2007/ 1000 Motosikletle 19 Mayıs'ta Anıtkabir'deyiz

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
196
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
loyttttt artçı alabilecek kimse yokmu:silent:
 
Katılım
14 Mar 2005
Mesajlar
220
tüzemen;675387' Alıntı:
Umarız katılım fazla olur.


Hiç şüpheniz olmasın :)

Zeynel abimiz der ki :

''İnsan böyle bir çoşkuyu, hayatta çok nadir yaşar. O saatte ya ordasındır yada değilsindir :cat:''
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
katılamıyorum ama böyle güzel bir çoşkuyu yaşayacak arkadaşlarıda kıskanmıyor değilim..umarım herşey tahmin edilenden çok daha güzel olur:cat:
 
Katılım
16 Ara 2006
Mesajlar
92
HAZIRMIYIZZZZ ARKADAŞLARRRRRRRR Angara yolcularııı :) Motosiklet netten kimler geliyor aceba?
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
85
Bu sene katılım az olacak sanırım. mazereti olanlar ve uzakta oturanlar neyse de Bazıları gezi derdinde, sanki gezi yapılacak senenin tek günü 19 mayıs. Birgün bu ülkede bişeyler değişirse iyi gezerler. Yakışmıyor...
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
83
hakikaten çok anlamlı ve güzel bir organizasyon keşke katılabiliyo olsaydım :salut:
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
927
kore gunu ilan etmis melih gokcek 19 mayis a alternatif, ayar oldum
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
204
kardeşim nbr ben olabilirim artçı benim motor serviste çıkamayacak sanırım ne dersin 5055845131 habar bekliyorum

Artçı olabilecek dememiş,alabilecek demiş,dikkat et dostum yoksa yaya kalırsınız yarın :)

kore gunu ilan etmis melih gokcek 19 mayis a alternatif, ayar oldum

Ne demeli bilemiorum walla,23 Nisanı da Kutlu Doğum Haftası içinde yok etmeye çalışmışlardı! Kaşınmaktan başka birşey değil bu,savunması ne olacak acaba, ne diyebilecek!! Oofff offf,nası bi memlekette,kimlerle birlikte yaşıyoruz biz!

Not: Tüm dini bayramlar ve önemli günler (kadir gecesi gibi, kandiller gibi) hicri takvime göre belirlenirken ve bu nedenle her yıl yaklaşık 10 gün geriye kayarken (ramazanın başlangıcı gibi), Peygamberimizin doğumunun kutlandığı hafta sizce neden miladi takvime göre belirlenerek kutlamalar 23 Nisanı da içine alıyor? Miladi takvime göre kutlanan tek önemli günün bu olduğunu biliyor muydunuz? Hz. Muhammed (s.a.v) 'in doğum günü Mevlüt Kandilimizdir! Dünya üzerinde Miladi takvime göre dini gün belirleyen tek müslüman ülke de biziz,bilginize.. Ben mi çok şüpheciyim acaba?
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
166
Not: Tüm dini bayramlar ve önemli günler (kadir gecesi gibi, kandiller gibi) hicri takvime göre belirlenirken ve bu nedenle her yıl yaklaşık 10 gün geriye kayarken (ramazanın başlangıcı gibi), Peygamberimizin doğumunun kutlandığı hafta sizce neden miladi takvime göre belirlenerek kutlamalar 23 Nisanı da içine alıyor? Miladi takvime göre kutlanan tek önemli günün bu olduğunu biliyor muydunuz? Hz. Muhammed (s.a.v) 'in doğum günü Mevlüt Kandilimizdir! Dünya üzerinde Miladi takvime göre dini gün belirleyen tek müslüman ülke de biziz,bilginize.. Ben mi çok şüpheciyim acaba?[/QUOTE]

Pardon ama Peygamber efendimizin doğum haftası olan kutlu doğum haftasıyla, 23 nisanımızın beraber kutlanmasında sence ne gibi bir sakınca var ?
Bence daha güzel. Biz müslüman Türk Milleti için. Konuları saptırmayın
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
güncel......................................

Not: Tüm dini bayramlar ve önemli günler (kadir gecesi gibi, kandiller gibi) hicri takvime göre belirlenirken ve bu nedenle her yıl yaklaşık 10 gün geriye kayarken (ramazanın başlangıcı gibi), Peygamberimizin doğumunun kutlandığı hafta sizce neden miladi takvime göre belirlenerek kutlamalar 23 Nisanı da içine alıyor? Miladi takvime göre kutlanan tek önemli günün bu olduğunu biliyor muydunuz? Hz. Muhammed (s.a.v) 'in doğum günü Mevlüt Kandilimizdir! Dünya üzerinde Miladi takvime göre dini gün belirleyen tek müslüman ülke de biziz,bilginize.. Ben mi çok şüpheciyim acaba?

Pardon ama Peygamber efendimizin doğum haftası olan kutlu doğum haftasıyla, 23 nisanımızın beraber kutlanmasında sence ne gibi bir sakınca var ?
Bence daha güzel. Biz müslüman Türk Milleti için. Konuları saptırmayın[/QUOTE]

evet sakıncası var.ufacık çocukların başına türbanı bağlayıp sahneye çıkarmaları, haremlik selamlık törenler...işte bunlar. niyet belli...
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2007
Mesajlar
1
Orda olmak isterdim... Ama inşallah ehliyetimi alır almaz!... Biraz genciz o kadar!... :)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eyl 2006
Mesajlar
16
bende büyük ihtimalle orada olacam ama motorsuz:pr:

alamadık daha :salut:

yürüyerek geliriz bizde napalım 30 dk sürüyo benim burdan tabanvayla :queen:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nerde kaçta bulusuluyor kim bulusuyor nasıl nasıl nasıl ???
bana biri anlatırsa sevinebilirim :p :)
kötü bir organizasyon mu değil mi yarın bakacağız
 
Katılım
27 Eyl 2006
Mesajlar
16
bakacaz dierlerine katılamadık motorsuzluktan bari bu yakın buna katılalım dedik

bu organizasyonun kalitesine göre dierlerinede katılmayı düsünecez:p
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
48
arkadaşlar yanlış anlaşılmasın yazdığıma bakmayın ama tekrar hatırlatmak istedim görmeyenler olabilir;

Etkinlik amacımız, Anayasamıza göre laik, sosyal, hukuk devleti olan Türkiye Cumhuriyeti' nin kurucusu Ulu Önder Atatürk' ü ziyaret etmek ve bizlere armağan ettiği bayramı, bize yakışan şekilde kutlamaktır.

***Kortej sırasında Yunuslar ve Şahinlerin yanı sıra yine bazı arkadaşlara görev düşecektir. Görevli arkadaşlarımız, üç sıralı kortejin çevresini, her beş sırada bir dizilecek şeklinde çevreleyecektir. Amaç kortejin düzenini sağlamaktır.

***Kortejde bayrak ve Atatürk resmi dışında başkaca, flama, bayrak, pankart taşınmasına izin verilmeyecektir. Katılımcılar, Kulüp, dernek, gurup bayrağı taşımak isteyenlerse, bunlar 15x30 ebatlarından daha büyük olamayacaktır.

***Sürücü ve artçılar mutlak kask takacaktır. Kask takmamakta israr edenler korteje alınmayacaktır.

*** Sürücü ve artçıların üzerinde, başka ülke bayrağı, siyasi parti bayrağı ya da sembolü, türkçe yada yabancı dilde slogan taşıyamayacak. Bu tür giysi giymiş kişiler korteje sokulmayacak.

*** İçeriği ve şekli ne olursa olsun asla pankart taşınamayacak.

***Hiç bir slogan atılmasına izin verilmeyecektir.

***Kotej içinde, teker yakmak, tekere kalkmak gibi hareketlere asla izin verilmeyecektir. Bu tür kişiler görevlilerce uyarılacak, uyarıyı dikkate almayanlar resmi görevlilere bildirilecek, kortej dışına çıkarılarak, hakkında işlem yapılacaktır.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
O kadar mesaja baktım 100 kişi cevap yazıp birçok kişi okumuş...Ama kimse hareket kaçta? tam olarak nerde ve saat kaçta buluşuluyor.....

Demek kimse gelmeyecek...Durum onu gösteriyor.....

Ruhşencim bir tek sen dikkat etmişsin.....Görüştüğümüzde hatırlat da sana çay ısmarlayım.....Tebrik ediyorum seni....Bu ülke seninle gurur duyuyor...


Saat kaçta hareket ediliyor procan?......
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst