- Katılım
- 7 Tem 2007
- Mesajlar
- 76
Nasıl ya olayı görebileceğimiz herangibi bi link var mı ?
abi 4000ytl de scooter alınmaski ? bari cbf 150 al trink paran varsa... bende kanuni rokko var... 2,180 ytl trink aldım... memnunum sürat yapmıyo fazla ama şehir içinde acaip seri... benim işim dolayısıyle sokak aralarını kolaylıkla geçebiliyorum vitesli olmadığı için... uzun yolda da rüzgar tutmazsa 85le gidiyorum... toplamda 6,2 lt filan deposu var boğazına kadar doldurursam... yakıt göstergesi oynamadan 45-50 km yaptığım oluyor... bi de kanuni storm var o daha havalı görüntüsü var.... rokko'yla yapısı tamamen aynı hatta 1 cm daha uzuniyi araştır tek tercih yap. bak arkadaşlar baya bişeyler yazmışlar ben de yaziim dedim... umarım bi fikir vermişimdir
sağlamlık ? scooterlarda açık söliim hepsi sert plastikkadrolarını görmiyoz bile öle kapatmışlar etrafını... önemli olan servis ve yedek parça olmalı bence... benim bi motorcum var belki herkes biliyour esk.derman caddesindeki orhan abi... bana dediki ben gelen scooter lere mondial vb. modellere de kanuni parçası takıyorum diyo... neden çünkü 2günde geliyor diyo... anladın demek istediğimi deimi...
servis ve yedek parça da önemli....