Yavv bizde tekneli gezi istiyozzale: Koylarda yüzmek istiyoz, o eşeciklere yem vermek biz de istiyozz.
Helal MT İzmir, MT Helal Manisa:cat:
Murat, güzel eğlenmişsiniz. Her çekilen fotoğrafın içindeki gülen insanların varlığı ve neşenin dışa vurumundan anlaşıldığı üzere eğlenmenin dozu da hep aynı yüksek seviyede kalmış.
Bunun dışında vücutçular da artmaya başlamış Bu güzel bir şey. Ancak kollar biraz bulk görünüyor, önce biraz şişirip sonra da definisyon yapmak gerek diyorum.![]()
MECİT;689548' Alıntı:EVETTTTT,,
BENİM MÜKEMMEL MT DOSTLARIM..
HEPİNİZE SONSUZ TEŞEKKÜRLER..UMARIM HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLMUŞTUR,,ELİMDEN GELDİĞİ KADAR SİZLERİ MEMNUN ETMEYE ÇALIŞTIM,,UMARIM MUAFFAK OLMUŞUMDUR....
BU ARADA CANIM RAHMİ ABİM (GÜRELİ)
BİZLERE PATLATTIĞIN ŞAMPANYA İÇİN SANA SONSUZ TEŞEKKÜRLER..
BY ORGANİZATÖR.
Bu arada wallace teşekkürler(anladın sen onu)
hocam zaten burda herkes kariyer sahibi. Mesela ben yemek ve çay konusunda profesörüm, Mecit,Lodos deniz ve deniz mahsülleri konusunda, I-ben deniz üzerinde sigara içme konusunda, Güreli lokum konusunda, Gürkay Tavla konusunda, Rots zıpkın ve avcılık konusunda, Okram ise her konuda (ki ben ona konfiçyüs) diyorum. ama istersen buyur gel sende başla kariyerine bir yerden. bizde kariyer basamaklarını çıkarken çelme takmak yok, hep el vermek var:cat:En iyi eğlenen grup İZMİR MT anlaşılan, İzmir'de olsaydım İzmir MT'de kariyer yapardım![]()
YAHUUU NERDE BİZİM SÖZDE SALSA FOTOLARI DİSKODA ÇEKİLEN
EVE GİDEYİM ANLATICAMMM GEYİĞİ
SÖZDE BİRİ SALSA BİLİYORUM DEDİ DİYE SALSA MÜZİĞİ ÇALDIRDIK AMA AMCAM SADECE İZLEYİCİYMİŞ
BEN KENDİ KENDİME DÖNÜP DUR:queenUM