Zaten hiç toplanmıyosunuz demiyorum ki ben.. Aksine toplanıp kimseye haber vermiyosunuz.. Daha doğrusu; haklı olarak bi arkadaş grubunuz oluşmuş,samimi olduğunuz,belli ki uzun zamandır tanıştığınız.. Foruma mesaj yazmaktansa cebe mesaj atmayı tercih ediosunuz.. Aman ha bunu öle büyük bi alınganlıkla kırılganlıkla söylüyorum zannetmeyin.. Söledim zaten "haklı olarak" diye.. Ama gezileri geçtim bari 19 mayıs gibi toplantılara toplu gitmek için önceden ve herkese haber verilse.. (Mail atıldı diyecekler için önceden söyliyim; gelmiş ama buluşmaya ramak kala.. ::huuuh:: )