BarışaRock Festivali, 24-25-26/08/2007, Sarıyer

Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
bence Edirne enez'de neymiş yahu her zaman gidilir oraya...Barışarock'a gelin diyorum.Yalnız dikkatlı olun yollarda ya da otobüs ile gelin ne bileim bu festivali kaçırmamalısınız...Çok güze lgeçecek inş...
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Yiyecek-İçecek Fiyatları Açıklandı.
Rock Müzik Sahne Programı Açıklandı.
Elektronik Müzik Sahne Listesi Açıklandı.
Genel Kurallar, Getirmemiz, Getirmememiz Gereken Malzemeler Listesi Açıklandı.
Bilet Temin Yerleri Açıklandı.

İlk sayfaya hepsini ekledim.

Ayrıca Beleşix den bilet çıktısı alamayan ark.lar, giriş kapısında Birgün gazetesi alıp içeri girebilirler.
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben cuma akşamı işçıkışı gelicem haberleşiriz millet akın sen net olarak ne zmn geicen
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Ilk sayfaya daha yeni bakıyorum...
2. videodaki pogo'da ben de vardım :mrgreen: Arkadaşımı gördüm ama kendimi seçemedim :cherry:
Bidaha pogo mu? Asla... Hala 2 dişimin acısını çekiyorum :p
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Benim internetim borcundan dolayı kapanmış şuan net cafeden giriyorum.

Belli bir süre buralarda olamayacağım mumkun oldugunca konuyu cep tel.imden takip edeceğim. Eger bişi olursa ilk sayfada tel. numaram var ordan ulaşabilirsiniz.

Festivalde goruşmek üzere.
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
ben cuma akşamı işçıkışı gelicem haberleşiriz millet akın sen net olarak ne zmn geicen

valla şu anda evdekilerden kurtulmam gereken bir görevim var izin vermiyorlar...Büyük ihtimal perşembeden gelicem ama görkemin daveti var:) çarşamba da olabilir.Ayrıca cumartesi akşamı dönmem gerek maalesef:salut::salut: İçimde kanayan bir yara ya:pr::pr::pr:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Valla bende gelmek istiyorum ama ne çadır var ne de başka bir malzeme :pr:


Full kamp malzemesini 50ytl gibi bir rakama halledebilirsin buna çadır-mat dahil olur kesinlikle.uyku tulumuna gerenk yok ama.Ayrıca bütçe sorunu yaşarsan metalgod arkadasımız askeriyeden aşırma:mrgreen: Devasa çadırında ağırlayacak çadırı olmayanları.:cat:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Valla bende gelmek istiyorum ama ne çadır var ne de başka bir malzeme :pr:

Full kamp malzemesini 50ytl gibi bir rakama halledebilirsin buna çadır-mat dahil olur kesinlikle.uyku tulumuna gerenk yok ama.Ayrıca bütçe sorunu yaşarsan metalgod arkadasımız askeriyeden aşırma:mrgreen: Devasa çadırında ağırlayacak çadırı olmayanları.:cat:

Metro'da 3 kişilik çadırın 29.90 YTL gibi bir fiyatı varmış.
Matlar 6-7 YTL , uyku tulumu da 15 YTL civarında.(Carrefour ve Metro fiyatları)
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Benim matım yok ist'da bulmam mümkündür heralde...Bursa'dan bi de onu taşımayayım...
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hertürlü abicim ciddi ciddi çadırsız gelecekolan çoksa getiriyim büyük çadırı yoksa taşımıycam... :queen: ama aynı anda yakaşık 20 kişi ağarlayabiliyorum onagöre :queen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olsun o kadar :queen: çadırı kurmak öldürüyor ayrıbidert onun için festivalgörevlilerinden özelyer talep ediyoruz o apayrı dert :p
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
cuma sabahı 9 gibi orada olucaz ama yolu bilmiyorum arkadaşlar yaa. bide motoru nereye parkederiz?
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Yaav, motorcu arkadaşlar ile görüşme, buluşma, tanışma sevdasına Rock çı olup çıkacağız bu gidişle, bu yaştan sonra:p:p

Ben de sazımı getireyim şenliğe, bakarsın seven olur, çalar söyleriz. günübirlik oluruz biz ama:p
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Ark.lar Festival alanını bilmeyenler için söylüyorum. Otopark Festivalin yaya girişi ile tamamen alakasız biryerdedir.

(Sarıyer tarafından gelenler için) Festivalin yaya giriş kapısına geldiğinizde yolu takip edip devam ediyorsunuz, yol hiçbiryere ayrılmadan gidiyor, siz taki önünüze tarihi surlar cıkıncaya kadar devam edin, tarihi surları gorunce hemen sağda ormanlık alanın içine giden toprak yol goreceksiniz ordan girin ve aşağı doğru gidin baya bir aşağıda sağa sapak goreceksiniz oırdan girdiginizde yol sizi festivalin arka kapısına cıkaracaktır. Kime sorsanız gösterir.

---------------

Ark.lar çadırsız kesinlikle gelmeyin cunku ormanlık alan sabaha karsı soguk oluyor, ayrıca sadece çadır almakta yetmes, mat ve uyku tulumu veya yastık yorgan mutlaka alınız.

---------------

Görevli olanlar alana bugun sabahtan itibaren giriş yapmaya başladılar, Görevli olmayanların giriş zamanı Perşembe saat 00:00 dır, Yani Perşembeyi cumaya bağlayan gece.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Yarın akın geliyor ist'a... Biz de 00:00'a kadar gezip sonrasında festivale giriş yapacağız :mrgreen:

Bekle bizi festival biz geliyoruzz :queen:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Benden yarın gece giriş yapacaklardanım. Erken gitmek lazım tabi yerkapmak lazım.

Yanlız Ormanın içinde gecenin köründe çadır kurmak cok deli saçması bir iş olacak, Kazıklar çok zor çakılıyor hani zeytinlide kazıgı tutturup üstüne basıyorduk giriyordu ama burda yarıya kadar giriyor sonra kazık yamuluyor ona dikkat etmek lazım.

Neyse yarın gece girecekler birbirimizle baglantıyı koparmayalım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst