2007/ 1000 Motosikletle 19 Mayıs'ta Anıtkabir'deyiz

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
23 Eyl 2006
Mesajlar
23
cok guzel ve sorunsuz gecti :) cektigim fotograflari buraya koymaya calisacagim. gorusmek uzere kendinize iyi bakin. Saymadim ama 500 motosikletten az degildik :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
-MOTOSİKLETÇİLERDEN ATA'YA ZİYARET

(FOTOĞRAFLI-GÖRÜNTÜLÜ)

ANKARA (A.A) - 19 Mayıs Atatürk'ü Anma ve Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri kapsamında çeşitli illerden gelen motosikletçiler, Anıtkabir'i ziyaret etti.
Enduro Motosiklet Klubü Derneği'nce (EMOK) düzenlenen ''Motosikletlerle Ata'ya Sevgi Seli'' etkinliği için çok sayıda motosikletli Ankara'da bir araya geldi.
Atatürk Kültür Merkezi önünde toplanan ve çeşitli illerden gelen yaklaşık 1500 motosiklet sürücüsü, şehir turu attıktan sonra Anıtkabir'e geldiler.
Anıtkabir önüne motosikletlerini park eden grup, daha sonra Atatürk'ün kabrini ziyaret ederek, saygı duruşunda bulundular.
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
196
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
seneye karanti katılırım ondan sonraki sene artçı olmam artık 2 sene sonra artçı olmak istiyenlerin şimdiden sıraya geçmesi lazım:cherry::p
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Helal size arkadaşlar :cat:
canı gönülden kutluyorum.:rendeer:

Ey Büyük Ata,
Varlığımızın en kutsal temeli olan, Türk İstiklâl ve Cumhuriyetinin sonsuz bekçisiyiz. Bu karar, değişmez irademizin ilk ve son anlatımıdır. İstikbâlde, hiçbir kuvvet bizi yolumuzdan döndürmeyecektir. Bizler, bütün hızımızı senden, ulusal tarihimizden ve ruhumuzdaki sönmez inanç ateşinden alıyoruz. Senin kurduğun güçlü temeller üzerinde attığımız her adım sağlam, yaptığımız her atılım bilinçlidir. En kıymetli emanetimiz olan, Türk İstiklâl ve Cumhuriyeti, varlığımızın esası olarak, eğilmez başların, bükülmez kolların, yenilmez Türk evlatlarının elinde sonsuza dek yaşayacak ve nesillerden nesillere devredilecektir. İstiklâl ve Cumhuriyetimize kastedecek düşmanlar, en modern silahlarla donanmış olarak, en kuvvetli ordularla üzerimize saldırsalar dahi, ulusal birliğimizi ve yenilmez Türk gücünün zerresini bile sarsamayacaktır. Çünkü, bu aziz vatanın toprakları üzerinde yetişen azimli ve inançlı Türk gençliği, dökülen temiz kanların ve Cumhuriyet devrimlerimizin aydın ürünleridir. Vatanın ve milletin selameti için her zorluğa iman dolu göğsümüzü germek, gerçek amacımızı olacaktır.

Ey Türk'ün büyük Ata'sı !
İstiklâl ve Cumhuriyetimizi korumak gerektiği zaman, içinde bulunacağımız durumlar ve şartlar ne olursa olsun, kudret ve cesaretimizi damarlarımızdaki asil kandan alarak, bütün engelleri aşıp her güçlüğü yenmek azmindeyiz.

Türk gençliği olarak özgürlüğün, bağımsızlığın, egemenliğin, cumhuriyet ve devrimlerin yılmaz bekçileriyiz. Her zaman, her yerde ve her durumda Atatürk ilkelerinden ayrılmayacağımıza, çağdaş uygarlığa geçmek için bütün zorlukları yeneceğimize, namus ve şeref sözü verir, kendimizi büyük Türk ulusuna adarız.

Türk Gençli:cat::cat::cat:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ophicornusun debriyaj teli koptu biz onun yanına geçtik , ama sağolsun başka arkadaşlar hemen halletmişler olay mahallinde , güzel ve anlamlı bir gündü
 

YeK

Katılım
8 Nis 2006
Mesajlar
264
resimleri yollayın arkadaşlar...
merakla bekliyorum nasıl çıkmışım acaba:D
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mesajjı tekrar değiştirip image tag içine yazar mısınız :p

o nası yatış be :mrgreen: yakışıyo mu atatürk gençliğine :p :mrgreen:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende cebin yok abi , benim tellerde kayıt ile ilgili sorunlarım var diğer arkadaşlara bu fırça :p ben bazılarını 12 gibi aradım :)
 

YeK

Katılım
8 Nis 2006
Mesajlar
264
daha daha millet nerde yaw? Yorgun mu düştünüz?
Resim isteriz!!!
makinem başkasındaydı
alamadım yanıma muhtaç kaldım:pr:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motokanka.com diye bi grup vardı önümüzde onlar baya foto çektiler bizimkilerde vardır istiyiverin :p
 
Katılım
24 Ocak 2007
Mesajlar
484
kortej fotolari yok mu ya kimsede :silent:

Abi bendeki kortej fotolari, cepten cektigim icin cok kotu cikmis. Hicbirsey anlasilmiyor :pale:

mesajjı tekrar değiştirip image tag içine yazar mısınız :p

o nası yatış be :mrgreen: yakışıyo mu atatürk gençliğine :p :mrgreen:

Ilk oyle denedim ama resimler buyuk oldugu icin gec aciliyorlar. O yuzden boyle yaptim :cat:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alp yinede ekle yau kortejleri , olsun kötü mötü napalım :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
alp yinede ekle yau kortejleri , olsun kötü mötü napalım :)

Siz çekmediniz mi?...Keşke ben siz çıkarken çekseydim....

Ben çıkarken polisler start veriyordu az daha....Öncü mü sandılar ne?...Yunuslu polis tamammı hareket ettiniz mi diye sordu...Bende yok benim bir işim var dedim...:p:p
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst