Yamaha Yamaha YZF R125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
sorma kardeş malesef haberimiz var..
bir de Türkiye' ye getirseler tam süper olacak:pale:
 
Katılım
22 May 2007
Mesajlar
13
Bombaaa Yamaha Yzf-r125 çıkmış

yamaha yzf r125 çıkmış arkadaşlar ben bugün öğrendim.
belkide biliyordunuz ama ben çok heyecanlandım doğrusu, bir o kadar da sevindim.:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Nerden çıkmış? Kaynak ne?.... Lütfen kaynak belirterek yazın....:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Kas 2007
Mesajlar
91
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ewt cıktı tabı ama turkıye ıcın degıl.baska ulkelerde satılmak ıcın.turkıyeye gelse bıle fıyatı bıraz yuksek olabılır.cunkı standartların ustunde bı motosıklet...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ewt cıktı tabı ama turkıye ıcın degıl.baska ulkelerde satılmak ıcın.turkıyeye gelse bıle fıyatı bıraz yuksek olabılır.cunkı standartların ustunde bı motosıklet...

O zaman bu arkadaş neden hoplayıp zıplar ki.......:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Sevgili kardeşim,gençliğin karekteri hoplayıp zıplamak üzerine inşa olunmuş mazur görünüz. :wiinkk:

:queen::queen::queen:

Keşke gelsede hepberaber halay çeksek.... Sizin oralarda kılıçkalkanla karşılasak....:queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Haydi o zaman eller havaya,hoooopaaaaaaaa lay lay lom lay lay lom lay lay layloooooom lay laya lay laya looooooom........ :queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olmuyor böle arkadaşlar hani resim hanii ? :)
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Birkaç hafta önce yamaha bayiisinde görmüştüm.İzmir bornova'daki vatan computerin yanındaki bayiide :cat:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
konuyu okuyanlar
maGma, mehmetcalli35, GeCe__, SAKİ, arslanfb, dgrmr, marefb, istburak, Dreal, ELINT
yokma başka kimse ha bide ben varım.
Bu arada YZF R125 çıkmış duydunuzmu :queen:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
2008-YZF-R125-action-01_prv_tcm26-208764.jpg


2008-YZF-R125-detail-02_prv_tcm26-208698.jpg


2008-YZF-R125-colour-black_prv_tcm26-208686.jpg


2008-YZF-R125-AoE-detail-01_prv_tcm26-208674.jpg


2008-YZF-R125-static-09_prv_tcm26-208755.jpg


2008-YZF-R125-static-08_prv_tcm26-208752.jpg


2008-YZF-R125-action-04_prv_tcm26-208773.jpg


Buda resimler.Gece bayiinin önünden geçerken gördüm.Bayii nin kapalı olması sebebiyle uzaktan izlemekle yetindim.Fakat büyük bir race gibi heybetli bir duruşu vardı :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Hemen sulandırıyonuz topigiii ne yapalım bizde halayın ucundan tutalım bare :queen:
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
arkadaşlar malesef yamahanın türkiyeye geldiği felan yok şindi sitesine girdim öyle bi haber yok
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
HAdı canım bu kadar buyukmu bu motor 10 numaraymıs ozmn desenıze ama fıyatıda kesın 10numaradır
 
Katılım
1 Ara 2007
Mesajlar
3
arkadaşlar bencede yok bu makina epey güzel ama turkiye ye girmasi en az 2sene yanı 2009 nasip artık gelse bile nerden baksan bi 15 -17 milyar civarında olur bizde gider 600 cc bir makina almayı tercih ederiz degilmi ama?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst