Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
305
Herkese Günaydın...
Altan Motorun çok metnini duyuyorum.Motorum elime geçince ilk fırsatda Tamer ve Taner Beyin yanına uğrayıp tanışmak istiyorum.
Bu arada GTS 250 nin türkçe kullanma klavuzu herhangi birinin elinde varsa gönderebilirmi acaba rica etsem.Önceki sayfalarda link var ama yükleyemedim malesef. Göndermek isteyen olursa mail adresim [email protected]
Şimdiden teşekkür ederim.
Saygılarımla.
 
Katılım
29 Tem 2005
Mesajlar
134
yaw abiler benim gts nin aküsü bitti bugün servisi 190 ytl fiyat çekti orjinal aküye orda ne civarda aküler yani orjinal olmasada olur bide hava filtresi değişmesi gerekio onun fiyatınıda bana söleyebilirseniz olmazsa ordan sipariş ettiriz şimdiden saolun...
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
252
akü bu kadar pahalı olabilir mi gerçekten, alt tarafı 12 voltluk kuru akü değilmi bunlar? Ayrıca akü neden bitti, kışın hiç kullanmadınız mı?
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
altan motorun yerini öğrenmek isteyen varsa her cumartesi vakit buldukça gidiyorum anadolu yakası e-5 üzerinde buluşup yol gösterebilirim

bu arada başka bir site buldum http://www.ibike.com.hk/ biraz inceleyin bakalım
100 hong kong doları yaklaşık 17,75 ytl ye denk geliyor

gts kullanım klavuzunu Altan motordan cd şeklinde almıştım ellerinde vardı.


sisybar bende mevcut isteyen olursa hafta sonu gösterebilirim...

akü olayına birşey diyemeyeceğim muadil kullanıp problem yaşanırsa daha büyük sıkıntı verir. benim düşüncem...
cumartesi var mı altan a doğru uzayacak olan ....
ona göre geçeceğim ...
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
305
altan motorun yerini öğrenmek isteyen varsa her cumartesi vakit buldukça gidiyorum anadolu yakası e-5 üzerinde buluşup yol gösterebilirim

bu arada başka bir site buldum http://www.ibike.com.hk/ biraz inceleyin bakalım
100 hong kong doları yaklaşık 17,75 ytl ye denk geliyor

gts kullanım klavuzunu Altan motordan cd şeklinde almıştım ellerinde vardı.


sisybar bende mevcut isteyen olursa hafta sonu gösterebilirim...

akü olayına birşey diyemeyeceğim muadil kullanıp problem yaşanırsa daha büyük sıkıntı verir. benim düşüncem...
cumartesi var mı altan a doğru uzayacak olan ....
ona göre geçeceğim ...

derwish arkadaşım senle gelmeyi çok isterdim ama ben dükkanda olduğum için çıkamam pazar uyardı ama pazarda bi işim var..Ben Göztepedeyim eğer uğramak istersen ,yolunun üzeriyse bi çay ikram edebilirim hemde sisybarına bakabilirim.Arzu edersen tabi
Saygılarımla.
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
176
Selamlar,
Cumartesi bi aksilik çıkmaz ise ben gideceğim Altana Motora.
Sayın T&T kardeşler arka çantayı taktırdım ama biraz güçlendirmek gerekiyor gibi görünüyor, bi bakarız değilmi?
Birde havanın durumuna göre cumartesi yada pazar günü şile tarafına gideceğim, gezi isteyenlere duyurulur.
 
Katılım
29 Tem 2005
Mesajlar
134
valla motor 19.000 kmde ve akünün ömrü bitmiş ndn bu kadar pahalı bende anlamadım ama başka bişi uyduraazmıyız acaba böle ucuzlardan fln bi zararı olurmu acaba motora?
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
68
hocam ucuz işine girme derim ben. daha dün yaptığımız bi buluşmadan eve dönerken bi arkadaşımızın aküsü bitti birden hiç bişey yokken 1 saat uğraştık başka bir motordan (vitesli) akü söktük ona taktık ancak öyle götürebildik evine. birde GTS in bir dezavantajı var (gerçi bu kaliteden kaynaklarnıyor ama :D ) ayak marşı yok. onun için akün bittiği yerde kalırsın.
diğer bir yandan olurda dinamona bişey olur ucuz aküden farların falan gider, garantide karşılamaz, daha çok masraf olur. ben olsam şaşmam orjinal parçadan ;)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
637
Artık motorlar yavaş yavaş 20.00 km lere dayanıyor.
normal bakımlarını zamanında yaptırınca motor kaç bin km ye kadar gider.
Kac bin km de motorun rektifiye olması gerekir. Kac para masraf gerektirir.

İkinci el almak isteyen arkadaşlar içinde bu bilgilerin yavaş yavaş belli olması
gerekir diye düşünüyorum. Mesala NBC de 15.000 km de siyah bir gts 250 var.
Diyelim 5.500 e alındı . O kadarla kalırmı. Yoksa cıkacak masraflar nelerdir.

1 Lastik mesala.. Gerci 1000 km de kendi motorumu pirelli ile 190 a değişitrdim.

2, Akü
3.
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
106
selam herkese bn ümit
bakıyorumda herkes modıfıye olayına gırmıs yaz geldı hava atcaksınız dımı :)atın bakalım sıra bızede gelır:)
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
252
valla motor 19.000 kmde ve akünün ömrü bitmiş ndn bu kadar pahalı bende anlamadım ama başka bişi uyduraazmıyız acaba böle ucuzlardan fln bi zararı olurmu acaba motora?

Bu konuda en iyi cevabı Altan motor T&T kardeşler verecektir ama kendi fikrimce muadili başka akü takarsan da olur. Çünkü SYM lerin aküsü kuru akü, bakım gerektirmiyor bitince çıkarıp yenisini takabilirsin. Voltaj olarak hepsi aynı 12 V ama güçleri farklı oluyor. GTS deki akü kaç AH lik onu öğrenirsen muadili başka bir kuru aküyü rahatça değiştirebilirsin bence. İnternette basit bir arama ile şu siteyi buldum;
http://www.otoaslan.com/motosiklet.htm
buradaki:
"
CYCLE 12V 9 AH KURU MOTOSİKLET AKÜSÜ ( VESPA - PIAGGIO - FİYATI : 75.00 YTL
"
bu ürün uygun görünüyor ancak fiyat kimileri için pahalı gelebilir ama seninkinden ucuz olduğu kesin :cat:
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
99
Dartmaul derwish ben cumartesi nasip olursa Altan Motora gideceğim
motoru bırakmak için saat 13:30 gibi orada olacağım
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
305
Herkese Günaydın....
Sonunda öğlen motorumu alıyorum dün ruhsat ve plakam gelmiş.Önümüzde yaz,artık beni tutabilene aşkolsun..:)
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
57
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam Arkadaşlar,

Muhtemel yeni bir GTS 250 kullanıcısı olacağım.Şu an 2. el 4000 kmde buldum fiyat 6150.Sizce fiyat nasıl.Daha uygununu bulabilirmiyim acaba?

Sevgiler
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
305
Blackpanther hayırlı olsun kazasız belasız keyifli sürüşler :)

Teşekkür ederim.
motoru yağmurda alacağım demekki motorlu günlerim bereketli geçecek...

Selam Arkadaşlar,

Muhtemel yeni bir GTS 250 kullanıcısı olacağım.Şu an 2. el 4000 kmde buldum fiyat 6150.Sizce fiyat nasıl.Daha uygununu bulabilirmiyim acaba?

Sevgiler
Şimdiden hayırlı olsun.ben sıfırını 7.100 e aldım biraz daha zorlarsan sıfır alabilirsin.veya aldığım yerde 15bin kmde siyah var bir tane 5.250 istiyorlar.
Ama tercih ve bütçe ayarlaması sana bağlı tabi.
saygılarımla
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
57
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Teşekkür ederim.
motoru yağmurda alacağım demekki motorlu günlerim bereketli geçecek...


Şimdiden hayırlı olsun.ben sıfırını 7.100 e aldım biraz daha zorlarsan sıfır alabilirsin.veya aldığım yerde 15bin kmde siyah var bir tane 5.250 istiyorlar.
Ama tercih ve bütçe ayarlaması sana bağlı tabi.
saygılarımla


Hayırlı Olsun.Kazasız belasız sürüşler.
Bu arada baktığım Gts çok temiz 0 gibi.15bin biraz fazla değilmi?0 için ne fiyat veriyorlar.Bilemedim!Dün akşama kadar piaggio X9 ile gts 250 arasında gidip geliyordum.Hatta parkormanda gidip bütün piaggioları denedim.Uzun süre uğraştı arkadaş benle piaggio için.En son bana sym'nin artık getirilmeyeceğini falan söyledi.O anda canım çok sıkıldı.Fakat forumu bulduktan sonra neşem yerine geldi ben ne düşünüyorum neye cevap arıyorsam buldum.Allah hepinizden razı olsun.Aranızda olmak için can atıyorum.

Sevgiler
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
176
Hayırlı Olsun.Kazasız belasız sürüşler.
Bu arada baktığım Gts çok temiz 0 gibi.15bin biraz fazla değilmi?0 için ne fiyat veriyorlar.Bilemedim!Dün akşama kadar piaggio X9 ile gts 250 arasında gidip geliyordum.Hatta parkormanda gidip bütün piaggioları denedim.Uzun süre uğraştı arkadaş benle piaggio için.En son bana sym'nin artık getirilmeyeceğini falan söyledi.O anda canım çok sıkıldı.Fakat forumu bulduktan sonra neşem yerine geldi ben ne düşünüyorum neye cevap arıyorsam buldum.Allah hepinizden razı olsun.Aranızda olmak için can atıyorum.

Sevgiler

Zuhahahaaaaa yuh artık yaa, adamlar mal satmak için ne diceklerini şaşırdılar ha "mal gelmicekmişmiş":queen: Hakkaten ayıp yahu, bazı insanları yola getirmek için ya dava edeceksin yada döv... neyse bozmayalım sinirlerimizi, çıkmayalım kuralların dışına.
Hocam hazirana kadar gelmeyecek diye söylüyorlar ama ithalatının durduğu falan yok, gönlün rahat olsun :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst