ytl'ye.. Arkadaşlar parası olan alır sıfırını neden takıldınız ki 10.000 ytl olayına :queen:
Tipine göre bana kalırsa fiyatı 7500-9500 arası değişir ..
Yamaha fiyat politikasında biraz düşüşe geçerse eğer, satışları patlar bu aletin :wiinkk:
Özellikle sarı olanı çok güzel.. Valentino Rossi imzalı eski kasa R6 gibi duruyor :cat:
Başlangıç için ideal :cat:
İdeal!! Evet bence de 2 HP fark için 4.000 YTL daha ödeyecegiz yani :queen:
Şu an için bu modelin fiyatı Türkiye’deki gelir ve satınalma şartlarını biraz zorlayacak gibi görünmektedir.