Yamaha Yamaha YZF R125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
işte olay budur yaa ben bi honda fanatigi olarak boyle bi makinayı alkışlarım..

hatta fiyatı uygun olursa almak içinde çabalarımm ne yalan soylıyeyim ...

bide artık kıyaslama başlıklarında artık seviyeli ve mantıklı bi makinayla kıyaslayabileceksiniz cbr 125 i sizde kurtuldunuz bizde bide tr ye giriş yaprsa tamamdır olay ....

mantıksız kıyaslamalardan uzak durursunuz artık umarım...
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Lastikleri CBF250 ile aynı boyda. Yani görünüş açısından yeterli ölçüde. CBR125 i inceliğinden dolayı eleştirenler (ben de dahil:cherry:) bakalım buna ne bulacaklar.

Yamaha ybr250 gibi bunda da fiyat çoku yapmasa. Yollarda hiç ybr250 göremiyoruz çünkü.
 
Katılım
24 Ağu 2006
Mesajlar
281
Yamaha'nın bu fiyat politikası varken; daha çok bekleriz fiyatların düşmesini...:wiinkk:
 
Katılım
20 Tem 2006
Mesajlar
661
super olmuş... bence 7 8 den aşağı olmaz bu makina...hatta 10 bin ytl cik te olabilir bence...(türkiyeye gelceğini zannetmiyorum ama belli olmaz yamaha sürpriz yapabilir türkiyeye)
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
7-8 olsa ınsanlar almaya calısır bence ama 10 olursakı benım tahmınım 10 ve uzerı ınsallah gelırde benı yanıltır 10 un altında olrak bende bı honda fanatıgıyım hatta almak ıcın mangır bırıktırıorum ama 7-8 gıbı bı fıat cekerlerse 1 yıl daha beklerım ben sahsen...beklenmıck gıbı bı makına deıl ama yaaa cok karızmatık keske param olsaydı:pr:
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
:cat::cat::cat::salut::salut::salut::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::joker:::sas::::sas::::sas::::sas::::rantinp:::rantinp:::rantinp:::rantinp:::rantinp:::rantinp:::rantinp:::rantinp:::angry2::::angry2::::angry2::::angry2::::ranntign::rantinp:::rantinp:::xcrying:::xs26::::eek:uups::::eek:uups::::eek:uups::::eek:uups::::eek:uups::::158::::156::::156::::150::::148::::156::::eviiil::::crying::::angry2::::stretche
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
290
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
firmaları ayakta tutan bazı lokomotif modelleri vardır ona yoğunlaşırlar fiyatıylada rekabetcidir 'fazer 'gibi. bu ise elit bi model kitlelere deyilde kişiye özel ,ucuz olcağını sanmıyorum ancak bu paraları bu motora vericek kişide 600lük ve 1000lik lerde kısa vadede gözü olmayacak kişiler olacaktır
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Görünüşüyle CBR125R yi solda sıfır bırakır fakat yazılan teknik verilerde(forumdaki ingilizce olan) 11 bg yazıyor 12de tork yazıyor cbr 125 ise 13 bg.. Şimdi bu yamaha yzf-r125 15bg mi yoksa 11 bg mi ??? :silent:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Beygir Gücü, kaba bir tabirle 75 kg.lık bir yükü 1 saniyede 1 metre ilerleten kuvvettir.
Kilowatt ise 100kg.lık bir yükü 1 saniyede 1 metre ilerleten güç birimidir.

Yani CBR'den güçlü,

Ama sevinmeyin derim ben . Bunlar Avrupa'da ehliyetlere getirilen Limitasyon sistemi için üretiliyorlar.Yani Türkiye'ye gelmesi zayıf bir ihtimal...
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
204
valla makine güzel de siz korkuttunuz beni yawww 8_10 bin diye o parayı varen olmaz desem adamlar alıyo ybr 250 de de olmaz fiyatı cok dedik ama alıyo millet bunuda alırlar sanırsam:pr::pr:
ben şahsen o paraya 600lük makine binerim:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst