mbinli yaptığı son açıklama....
Buluşma yerinde küçün bir değişiklik var.
Şuan AKM' de iş makinaları fuarı var. Her ne kadar giriş alanı ve yan yol bize tahsis edilmiş olsada, fuar kargaşası içinde toplanmayı uygun bulmayarak hemen AKM ana kapısı karşısındaki alanı kulanmaya karar verdik.
Bu alan, Paraşüt Kulesi ve Kore Anıtının arkasındaki alan olup, Gar' ın tam karşısında ve 19 mayıs stadyumu yanındaki(dışında) Eşref Apak Atletizim sahasıdır.
Asayiş (Yunuslar) Merkezi yanında giriş kapısı olsada alanın ana kapısı Gençlik parkı tarafındadır. Özellikle gurup olarak geleceklerin ana kapıyı kullanmasını tavsiye ederim.
Her ne kadar AKM ' nin iki kapısında da görevli arkadaşlar olacak ve gelenleri buluşma yerine yönlendirecekse de, bu konu dikkate alınmalıdır.