Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
305
Teşekkür ederim Sbuyukkilic..
Evet motor NBC de..
Diğer dediklerindede çok haklısın kesinlikle katılıyorum.Neyseki benim öteki motorumdan kalma A2 ehliyet,korumalı mont,kask ve dizliklerim mevcut.
Herhalde buji ve lastik şişirme köpüğünüde tamamladımmı eksik birşeyim kalmayacak.
Şu ruhsat plaka işi bir an evvel olsada yollara açılsak....:)
saygılarımla.

Bu arada Sbuyukkilic motorum için ilham kaynağım oldun:)Herkes motoruna bir isim takmış..siyah canavar ,siyah inci gibi...Bundan sonrada benimkide MAVİŞ olsun bari...:)
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
99
007 nasip olursa bu masrafı
yaptığım zaman zaten satmam makinamı artık müzelik olur :p
kardeş tavsiyen için de teşekkür edrim 007 :)
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@pascha
bende plastik aksam üzerinde değişikliğe gitmeyi planlıyorum. arabalara carbon-fiber yapan iki elemanla irtibatım var. öntarafta camı söküp yerine yaptırdığımız parçayı takma niyetimiz var.
performans ekzosu pek cazip gelmedi bana onun yerine ekzosun üstündeki parçayı biraz daha büyük nikelajlı bir parça ile değiştireceğim,
direksiyonu komple değiştireceğim.
elcikler değişecek (ısıtmalı olmayacak)
yani biraz daha parlak bir makina olacak.
performans için bir değişiklik yapmayı düşünmüyorum.
senin dediğin kitin maddi karşılığı nedir nereden tedarik ediyorsun ??

@all
birliktelik için illa makinalara atlayıp yola vurmak gerekmez merkezi bir noktada bir akşam bir çay içelim cemalinizi göreyim. ya da her zamanki gibi t&t kardeşlerin önüne çadır açalım...
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
UZZY SLM UZUN ZAMANDIR BURALARA BİR ŞEYLER KARALAMIYORUM EH YAVAŞ YAVAŞ HAVALAR ISINIYOR HAFTA SONLARI GEZMELER BAŞLAR Bİ ARA TOPLANALIM NE DERSİNİZ .BENİM SADE SİYAH İNCİM GÜZEL GİDİYOR Bİ YARAMAZLIK YAPMADI HENÜZ ARAMIZA BENİMDE TANIDIĞIM BİR İKİ DOST DAHA GELMİŞ HEPİCİĞİNE HOŞ GELDİNİZ DERİM
HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN
DOSTLARA SLM
MİMKA:bounce:

mimka hosgeldin :rendeer: hawalar cillop gün ve gün SYM tayfasıda büyümekte en yakın zamanda toplaşalım ama yalan olmasın :cherry:
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
99
hayırlısı olsun aslında birgün bir araya gelelim daha detaylı konuşalım ön camda ben de değişiklik yapacağım kit fiyatıda
ortalama 800 $ 1000 $ arası birşey tabiki ben bukadar vermiyeceğim neden dersen
biraz hediye gibi birşey olacak :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Naparsanız yapın mal belli..:p :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
119
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vay alican abi sen daha satmadın mı yaw :) sat kurtul şundan be abi patladı valla :) :)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
305
Zühtüpaşam,bu motorun arkasına taktığın sisybar arkada oturan için rahat oluyormu yoksa topcase mi tavsiye edersinç
senin sisybar çok güzel durmuş,eğer birde rahatsa olay tamamdır..
Saygılarımla.
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
252
Joyride'ın sisybarı arkada oturanın sırtını yaslamasına yetmiyor sadece geri kaymasını engelleyip bel kısmına destek olabiliyor. Gerçi bu hali yeterli oluyor ama tam anlamıyla arkaya yaslanmak isteniyorsa biraz daha yüksek olması gerekir ki buda rüzgarın türbülans yapmasına neden olabilir kanımca.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vay alican abi sen daha satmadın mı yaw :) sat kurtul şundan be abi patladı valla :) :)

Sattım sattım..Kurtuldum..:p Satamayanlar düşünsün..:cherry:

Çekemeyenler çatlasın:queen:

Çok çektik zamanında şimdi sıra sizde..:cherry: :cherry:

Zühtüpaşam,bu motorun arkasına taktığın sisybar arkada oturan için rahat oluyormu yoksa topcase mi tavsiye edersinç
senin sisybar çok güzel durmuş,eğer birde rahatsa olay tamamdır..
Saygılarımla.

Daha önceki yorumlarda ve resimlerde de !! görüleceği üzere gayet şık ve rahat kullanımlı bir düzenek..tavsiye ederim..Eger ihtiyacın yoksa top case koyma derim..
S&S
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
305
Evet anlıyorum atlas..aslında arka çanta takmak istemiyorum..sisybar çok hoşuma gitti,şık durmuş.Uzun yoldada burgmanlara taktıkları yana asılan çantalardan düşünüyorum ama uzun yolda arkada oturan için rahat olmazsa sisybar o beni düşündürüyor..Bakalım biraz zaman geçsin.Belki sisybar olan bir arkadaşla tanıştığımda sisybarı yakından inceleyip ona göre karar veririm.
Teşekkür ederim.

paşam bende sana katılıyorum herhalde tercihim sisybar olacak.% 99
Teşekkürederim.
Saygılar.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
.

Zühtüpaşam,bu motorun arkasına taktığın sisybar arkada oturan için rahat oluyormu yoksa topcase mi tavsiye edersinç
senin sisybar çok güzel durmuş,eğer birde rahatsa olay tamamdır..
Saygılarımla.

bir arkadaş rahat diyordu...

@pascha (performans kiti için):cherry:
800-1000 çok para be kardeşim üstüne nakit koysam o fiyatı yeni makina alırım....

eğer makina bitince şöyle olacak diye bir resim varsa ya da eskiz koyun görelim...
http://www.futurescootering.com/gallery/GTS/Mah 3 GTS/IMG_2555.jpg
bu yapmaya çalışacağımız ön panel

bu da yapacağımız direksiyon
http://www.futurescootering.com/gallery/GTS/Mah 3 GTS/IMG_2558.jpg

evet paşa sattı kurtuldu biz aldık derdi... her hafta servisteyim kardeşim olmaz ki bu kadar... inanmayan buyursun altan motoru arasın sorsun... nedir bu çektiğimiz...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
305
sym 250 sisybarı 800-1000 mı? Öff eğer öyleyse çok pahalıymış..
Bu arada ilk resimdeki aynalar çok sakat düşünen varsa hiç tavsiye etmem.Benim eski chooper da vardı hiçbişi göremiyordum...
saygılar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yaw ne 800 ü ne 1000 i ??? işçilik dahil 120-130 ytl.bişi altanmotor da..:bounce:
S&S
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
68
derwish abi resimler çok hoşuma gitti. sen yaptır abi arkandan gelen çok olur (mesela ben) önden görünüş acaip olmuş. adamlar SYM yi hayabusa yapmış :)
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
176
Çok çektik zamanında şimdi sıra sizde..:cherry: :cherry:

S&S


Valla hep böle çekme nasib eylesin :cherry:
Bu arada sırtlık olayına maydanoz olayım birazda. Bende hanım için düşündüm o olayı ve çanta ve üzerine yerleşirilen sırt aparatı seçtim. Böylelikle, arkada oturan daha rahat edecektir ve iki kişinin eşyasına yeterli olacaktır. Sissi bar uzun yolculukta yeterli olmayacak ve ardçıyı yoracaktır. Çantanında dezavantajı var tabi, türbülans. Ancak iki kişiyken zaten belli bir zorluk çekiyorsun biraz daha fazla olmuş çok farketmez bence, tek kişi kullanırkende motorun kendi bagajı yeteceğinden arka çantayı çıkartacağım.
Bugün Altan Motorda çanta aparatını taktırdım hayırlısıylada yarın çanta ve sırt aparatını, kendilerine teşekkür ederim o kadar iş arasında benim işide hallettikleri için. Bu arada fuara gidemeyenler altana gitsinler, toplasınlar diye bütün motorları yığmışlar oraya valla hepsini denedim poz verdim :mrgreen:
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
99
ewt SYM ci arkadaşlar değişik fikirlere ben hep açığım maddi durumum yettiğince resimlerde çok güzel
derwish direksiyon da çok hoş böyle birşey yapmayı düşünüyorsan
güzel olur
şimdiden hayırlı olsun :)

slm Blackpanther sibarın fiyatı değil perfonmas kiti ve perfonmas egzosun fiyatı altan motordan satın alabilrsiniz eski SYM ci Z.paşanın dediği fiyatlara :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst