az yakan sağlam ve ucuz 150 lik maxi scooter arıyorum

Katılım
13 Haz 2007
Mesajlar
251
Piaggio Skipper 150 2004-2005(temiz),Honda Dylan veya Kymco Movie XL 150 al..Üçüde kalite başka motora hiç bakma benden söylemesi.
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563



çok güzel bi scooter 90 krş filan yaktığını duymuştum kaliesi iyi orijinal fransız Peugeot. 125 cc Su soğutmalı.
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
397
celik motor tiger150
2000 kmde balsarısı
alarm var
1400 ytl
ıstersen ara bı goruselım motor ıst avrupa yakasında
0533 706 58 95
 
Katılım
13 Haz 2007
Mesajlar
251
Honda Dylan,Piaggio Skipper-150 cc 4 zamanlı- ve Kymco Movie 150 arasında seçim yap.Paranı sadece bu motorlar için harca.Çin işi hikaye.Hiç bulaşma.Bakımlarda birazcık fazla verirsin ama çooooook uzun süre bakıma girersin.Şimdiden hayırlı olsun......
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
abi 4000ytl de scooter alınmaski ? bari cbf 150 al trink paran varsa... bende kanuni rokko var... 2,180 ytl trink aldım... memnunum sürat yapmıyo fazla ama şehir içinde acaip seri... benim işim dolayısıyle sokak aralarını kolaylıkla geçebiliyorum vitesli olmadığı için... uzun yolda da rüzgar tutmazsa 85le gidiyorum... toplamda 6,2 lt filan deposu var boğazına kadar doldurursam... yakıt göstergesi oynamadan 45-50 km yaptığım oluyor... bi de kanuni storm var o daha havalı görüntüsü var.... rokko'yla yapısı tamamen aynı hatta 1 cm daha uzun :) iyi araştır tek tercih yap. bak arkadaşlar baya bişeyler yazmışlar ben de yaziim dedim... umarım bi fikir vermişimdir

sağlamlık ? scooterlarda açık söliim hepsi sert plastik :) kadrolarını görmiyoz bile öle kapatmışlar etrafını... önemli olan servis ve yedek parça olmalı bence... benim bi motorcum var belki herkes biliyour esk.derman caddesindeki orhan abi... bana dediki ben gelen scooter lere mondial vb. modellere de kanuni parçası takıyorum diyo... neden çünkü 2günde geliyor diyo... anladın demek istediğimi deimi... :) servis ve yedek parça da önemli....
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Eyl 2007
Mesajlar
22
2.ci el bir dylan olabilir
fakat benim asıl tavsiyem piaggio skipper 150 ikinci el temiz istedigin fiyatlara bulursun eger alırsan kendine ve bana çok teşekkür edeceksin.. ;)
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
bütçen 3000 ytl falan ise hiç ikinciel motor alma sıfır al ve şukadar söylim albirisini vur ötekisine çin motorlarının alayı bakmazsan çabuk dağılır rahat bişiy istersen t1 önerim mondial de olabilir ramzeyde olabilir hangisini beğenirsen ama asya t düşünüyorsan t1 lere bakmadan geçme derim bikere sür inanki t lere binmek bile istemeyeceksin:cat:
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
979
abi 4000ytl de scooter alınmaski ? bari cbf 150 al trink paran varsa... bende kanuni rokko var... 2,180 ytl trink aldım... memnunum sürat yapmıyo fazla ama şehir içinde acaip seri... benim işim dolayısıyle sokak aralarını kolaylıkla geçebiliyorum vitesli olmadığı için... uzun yolda da rüzgar tutmazsa 85le gidiyorum... toplamda 6,2 lt filan deposu var boğazına kadar doldurursam... yakıt göstergesi oynamadan 45-50 km yaptığım oluyor... bi de kanuni storm var o daha havalı görüntüsü var.... rokko'yla yapısı tamamen aynı hatta 1 cm daha uzun :) iyi araştır tek tercih yap. bak arkadaşlar baya bişeyler yazmışlar ben de yaziim dedim... umarım bi fikir vermişimdir

sağlamlık ? scooterlarda açık söliim hepsi sert plastik :) kadrolarını görmiyoz bile öle kapatmışlar etrafını... önemli olan servis ve yedek parça olmalı bence... benim bi motorcum var belki herkes biliyour esk.derman caddesindeki orhan abi... bana dediki ben gelen scooter lere mondial vb. modellere de kanuni parçası takıyorum diyo... neden çünkü 2günde geliyor diyo... anladın demek istediğimi deimi... :) servis ve yedek parça da önemli....

şakamı yapıyosun ben falconla düzde 110-120 görüyorum benim motorla km yanlış değil mitsubishi L300 ile test edilmiştir mondiallede 135 gördük
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
599
Mondial 150 RE al 6.9 litre benzin ile 185 km yaptım km başına 8 krş 9 krş falan geliyo yol tutuşu gayet verimli haliç köprüsü üstünde 125km yi gördüm bassam daha giderdi maxi scooter deil ama baya büyük motoru çok güçlü direksiyonu içden km kadranı motora sabit
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
SYM diye bi marka var ; onun scooter larınında kaliteli olduğu söyleniyor ; kullanan insanlara bi danışıp araştırmanı tavsie edebilirim:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Aga bu ne ya...Herkes kendi motorunu tavsiye etmiş.....:queen:

Er-5 al arkadaşım.... Gücü var hızı var....:queen:
 
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
ben bu arkadaşa hiçbişey tavsiye etmiyorum çünkü aylar önce yazmış şimdi ortalarda yok allah bilir almıştır bi motor kafasına göre
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
adam alalı çok olmuştur ama bak sana kendi motorumu tavsiye ediyim seçeneklerişn hepsinede giriyor ismini sende anmışsın zaten.. hem şekil olarak bir numara hemde çok ideal.. sen ona nasıl bakarsan oda sana öyle bakar.. çok basmassan yani gaza sürekli asılmassan devirli kullanırsan yakıt0.080 ykr şa kadar düşüyor.. ama gaz verdimi gidiyorda.. max.115-125 gösteriyor ibre.. dediğin gibi diğerlerinden farkıda maxiscooter
 
Katılım
15 Kas 2007
Mesajlar
2
az yakan sağlam ve ucuz 150 lik maxi scooter arıyorum...yardımlarınız için teşekkürler. fiyat aralığı 3000 ytl ye kadar maximum....

çelik mondial asya motti boation,

filan hangisini önerirsiniz.... çelik tiger 150 olabilirmi...1 haftaya kadaar almam lazım

Slm 150cc almak istiyosan bildigim kadariyla asyamotor da fiyatlar indirimde cin mali olmasina ragmen guzel motorlari var servis hizmetleride iyi arkadasimda var da :) bi arastir istersen
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst