Yamaha Yamaha YZF R125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Çok güzel ya, hasta oldum... :silent:
Tasarımı harbiden çoooook güzel :pale:
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
arkadaslar makına 15 bg ama 126 kilo sanırım yamaha-europe ta ole yazıo...torkunu bılmıorum ama muthıs bı makına gorsel olrak...bence cok tuzlu gelcek gelırse türkiye'ye emınım bu modelın hastaları olur cbr kadar olmasada...
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Beldeyama'ya attığım e-mail'in cevabı.. Sadece paylaşmak istedim..

Sn. Serhat Ekinci,

Yamaha 2008 modellerini birkaç gün önce basına tanıttı. Bir ay içerisinde de Avrupa’da düzenlenecek motosiklet fuarlarında yeni ürünler sergilenmeye başlayacak.

YZFR125 modeli de 2008’de Yamaha’nın ürün gamında yer alacak. Bu modelin teknik özelliklerine ve görsellerine ulaşmışsınız fakat maalesef henüz Türkiye’deki satış fiyatı ile ilgili bilgi veremiyoruz, önümüzdeki aylarda bu modelin Türkiye’de satışa sunulup sunulmayacağı netlik kazanacaktır, satışa sunulması kararlaştırılırsa fiyat açıklanacaktır. Şu an için bu modelin fiyatı Türkiye’deki gelir ve satınalma şartlarını biraz zorlayacak gibi görünmektedir.

Saygılarımızla,
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Beldeyama'ya attığım e-mail'in cevabı.. Sadece paylaşmak istedim..

Serhatcım beldeyama YBR250'yi fuarda tanıttı ama modeli mayıs ayı gibi ancak türkiye'ye getirebildi ve fiyatını açıkladı...:mrgreen: umarım buda ona benzemez ama bana öyle olacak gibi geliyo...:)
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Serhatcım beldeyama YBR250'yi fuarda tanıttı ama modeli mayıs ayı gibi ancak türkiye'ye getirebildi ve fiyatını açıkladı...:mrgreen: umarım buda ona benzemez ama bana öyle olacak gibi geliyo...:)

Olabilir... Ben bilmem abicim orasını.. Ben sadece e-mail attım. Gelen cevabı sizinle paylaştım..
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
eet serhat arkadaşımızın aldıgı cevaba bakılırsa en az 9.000 ytl cıvarlarındadır diye tahmin ediyorum buda bu motor alınmaz demektir 2.000 ytl daha koyar 600 cc temiz bi ss alırım ne işim var 125 le cbr 125 i tahtından keşke indirse ama zorrrrrrrrrrr..........

yamaha bu fiyat plitikasıyla giderse turkıyede anca ybr 125i satar başkada bişe yapamaz...
 
Katılım
23 Mar 2007
Mesajlar
279
serhat eline sağlık mail için. Firma yetkilileri bile şartları zorlar diyorsa bence de gelme ihtimali çok zor. Merak ettiğim acaba cbr gibi görünümü küçükmüdür yani dahamı cüsselidir acaba? bide bu motorda hiç artçı alacakmış gibi bir tip yok diye düşünüyorum.
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767
600cc'lik Patlak makinaya binilir ancak 10.000 ytl'ye :p .. Arkadaşlar parası olan alır sıfırını neden takıldınız ki 10.000 ytl olayına :queen:

Tipine göre bana kalırsa fiyatı 7500-9500 arası değişir ..

Yamaha fiyat politikasında biraz düşüşe geçerse eğer, satışları patlar bu aletin :wiinkk:

Özellikle sarı olanı çok güzel.. Valentino Rossi imzalı eski kasa R6 gibi duruyor :cat:

Başlangıç için ideal :cat:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
eet serhat arkadaşımızın aldıgı cevaba bakılırsa en az 9.000 ytl cıvarlarındadır diye tahmin ediyorum buda bu motor alınmaz demektir 2.000 ytl daha koyar 600 cc temiz bi ss alırım ne işim var 125 le cbr 125 i tahtından keşke indirse ama zorrrrrrrrrrr..........

yamaha bu fiyat plitikasıyla giderse turkıyede anca ybr 125i satar başkada bişe yapamaz...
Sana aynen katılıyorum.. :cat:

serhat eline sağlık mail için. Firma yetkilileri bile şartları zorlar diyorsa bence de gelme ihtimali çok zor. Merak ettiğim acaba cbr gibi görünümü küçükmüdür yani dahamı cüsselidir acaba? bide bu motorda hiç artçı alacakmış gibi bir tip yok diye düşünüyorum.
Hiç önemli degil.. Bu motor CBR 125R'dan daha cüsseli evet.. Teknik özelliklere bakarsanız anlarsınız zaten.. CBR'nin arka lastiği = YZF'nin ön lastigi .

600cc'lik Patlak makinaya binilir ancak 10.000 ytl'ye :p .. Arkadaşlar parası olan alır sıfırını neden takıldınız ki 10.000 ytl olayına :queen:

Tipine göre bana kalırsa fiyatı 7500-9500 arası değişir ..

Yamaha fiyat politikasında biraz düşüşe geçerse eğer, satışları patlar bu aletin :wiinkk:

Özellikle sarı olanı çok güzel.. Valentino Rossi imzalı eski kasa R6 gibi duruyor :cat:

Başlangıç için ideal :cat:
İdeal!! Evet bence de 2 HP fark için 4.000 YTL daha ödeyecegiz yani :queen:



***************************

Arkadaşlar benim görüşüm şu.. Daha önce de söylemiş olabilirim..
Bu ölçülerde ve bu ağırlıkta bir motor için 15 HP çok az bence..
DERBI ile aynı ölçülerde ama DERBI 2 zamanlı 29 HP..

Ayrıca CBR 125R Sele yüksekliği: 776 mm
YZF R125 Sele yüksekliği: 818 mm

4 cm. çok büyük bir fark..
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
derbı 23 beygır
aprılıa rs 125 29 beygır..
neyse
ozellık ve gorunum olarak sımdıkı ve yenı cbrdan bence cok daha ıyı
hatta bu 125lık olamaz demıstım resımlerde:D

ama sole bı avantajı var bızım ufaklıgın tahmını olarak yzf125 fıyatına 2 tane temız 2.el cbr alınabılr.
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
İdeal!! Evet bence de 2 HP fark için 4.000 YTL daha ödeyecegiz yani :queen:

Farklılık sadece güçte değilki. :)

Bana göre yzf nin + ları
+Dijital gösterge
+Aynalar (kafa grenajında)
+Çok daha güzel ve hırçın görünüm (lastikler, sele, grenaj, egzoz, jant, fren lambası ve ön farlar, sinyaller (cbr ınki kadar kocaman ve turuncu değil :cherry:) )

E daha ne olsun. :bounce:

Tek olumsuz yönü FİYATI. :pale:

Artık biri alsada satsa diye bakacağız. :mrgreen:

Gelsin hele bi daha çooook konuşulur bu yzf. :)

Ki daha gelmesi bile büyük olay. :queen:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Mail attığın için teşekkürler SeRHaT.

Şu an için bu modelin fiyatı Türkiye’deki gelir ve satınalma şartlarını biraz zorlayacak gibi görünmektedir.

Bu cümleden de anlıyoruz ki R125 gelirse -ki pek sanmıyorum- satışı Ybr250 gibi düşük olacaktır...
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
7.000 ytl fiyat biçseler yarın alıırım be lütfen ucus olsun nese bi gelsinde inş.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Ybr250 de olay olmuştu... Herkes bekliyordu , hatta cbf250 satılmaz deniyordu... Bi geldi 9.400'e... :cherry: Şimdi sokakta ybr250 yok.
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
290
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yauv arkadaşlar motoru cüsseli gösterceğiz diye adamlar anaokulundan almışlar motorcuyu heralde motorun üstünde minicik görünüyo:mrgreen::mrgreen:eek: motor o adamın altında uçarbe:mrgreen:
adamın komplesi benzin deposu kadar:queen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst