2007/ 1000 Motosikletle 19 Mayıs'ta Anıtkabir'deyiz

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
57
bende gelmek ısterım ama aydın dan orası uzak tren fıkrı sacma 2 4 gun trende gecer omrum
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
204
Geçen sene ofisimin önünden geçmişti konvoy,o zaman da motorum olmasına rağmen acemiliğim nedeniyle katılamamıştım ama konvoyu,bayrakları,Ata'ya bağlılığı görünce gözlerim dolmuştu gerçekten.. İnşallah bu sene katılıyorum ben de,görüşmek üzere..
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
ahhhh ahhhhhhh bizde gelebilsek ne ii olurdu ama...........:pr:
size iyi ziyaretler yolunuz açık olsun:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende ınsallah gelırım gara cavam ıle...pardon beyaz cavam ıle....:)
 
Katılım
28 Ağu 2006
Mesajlar
326
insanın bı anda gıdesı gelıyor oralara ama gıdemıcem herkesın yolu acık olsun
mersınde mutlaka bos kalmıyacaktır tabıkı bıseyler hazırlayacaktır
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
ben de geleceğim :cat: 17 sinde İstanbuldan çıkıp molalarla Ankara da akşam geç saatte olurum. ertesi gün ağrıyan bütün yerlerimi dinlendirir, Kortejde yerimi alırım. :cat:
kesin demiyorum ama, taktım kafama
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben de geleceğim :cat: 17 sinde İstanbuldan çıkıp molalarla Ankara da akşam geç saatte olurum. ertesi gün ağrıyan bütün yerlerimi dinlendirir, Kortejde yerimi alırım. :cat:
kesin demiyorum ama, taktım kafama

ne agrıycak abı ya....ıst dedıgın 400 km...otoban geze geze gel gunduz gözuyle...
benım gıbı adanadan ank ya gece vaktı 12 ye kadar pozantının dalgalı yollarında gelmıonya....6 saatte...:bounce:
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
273
saip hocam çok güzel çıkmışsınız video da 19 mayıs ta görüşmek dileğiyle
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
geçen sene olay olduydu MT den birçok arkadaş katıldığı halde MT yoktu diye yazılar yazıldıydı ..bakalım bu sene nolcak ..MT alarjisi olanlar neler yumurtlayacak
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
677
saip hocam çok güzel çıkmışsınız video da 19 mayıs ta görüşmek dileğiyle

haber verdiğin için teşekkürler. hakkaten çok iyi olduk sanal alemde güzel bir vidyomuz oldu. çekenin eline sağlık. aylıklı adam tutsak bu kadar güzel olmazdı.
bu sene artıkın pozda vermek lazım. hep sırtımız çıkmış. bende sisbardaki zincirden tanıdım.
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
196
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
artçıı alacak veya alabilecek varmıı
 
Katılım
14 Mar 2005
Mesajlar
220
İstanbul'dan gelecek dostların, toplu halde gelebilmeleri için önemli bir bilgi

mbinli' Alıntı:
Geçen sene olduğu gibi bu yılda sabah saat 06.30 dan itibaren İstanbul Opet Mehmetçik tesislerinde arkadaşlarımız olacak.
Yine tecrübeli arkadaşlarımızın öncü ve artçılığında guruplar halinde gelmeniz mümkün.
Bu yıl Tünel nedeniyle Bolu Dağı geçişini de yapmayacaksınız.

Ankara gişelerinde sizleri bekleyen arkadaşlarımız olacaktır. Sizleri en kısa yoldan kortej başlangıç alanına getirecekler.

BU coşkuyu yaşamakistiyorsanız,
Ata' mızın kabrine çiçek koymak istiyorsanız,
Tüm Atatürkçü dostları, bayramı birlikte kutlamak için Ankara' ya bekliyoruz.
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
259
bende oradayım sayın "prometheus" moderatörümüz...listeye dahil edersen sewinirim güzel gecer inşaallah
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ayın 20 sinde kemal berker le kurs vardı ama gelirim sanırım ama kalma sansım olmaz günübirlik olarak gelebilirim


ankara içerisinde kortejin dolaşacagı güzergah kaç km arkadaslar mt den gelen yokmu hiç
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
322
O gün orada olacağım... Arkadaşlar İstanbuldan cumartesi sabah hareketle gitmeye ne dersiniz....
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
al bendende o kadar sertac

gidecek kişileri bi liste olustursak baksak görsek kaç kişiyiz motosikletlerimizin gücü dogrultusunda gruplar olusturalım
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
çok ama çok anlamlı bir org.
askerliğini ANITKABİR de yapmış biri olarak çok gurur duydum.
yolunuz açık şansınız daim olsun

sevgilerimle,
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst