- Katılım
- 6 Mar 2006
- Mesajlar
- 6,448
abooooooooooo yzf gökhan sonunda r de varmış :queen:sen bilmiyodun değilmi neyse öğrenmiş olduk
du ben örenemdim, motürmüymüşki
abooooooooooo yzf gökhan sonunda r de varmış :queen:sen bilmiyodun değilmi neyse öğrenmiş olduk
ewt cıktı tabı ama turkıye ıcın degıl.baska ulkelerde satılmak ıcın.turkıyeye gelse bıle fıyatı bıraz yuksek olabılır.cunkı standartların ustunde bı motosıklet...
O zaman bu arkadaş neden hoplayıp zıplar ki.......:queen::queen::queen::queen:
Sevgili kardeşim,gençliğin karekteri hoplayıp zıplamak üzerine inşa olunmuş mazur görünüz. :wiinkk:
:queen::queen::queen:
arkadaşlar malesef yamahanın türkiyeye geldiği felan yok şindi sitesine girdim öyle bi haber yok