az yakan sağlam ve ucuz 150 lik maxi scooter arıyorum

Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
66
az yakan sağlam ve ucuz 150 lik maxi scooter arıyorum...yardımlarınız için teşekkürler. fiyat aralığı 3000 ytl ye kadar maximum....

çelik mondial asya motti boation,

filan hangisini önerirsiniz.... çelik tiger 150 olabilirmi...1 haftaya kadaar almam lazım....
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=2963529 bu motosiklete bi bak derim kullanmadım ama su soğutmalı ve az yaktığı söyleniyor
Ama model olarak eski ve parça sıkıntısı servis sorunu olur mu bilemiyorum
Avantajı peugeot olması :)

Hocam link olmamış:p
Sahibinden.com da peugeot un elyeso diyebi scooter i var bi incele derim:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mondial 150 zc
____________
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
honda sesdylan 150 var biraz pahalı ama yolda kalmazsın saglam bişey istiyosan
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Honda SES DYLAN 150 4500YTL civarı alınabiliyor.Direk tavsiye ederim.Ama illa Çin menşeili bişey olsun diyosan Benimde kullandığım Kanuni/Storm 150'yi tavsiye edebilirim.Km'de 9 ykr yakıyor.Ben en çok 100 km/h'ı gördüm (bir kere:)).80 km/h ortalama hızla seyahat ediyorum fazlasını tavsiye etmiyorum.
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Gerçekten de Honda Dylan şu anda hedefimdeki favori motor.Hem az yakıyor hem de Honda.Ucuz olmaması dezavantaj ama bence 1 2 sene mobylette ile dolaş paranı biriktir kaliteli bi motor al derim.
Ben öyle yapıcam mesela:)
ALLAH herkesin gönlüne göre versin:bounce:
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
Sıfırı pahalı ama uygun fiyata 2 . el avatarımda ki motoru tavsiye ederim ya da 2.el honda dylan al.... çinli vb. bakma derim....
 
Katılım
18 Tem 2007
Mesajlar
15
sen vazgeç bu 150 cc den:)
bi yamaha cygnus rs al bu makina 125 cc dir ve senin almayı dusundugun cin menşeili 3000 ytl fiyatlı motorları cebinden cıkarır
az yakar fiyatı kdv ötv dahil 2850 ytl ve 150 cc çin motorlar kadar gider
benim arkadaşımda var 20 bin km yi coktan gecti cıt yok saat gbi makina
bence bir dezavantajı var hafif
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
Kendi motosikletim diye söylemiyorum ama biz Dylan kullanıcıları bu motordan sonra başka motora bakamıyoruz. Satsak bile gözümüz arkada kalıyor. piyasada 2. el çok temiz aletleri 3,5 -4 bin ytl'ye bulman mümkün. 2. ellerini de gönül rahatlığı ile alabilirsin. Şehir içinde 9Lt benzin ile 270 km. yol yapılabiliyor. Performansı oldukça etkileyici. 150 cc sınıfındaki diğer tüm motosikletleri de cebinden çıkaracak bir güce sahip. Motoru biraz geç açılıyor. Motorun gerçek performansı 30bin kilometreden sonra görülüyor. Sağlamlık konusunda motorun teknk bir arızasına bu güne değin rastlamadım ancak karenajı diğer tüm motorlar gibi düştüğünce çizilip kırılabiliyor. Artılarını ve eksilerini forumumuzda fazlasıyla yazdık eğer almayı düşünürsen oraya da göz atmanı tavsiye ederim.
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
erdogan abı motor 30 bınden sonra acılıyo demıssın 3 bınmı 30 bınmı.bende dusunuyorum dylan ı.
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
30 Bin. Motor zaten ilk aldığın andan itibaren kendini hissettiriyor. Gazladığın andan itibaren yerinden zıplayarak kalkıyor. Çok zaman patinaj yaparak kalkıyor ama max. hızı genelde 120-130 u geçmiyor. Ama 30 Binden sonra Max. hız modifiyesiz 150-155 km.yi çok rahat buluyor(Üzerinde 140 km. kadran var).
Yani aldığınızda göreceksiniz sizi asla aldığınıza pişman etmiyor. Aklınızda başka motor bırakmıyor. Bende almadan evvel Gilera Runner düşünüyordum. Bunu aldığımda aklımda hep runner kalacak sanıyordum. Hatta buna biraz binerim durumum rahatlarsa runner alırım diyordum. Şimdi runner aklımın ucundan bile geçmiyor. Bu motoru 2. el bulursanız kaçırmayın alın. Uygun taksitlerle banka kredisi alarak sıfır motor alır gibi ikincieli de ödeyebiliyirsiniz.
Bazen motor seçiminde ekonomik bazı hesapları yapmakta da fayda var. Bugün alacağınız yaklaşık 2500-3000 ytl lik bir çin motorunu 2. elde enfa 1200 -1500 e satabilirsiniz. Bu motorların 2. elini almak ise bence akıl karı birşey değil. Ancak Dylan'ın 2.elini bulmak zor olduğu gibi eskidikçe değerleniyor. 2. el alıp ilerde satmaya kalktığınızda değerinden birşey kaybetmeden çok rahat satabilirsiniz. Yakıt ekonomisi de bence önemli; ne kadar yaktığını üstteki mesajımda belirtmiştim. Çok harika bir motor değil, elbette bununda eksileri, hoşunuza gitmeyecek yönleri var. Hatta bu konuda bir arkadaşda web sitesi yapmıştı buyrun linki: http://dylan150.wordpress.com/baslangic/
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Erdoğan abi verdiğin bilgiler için çok sağol bnm de aklımda hep dylan var inşallah seneye bi 2.el düşünüyorum amacım ege iç anadolu akdeniz turları yapmak dylan ın bunu yapabilecek kapasitede bi motosiklet olduğuna inanıyorum.
Bir de size 2 sorum olcak katran 140 ise 155 nasıl oluyo abi :p
ikincisi de Yedek parça konusunda dylanın biraz pahalı olduğunu söylüyorlar öyle mi gerçekten; sanırım bi vespa piaggio kadar değildir.
Ayrıca gezilerinizi gıpta ile izliyorum darısı herkezin başına inşallah
Saygılar...
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
Bir beverly 500 ile yanyana giderken benim ibre 140'ı aşıp sağ sinyalin altına geldiğinde beverly 155'i görüyordu :).

Yedek parça konusunda diğer motorlardan farklı olduğunu sanmıyorum ama özellikle karenajları oldukça pahalı. Yan arka karenajı kırılsa tanesi 250 YTL. Ön kafa karenaj kırılsa 750 YTL. Egzostu 950 YTL ama bunlar en pahalı parçaları ve herzaman basına gelcek durumlar değil.
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
Bir beverly 500 ile yanyana giderken benim ibre 140'ı aşıp sağ sinyalin altına geldiğinde beverly 155'i görüyordu :).

Yedek parça konusunda diğer motorlardan farklı olduğunu sanmıyorum ama özellikle karenajları oldukça pahalı. Yan arka karenajı kırılsa tanesi 250 YTL. Ön kafa karenaj kırılsa 750 YTL. Egzostu 950 YTL ama bunlar en pahalı parçaları ve herzaman basına gelcek durumlar değil.

Slm , parça fiyatları çok yüksekmiş bence temiz bi bobcat al 2.el... Parça fiyatları nı bi ara inceliycem ama bu kadar yüksek kesin değildir..bobcat de 12 beygir 120 yi rahat yapıyor... Bu arada 30,000 km den sonra motor kendini buluyor denmesi çok acaip bu kadar uzun sürermi en uzun 5000 km falan olması lazım :silent: :silent:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
Benim bahsettiğim şey motorun açılması, rodajın tamamlanması vb. birşey değil. 5-10.000 km arası 130 -135 yaparken, 10 -20.000 km arası 135- 140 km.yi zorlanarak da olsa görüyor. Ancak 30.000 km den sonra km saati çok rahat 140'ı da aşıp gidiyor. Kendini buluyor derken kasdettiğim sey bu. Bazıları bu sözlerimize aldanıp motoru alıyorlar ve 120-125 km den yukarı çıkamayınca nasıl bu kadar hız yapabiliyorsunuz, inanmıyoruz vs. diyor ama sonra ellerine alıp kullanınca farkı görüyor. Kalkışlarda bile bunu çok rahat hissediyorsunuz.

Fakat her zaman söylüyorum yine tekrar etme ihtiyacı hissettim.
Bu ağırlıkta bir motor ile 120 km den fazla hız yapmak kesinlikle çok tehlikeli. Yolun yapısı ve rüzgar faktörü ile 135-140 km de motor ciddi sallanabiliyor. Yüksek hızda dengesini kaybetti düştü dedikleri bu olsa gerek. Çok ciddi tehlikeli bu açıdan.
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
Benim bahsettiğim şey motorun açılması, rodajın tamamlanması vb. birşey değil. 5-10.000 km arası 130 -135 yaparken, 10 -20.000 km arası 135- 140 km.yi zorlanarak da olsa görüyor. Ancak 30.000 km den sonra km saati çok rahat 140'ı da aşıp gidiyor. Kendini buluyor derken kasdettiğim sey bu. Bazıları bu sözlerimize aldanıp motoru alıyorlar ve 120-125 km den yukarı çıkamayınca nasıl bu kadar hız yapabiliyorsunuz, inanmıyoruz vs. diyor ama sonra ellerine alıp kullanınca farkı görüyor. Kalkışlarda bile bunu çok rahat hissediyorsunuz.

Fakat her zaman söylüyorum yine tekrar etme ihtiyacı hissettim.
Bu ağırlıkta bir motor ile 120 km den fazla hız yapmak kesinlikle çok tehlikeli. Yolun yapısı ve rüzgar faktörü ile 135-140 km de motor ciddi sallanabiliyor. Yüksek hızda dengesini kaybetti düştü dedikleri bu olsa gerek. Çok ciddi tehlikeli bu açıdan.

Açıklamalar için teşekkürler...Benim motor 6000 civarında anlamam için epey bir zamana ihtiyacım var...
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
30 Bin. Motor zaten ilk aldığın andan itibaren kendini hissettiriyor. Gazladığın andan itibaren yerinden zıplayarak kalkıyor. Çok zaman patinaj yaparak kalkıyor ama max. hızı genelde 120-130 u geçmiyor. Ama 30 Binden sonra Max. hız modifiyesiz 150-155 km.yi çok rahat buluyor(Üzerinde 140 km. kadran var).
Yani aldığınızda göreceksiniz sizi asla aldığınıza pişman etmiyor. Aklınızda başka motor bırakmıyor. Bende almadan evvel Gilera Runner düşünüyordum. Bunu aldığımda aklımda hep runner kalacak sanıyordum. Hatta buna biraz binerim durumum rahatlarsa runner alırım diyordum. Şimdi runner aklımın ucundan bile geçmiyor. Bu motoru 2. el bulursanız kaçırmayın alın. Uygun taksitlerle banka kredisi alarak sıfır motor alır gibi ikincieli de ödeyebiliyirsiniz.
Bazen motor seçiminde ekonomik bazı hesapları yapmakta da fayda var. Bugün alacağınız yaklaşık 2500-3000 ytl lik bir çin motorunu 2. elde enfa 1200 -1500 e satabilirsiniz. Bu motorların 2. elini almak ise bence akıl karı birşey değil. Ancak Dylan'ın 2.elini bulmak zor olduğu gibi eskidikçe değerleniyor. 2. el alıp ilerde satmaya kalktığınızda değerinden birşey kaybetmeden çok rahat satabilirsiniz. Yakıt ekonomisi de bence önemli; ne kadar yaktığını üstteki mesajımda belirtmiştim. Çok harika bir motor değil, elbette bununda eksileri, hoşunuza gitmeyecek yönleri var. Hatta bu konuda bir arkadaşda web sitesi yapmıştı buyrun linki: http://dylan150.wordpress.com/baslangic/
abı bılgıler ıcın saol.verdıgın lınk ıde bastan sona okudum.arkadasta cok detaylı anlatmıs.dusunuyorum bu motoru.
 
Katılım
13 Şub 2005
Mesajlar
119
Dylan parça fiyatları düşürülmüş. Ön kısım tümünün değişimi 300-350 ytl. civarı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst