- Katılım
- 14 Mar 2005
- Mesajlar
- 220
ben de geleceğim :cat: 17 sinde İstanbuldan çıkıp molalarla Ankara da akşam geç saatte olurum. ertesi gün ağrıyan bütün yerlerimi dinlendirir, Kortejde yerimi alırım. :cat:
kesin demiyorum ama, taktım kafama
saip hocam çok güzel çıkmışsınız video da 19 mayıs ta görüşmek dileğiyle
mbinli' Alıntı:Geçen sene olduğu gibi bu yılda sabah saat 06.30 dan itibaren İstanbul Opet Mehmetçik tesislerinde arkadaşlarımız olacak.
Yine tecrübeli arkadaşlarımızın öncü ve artçılığında guruplar halinde gelmeniz mümkün.
Bu yıl Tünel nedeniyle Bolu Dağı geçişini de yapmayacaksınız.
Ankara gişelerinde sizleri bekleyen arkadaşlarımız olacaktır. Sizleri en kısa yoldan kortej başlangıç alanına getirecekler.
BU coşkuyu yaşamakistiyorsanız,
Ata' mızın kabrine çiçek koymak istiyorsanız,
Tüm Atatürkçü dostları, bayramı birlikte kutlamak için Ankara' ya bekliyoruz.