Yamaha Yamaha YZF R125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
fotolardaki eğer yzf125r sa harbiden çok fena.. kim ne derse desin boş konuşur.. ama yamahadan böyle bişeyin çıkacağını tahmin ediyodum ama bu kadar erken olacağını düşünmemiştim.. kardeş en kısa zamanda sen git bak bi nedir ne değildir öğren konuyu ayrıca topiği açan arkadaş kaynak göstermeden lütfen motosiklet kültürümüzü baltalama eğer bir iddia atıyosan ortaya kaynağınıda göster. ayrıca kaynaksızda olsa bilgi verdiğin için teşekkürler...
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Ve arkadaşlar bombayı patlayorum.Gittiğim yer suzukinin motorlarını satıyormuş.Ama şuda var suzukininde 125 lik supersport modeli yok bildiğim kadarıyla.Karanlık olduğu için içeriyi tam kestiremedim.Bu saatte devriye polislere dert anlatma korkusuda cabası :p Sizce neydi benim gördüğüm motorun markası :silent:

Kafayı yicem valla.Acaba o motorun markası neydi:silent:Yarın olsada gidip öğrensem :)
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
En iyisimi yarını beklemek.Gidip detayları öğrencem yarın.Bakarsınız 125cc lik başka bir süpersport bir marka çıkar :cyclopsan
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Suzuki GSX-R 600 olmasından şüphe etmeye başladım.Dedim ya ilk gördüğümdede geceydi ve yine karanlıktı.Böylelikle gözlerimin eski gücünü kaybettiğinide öğrenmiş oluyorum :salut: Topictede polemik yarattık iyimi :p

Tabi birde bu saatte üstümü giyinip soğukta evden çıktığımamı yanayım,motorun brandasını çıkar sonra tekrar ört onamı yanayım,o kadar yol gidip bir bayii nin yamaha olmadığınamı yoksa gözlerimemi yanayım :salut: sanırım bu aralar fazla uykusuz kalıyorum :p
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
155
ceza olarak motoru türkiyeye getiriosunn:)nese saglık olsun:)bızede eglence cıktı..:p
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Suzukinin 125lik 2 zamanlı race makinası vardı zaten..
Buralardada var birtane ama modelini tam olarak bilmiyorum..
Tabi buradaki 98 - 2000 model arası bişey olmalı
Ama olduğu kesin..
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Suzukinin 125lik 2 zamanlı race makinası vardı zaten..
Buralardada var birtane ama modelini tam olarak bilmiyorum..
Tabi buradaki 98 - 2000 model arası bişey olmalı
Ama olduğu kesin..

Bilmiyorum ama bana halen üzerinde 125 yazısı vardı gibi geliyor :silent: Yarın gidip sorcam adamlara.Acayip merakettim şimdi o motor 125 cc miydi :pr:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
rgtq2.jpg


İşte bahsettiğim makina bu :)
Buradalarda gezenin aynısı modeli RG125 miş
Rengide aynı fakat resimdeki 2007 model buradaki daha eskiydi..
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
155
alla alla motor hıc 2007 gıbı dııl..eskı race havası var sankı??
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Yok bu değildi benim gördüğüm.Neyse yarın ola hayrola :wiinkk: Sonuç itibariyle yzf 125 türkiyede yok
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
mehmet karıştırdın ortalığı türkiyeye gelirse ilk sana alalım bi tane :p
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Suzuki RG125 en son 1996 senesinde üretildi.
1985-1991 yılları arasında RG125 olarak 1992 de RG 125 F olarak üretildi.
Yani 2007 si yok :wiinkk:



RG 125 Gamma 1985

Boyu : 1 950 mm
Eni : 660 mm
Yüksekliği : 1 155 mm
Tekerlek ekseni : 1 310 mm
Kuru ağırlığı : 95 kg
Motor tipi : Su soğutma 124 cc,tek silindir,2 zamanlı. 25 hp/ 9.500 rpm, 1,95 kg-m/ 8.500 rpm.




Yukarıda resmini verdiğin ise 1992 model F modeli
F modeli teknik özellileri biraz farklı.

Boy : 2 015 mm
EN : 770 mm
Yükseklik : 1 090 mm
Koltuk yüksekliği : 775 mm
Tekerlek ekseni : 1 335 mm
Yerden yüksekliği: 140 mm
Kuru ağırlığı : 125 kg
Motor tipi: Su soğutmalı 124 cc tek silindir,2 zamanlı. 33 hp/ 11.250 rpm, 21 Nm/ 11.000 rpm.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Ben de merak ettim varya.Hocam öğrenir öğrenmez paylaş bizimle:D
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
bildiğim kadarıyla aprilianında var 125 cc de aynı sınıf motosikleti... neyse ben konuyu dahada karıştırmıyayım...


ama o motosiklet eminim herkesin "hadi ya" ya da "ne alaka" diyeceği bir model çıkacaktır....
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
7
ya arkadaşlar bende CBR 125 varda ya tutamıom kendimi::crying:: ya böyle bi alet yapılabilirmi ya :queen:harbiden cbr ı sallar onu bırakın hyosung 250R dan fln daha tipli bu makina yabide yamaha sonçta:cat:
ama sizde abartmayn fiyatı 7.000 ytl den yukrda kesinlikle olmaz sonçta 125 lik bi makine:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst