Yamaha Yamaha YZF R125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Yamaha TZR 50 yi cc sine göre fiyatı yüksek olduğundan, tutulmayacağı için getirtmemişti.

Ben artık YZF-R125 i getirirler diye umut ediyorum. Gerçi getirsede fiyatının ne olacağı az çok belli ama olsun. Yinede Türkiye'de görmek isterim. :)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Yamaha TZR 50 yi cc sine göre fiyatı yüksek olduğundan, tutulmayacağı için getirtmemişti.

Ben artık YZF-R125 i getirirler diye umut ediyorum. Gerçi getirsede fiyatının ne olacağı az çok belli ama olsun. Yinede Türkiye'de görmek isterim. :)

evet, çok haklısın
50cc yüksek gelir diye gelmediğine göre
bu yalan olur..
ama gerçekten çok ii makina yapmışlar..:cat:
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
1,077
1.jantların deseni iyi değil
2.Depo çok acayip duruyor.

genel yapı olarak güzel.büyük ihtimal Türkiye'ye gelmez.gelse bile 6.000 ytl civarı olur.(bknz: xt125)
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
48
4 zamanlı 125cc bi motor alt tarafı 6000den fazla fiyat cekerlerse ellerinde kalır gorusundeyim ama sasi guzel oturmus makina cok diri duruyo +10 puan yamaha
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
449
2008-YZF-R125-detail-08_prv_tcm26-208716.jpg

vites kolu sağdamı. yoksa fren kolumu o öle fren kolumu olur.
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Cbr125 in fiyatından haberiniz yok galiba 55oo ytl . Yeni kasası gelse 65oo den aşşagı olmaz asla.Demek ki buda en az 85oo olur gelirseeeeeeee :)
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
134
eğer8500veya daha fazla olursa alan çok az olur heralde 8500e 2. el çok rahat yüksek ccde motor bulunabilir
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Yamaha YBR 250 ye uyguladıgı fiat politikası ile devam ederse bu motosikleti satamaz.10 bine ne 600 cc lik makinalar var 2. el.Aklı olan kimse bu 11-12 beygirlik makinaya 9-10 bin lira vermez.
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Ama gelirsede cbr bisiklet gibi kalıyo başka öneri yok mu diyenler içinde bahane ortadan kalkmış olur:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
54
yeni başlayan ss ci için bence görüntü bakımında da harikulade olan bi motor 8-9 hadi bi derecede 10 un üstünde olması işleri zora sokar kanımca:)
 
Katılım
9 Ağu 2007
Mesajlar
70
10milyara ikinci el 600 lük makina bulursun saçmalık buna o kdr para vermek..ama tasarım on numara olmuş umarım Türkiye'ye gelir ve 6-7 milyar olur
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
beyler makina dehset olmus bence...ama dedığınız gıbı cok pahalı olucktır..r6 ve r1 den nerdeyse tekerlek harıc farkı yok...surusude tam bır racıng olacakmıs gıbı duruo selenın oldugu yere bakrasak eger tabı benımkı bı tahmın...bencede cbr ye basar ama fıata gelince emınım cok yuzlu olur hemde baya bı...:pr:
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
122
niye 125 lik yaparlar anlamıyorum bu motor görünüşte 600 lükleri andırıyo...
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
daha önce gösterilmiş olabilir ama benim gibi ilk defa görenlerde çıkabilir.emeğine vede ellerine sağlık kardeş dehşet makina ama fiyatı uçuk olur bunun ybr250 9500 ytl fiyat çeken buna herhalde 12 den aşağı fiyat çekmez
Dostum zaten konu anasayfada yer alıyordu.. Arkadaşımız aynı gün içerisinde açılmış olan topice bende de bu resimler var diye ekleyebilirdi..

Hade ordan pis hondacı kapatma tükkanın önünü bakiiim hadee hadeee:queen:
Suss lem... Ya Fadıl abi, keşke ucuz olsa da bende bundan alsam..

Diğer başlığı yeni gördüm öncedende görsem yine açardım. Çünki bu kadar detaylı verilmemiş hem görmeyenler var.
Dostum yeni konu açmak yerine mevcut başlığa görüşlerini yazıp resimleri ekleyebilirdin..

------
Arkadaşlar fiyatından çok Türkiye'ye gelip gelmeyeceğini tartışsanız daha güzel olur gibime geliyor...
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
8000 -9000tl arası olur ya bu alet ne bilim aprilia nın bu tip modelinden cıkarak söledim
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Enjeksiyonlu ve 15 hp. Dizaynı çok şık, özellikle kuyruk dizaynı...

Türkiye'ye geleceğini düşünmüyorum... Keşke gelse...
 
Katılım
24 Ağu 2006
Mesajlar
281
9.000 ila 10.000 YTL' ye gider, 2.el Yamaha F6 fazer alırım...

Daha mantıklı değil mi ama?:)
 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fiyat olarak 8.000 ile 10.000 ytl arası olduğu söyleniyor arkadaşlar.. Bu fiyatla pek alıcısı cıkacağını sanmıyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst