MT İzmir - MT Manisa Bomba Çeşme Gezisi,Yat Turu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
insaf mecit 22 adet foto yükledim, topikmi çöksün istiyorsun yoksa benim pc mi onu söyle sen :queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Ben kadir,deli kadir üleeeeeeeeeennn,fotoğrafları en kısa zamanda yükleyeceksiniz dedim o kadarrrrrrrrrrrrrr!!!


:queen:
Devam devam,yılmak yok,kendi ağzınla söyledin 161 foto dile kolay:queen:İşten izin al istersen 1 hafta:cherry:



Bu arada acress (Göksu) demek kulak yaptın,hımmm.Sen neden peki direk banlanmak istediğini bana söylemedin,dolaylı yoldan anlatmana gerek yoktu ki:queen:
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
27
Tuncer kardeşim sen ben umutla çekildiğimiz fotoda tam bir göbek gösterisi var :p ben o fotoyu gördüm yarın diyete başlıyorum :p
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
:mrgreen:Serkan abi yılmak yok,daha fazla foto isteriz...Zeytin de yiyemedik hehehee içimde kaldı :mrgreen: bomba resimleri seçip koymuşsun abim Teşekkürler...
Topik çökse de problem değil,Tuncerin işi ne heheheee (Yaa bizi de banlamasın sonra !!!)
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
Lodos ha gayret abicim hadiii yaparsın sen edersin sen aslansın sen (gaz verin arkadaşlar arada) okadar yükü sırtlayan taaa manisadan çeşmeye getiren adam iki fotoyumu ekleyemeyecek siteye be yaaa:)
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
Lodos ha gayret abicim hadiii yaparsın sen edersin sen aslansın sen (gaz verin arkadaşlar arada) okadar yükü sırtlayan taaa manisadan çeşmeye getiren adam iki fotoyumu ekleyemeyecek siteye be yaaa:)

ver gazı evladım, ver gazıııııı. ayıpsın şener kardeşim. adam gık demedi beh. helal olsun sana serkanım.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
beyler arızamısınız nesiniz oğlum geldiğimden beri kucağımdan inmiyor, cuma akşamüzeri bi çıktık evden o çıkış
taaaa pazar gecesi 23:30 da girdik eve
asker karşılar gibi kapıda bekliyordu ev tayfası manyakmısınız nesiniz :queen:

gidin işinize dinleneceğim (benim ufak militandan(oğlum) fırsat kalırsa):queen:

yemiyim fotonuzu TUNCER alacağın olsun kardeşim ya o kadar foto neyine çekiyon :queen:
pişman ettiniz beni makine aldığıma :cherry:
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
yemiyim fotonuzu TUNCER alacağın olsun kardeşim ya o kadar foto neyine çekiyon :queen:
pişman ettiniz beni makine aldığıma :cherry:

Koptum abicim yaa:) Hadi sana ufak paşayı sevmen için bir gün mühlet verelim ama yarında fotolar burda olmazsa kazan kaldırırız bilesin haa:)

(Yengeye ve oğluna sevgiler saygılar lodosum)
 
Katılım
9 Şub 2007
Mesajlar
46
arkadaşlar geziniz çok güzel olmuş.inşallah bir dahaki sefere hep beraber oluruz.allah bu mutluluğunuzu bozmasın inşallah
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Duyulmaz,banlarsam sesin duyulmaz:)Ne demek Tuncer in işi ne:pCık cık cık...Zaten tshirtümü kıskandığını yazılarda açıkca belli ettin:cherry:Demek yıkamanın vakti geldi:pGörende üstümden çıkarmıyorum sanacak:)

Koptum abicim yaa:) Hadi sana ufak paşayı sevmen için bir gün mühlet verelim ama yarında fotolar burda olmazsa kazan kaldırırız bilesin haa:)

(Yengeye ve oğluna sevgiler saygılar lodosum)

Söylediğin herşeye katılıyorum rots:)Bir gün müddet verelim bencede...:)
Yengeye selam,evladı bizim için öp abi:wiinkk:
 
Katılım
1 Ocak 2006
Mesajlar
137
bune yaa sinav zamani yaptiginiza bakin.. valla super olmus iyi eglenmissiniz.. ama ben ilk sayfadaki dansozmudur nedir onu ilk gordugumde esmer olunca umutus zannettim.. kardesim kizma sakin haa..:) bi baktim diger fotoda ikisi ayni karede icim rahatladi..
 
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
71
MECİT;689847' Alıntı:
HER KÖYÜN BİR DELİSİ OLURMUŞ,,AL İŞTE ÇIKTI GENE BİRİ ,,YIRTIK D.... ÇIKAR GİBİ..

ÇOK SEVERSİNİZ ELEŞTRİ YAPMAYI,YERMEYİ DEMİİİ.. BİZDE BÖYLE ARKADAŞIM,,SEN DUYARLI OL BİZ TEBRİK EDELİM..

DİKKAT DELİ VAR... MANİSA MT..
:cat::cat::cat::rendeer::rendeer::rendeer:


Abi bu arada çok ii bi yolculuktu cok mersi :mrgreen:

artcı olmak ne güsel bi duyguymus ya :cherry: cbr125e bile bindim (racingiski:rendeer:)

yengemizde süpermiş hani(benzincide göstermiştin ya hani) Allah mesut etsin
:rendeer:


WALLACE,ROTS,RACINGİSKİ,LODOSi,DUYULMAZ fotolar harika hepsi bambaska

çok mutluyum MT ailesi ile aynı karelerde,aynı mekanda,hatta aynı yürekte olmaktan :rendeer:::160::

Bu arada acress (Göksu) demek kulak yaptın,hımmm.Sen neden peki direk banlanmak istediğini bana söylemedin,dolaylı yoldan anlatmana gerek yoktu ki:queen:[/QUOTE]

ya ımmm sey bennn:salut:

Bende bi bakayım dedim de resimlerin çoğu yüklenmiş bile finale girip çıktıktan sonra bende yüklerim elimdekileri



gece oldu ya nerde o kadar foto çektim:salut: duygusallıga gerenk yok yükleyelim fotoları eksiksiz:cat::wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
:bounce::bounce::bounce::bounce::rendeer::rendeer:
Duyulmaz,banlarsam sesin duyulmaz:)Ne demek Tuncer in işi ne:pCık cık cık...Zaten tshirtümü kıskandığını yazılarda açıkca belli ettin:cherry:Demek yıkamanın vakti geldi:pGörende üstümden çıkarmıyorum sanacak:)

:queen::queen::queen::queen::bounce::bounce::bounce:
Kıskanırım tabi,adam giyiyor t-shirtü halen yok bizim t-shirtler.Bu arada Tuncer sana 2 tane yazdırmıştım ya biri large diğeri x-large.Large kalsın da x-large yazdırdığım t-shirtü medium alayım.Değiştirme şansın varsa değiştir yoksa canın sağolsun.Medium bi de large.
:cherry::cherry::cherry::mrgreen::mrgreen:
Yarın çamaşırları yıkıyom haberin olsun ha,siyahları hem de nınıhıhıhahahahaa :queen::bounce::bounce::bounce:

beyler arızamısınız nesiniz oğlum geldiğimden beri kucağımdan inmiyor, cuma akşamüzeri bi çıktık evden o çıkış
taaaa pazar gecesi 23:30 da girdik eve
asker karşılar gibi kapıda bekliyordu ev tayfası manyakmısınız nesiniz :queen:

gidin işinize dinleneceğim (benim ufak militandan(oğlum) fırsat kalırsa):queen:

yemiyim fotonuzu TUNCER alacağın olsun kardeşim ya o kadar foto neyine çekiyon :queen:
pişman ettiniz beni makine aldığıma :cherry:

Abi, Tuncer denize adam gibi girmedi ki.2. koy da bi gireyim dedi ayağını sokmasıyla tekneye fırlaması bir oldu."SOĞUUUUUKKKK HIIHAAAAAA!!!" sesleri eşliğinde ne yapacak tabiki de resme abanacak.Senden daha çok öğrenmiştir makinayı haaa hehehheeee:queen::queen:

Şaka falan su soğuktu... ama insan alışıyor yeeaawwww:queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
duyulmaz tshirt bedeni işini ayarlarız o kolay:)
Ben bütün adalarda girdim bi kere denize,sen görmemişsin:pHatta bir ara yunan adalarına kadar bile yüzdüm:p
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
MECİT;689548' Alıntı:
EVETTTTT,,

BENİM MÜKEMMEL MT DOSTLARIM..
HEPİNİZE SONSUZ TEŞEKKÜRLER..UMARIM HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLMUŞTUR,,ELİMDEN GELDİĞİ KADAR SİZLERİ MEMNUN ETMEYE ÇALIŞTIM,,UMARIM MUAFFAK OLMUŞUMDUR....

BU ARADA CANIM RAHMİ ABİM (GÜRELİ)

BİZLERE PATLATTIĞIN ŞAMPANYA İÇİN SANA SONSUZ TEŞEKKÜRLER..




BY ORGANİZATÖR.

Bizler sana teşekkür ediyoruz Mecit kardeşim . en kısa zamanda şu Akçay gezisini de organize edersen havranlı dostlarımızın da büyük yardımları olur ve onlarda aramıza katılır.

Yaw bendede bir sürü resim var ama beceremedim yüklemeyi

havranlı;689523' Alıntı:
Mt Izmir-mt Manisa gurubu arkadaşalar iyi bir gezi olmuş paylaştığınız için teşekkür ediyorum rahmi abı tebrikler gençlere taş çıkartıyorsun görüşmek üzere

Teşekkürler dostum, ama dur sen ne demek istiyorsun yaniii ben yaşlımıyım?:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Lodos bak millet heyecanla bekliyor. ama sen tam Huzurevi Mt adına yakışır davranıyorsun şu fotoğraf işinde. (Yavaş ve titrek:mrgreen:) Baba sökmez bize yok 162 fotoymuş vs imiş falan. Bak ben gezi gecesi 140 küsür adet yükledim. Ha gayret dostum sen bi otursan 160 değil 1160 tane de yüklersin sana inanıyoruz yaparsın.
Eğer yarın da yüklemezsen topluca MT izmir-manisa olarak gece uykunda rüyana girip sana "fotoğraflar nerde lodosssss" diye yüklenecez. Olmadı mı bak gelirim motorla evinin etrafında döner dururum çeşme limanda döndüğüm gibi.

duyulmaz tshirt bedeni işini ayarlarız o kolay:)
Ben bütün adalarda girdim bi kere denize,sen görmemişsin:pHatta bir ara yunan adalarına kadar bile yüzdüm:p

Forrap la haftasonu dialograından bir kısmı:

Wallace: Tuncer senin Tshirt ün bedeni neydi?
Forrap: Bilmiyorum abi etiketi kopardım ya L ya da M emin değilim ama.

Bir kaç saat sonra başka bir üye,
Başka bir üye: Tuncer senin Tshirt ün bedeni neydi?
Forrap: Bilmiyorum abi etiketi kopardım ya L ya da M emin değilim ama.

ve başka bir üye.... Yazık Forrap hiç üşenmeden bütün efendiliği ile herkese tek tek aynı cevabı verdi.

Sonra,

Wallace: Tuncer Tavla turnuvası birincisine Tshirt hediye edelim mi? Senin kinin bedeni neydi?
Forrap: Abi benim tshirtü hediye etmeyecez di mi?
Wallace: yok be abi soranlara beden söyleyecem de.
Forrap:Bilmiyorum abi etiketi kopardım ya L ya da M emin değilim ama.

bu böyle devam etti durdu

Bir de denizdekiler ve teknedekilerin diyologları vardı ki şahane.
Wallace: Duyulmaz su nasıl?
Duyulmaz: süper abi
Wallace: soğuk mu?
Duyulmaz: Yok abi değil atla gel

Wallace cesaretlenir tam atlayacak bir bakar Racingiski suda

Wallace: İski su nasıl?
Racingiski: abi buz gibi sakın gelme otur çayını iç sen

Wallace geri çekilir, Hayaletfilo teknenin en tepesinden balıklama atlar

Wallace: Hayalet su nasıl?
Hayalet: Süper abi gel

Wallace: ben en iyisi bir çay içeyim.
Lodos: Olm ne çayı hasta etme adamı yürü denize

Ya var ya şu çeşme turundan iki perdelik komedi oyunu çıkar yazsam mı acaba????
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Kas 2006
Mesajlar
56
Arkadaşlar anaca fırsat bulabildim nete girmeye gerçi benim için iyi bir performans bu.
Istakoz gibi olmuşum güneşte uyumaktan uyandırmazmı insan yahu, gerçi özlem sağolsun buz gibi suyu dökünce geldim kendime.
Süper eğlendik arkadaşlar daha nicelerine inşallah. Fotoğraflar süper olmuş arkadaşlar. tabi balonlara diyecek yok eline sağlık ahmet.
Bu hafta yanınıza gelicem zeytinciler. görüşmek üzere esen kalın.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst