- Katılım
- 3 Ocak 2006
- Mesajlar
- 4,679
Yamaha TZR 50 yi cc sine göre fiyatı yüksek olduğundan, tutulmayacağı için getirtmemişti.
Ben artık YZF-R125 i getirirler diye umut ediyorum. Gerçi getirsede fiyatının ne olacağı az çok belli ama olsun. Yinede Türkiye'de görmek isterim.
Ben artık YZF-R125 i getirirler diye umut ediyorum. Gerçi getirsede fiyatının ne olacağı az çok belli ama olsun. Yinede Türkiye'de görmek isterim.