Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
99
bu arada allah nasip ederse bu hafta sonu motorumu Altan Motorun T&T rin tecrübeli ellerine teslim ediyorum bir kaç değişiklik için 1 hafta 10 gün kadar motoruma binemiyeceğim ::uzgunum:
 
Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
228
öncelikle merhaba.içinizde sym hd200 modeli hakkında bilgi verebilecek arkadaşlar varmı.bu motorun eksileri artıları nedir.dün bu motoru ciddi ciddi düşünmeye başladım.bu forumda fazla bu modeli kullanan arkadaş yok galiba.nedeni ne olabilir? hepinize sevgiler...



sevgli hihi bende joyride kullanıyorum ve gayette memnunum..hiç bir sorunu yok 2300 km deyim henuz..

ama hd 200 modelini baştan beri hiç düşünmedim cunku kanım ısınmadı...

en buyuk artısı ise o modelin bildiğim kadarıyla tekerleklerinin buyuk olması bu sayede yoldaki bozukulukları daha az yansıtıyor pilota, baska da bir bilgim yok ve trafikte de göremiyorum ne yazıkki sadece gts250 ve joyride200 göruyorum.

s.s
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu arada allah nasip ederse bu hafta sonu motorumu Altan Motorun T&T rin tecrübeli ellerine teslim ediyorum bir kaç değişiklik için 1 hafta 10 gün kadar motoruma binemiyeceğim ::uzgunum:

E hade hayırlısı bakalım insallah gönlüne göre bi modsifikasyon olurda sende özlemlerini giderirsin..:rendeer: :cherry: :cherry:
 
Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
228
Pazar günü eşimle birlikte fuara gittik, geçen fuarda pek aradığımızı bulamamıştık bu sefer daha iyi olur dedik ama gene hayal kırıklığı. Aksesuarlarda ne bir yenilik nede varolanlarda indirim vardı, yazlık kıyafet alma işi daha sonraya kaldı. Bu arada özellikle "SYM Mio" görmek için gittik oraya ama o bile yoktu. Açıkcası SYM dağıtımcı ve satıcıları bu markaya hak ettiği ilgiyi göstermiyorlar.
Gelelim Joyride'ın bu yolculuktaki performansına, ne giderken ne de dönerken sorun yaşamadık, 90-100 km ortalama ile orta şeritten seyir halindeydik. Dönüşte aşırı rüzgar olmasına rağmen 90-100 km ortalaması değişmedi, benim için rüzgar pek sorun yaratmazken artçının yukarda olması sebebiyle çok rüzgar aldığı kesin. Sonuç olarak yaklaşık 20-25 dk.da fuar alanından İstinyeye geldim. En sol şeritten gitmediğiniz sürece orta şeritteki araçların hızına ayak uydurabiliyorsunuz, bir sorun olmuyor. Yani illa en sağ şeritten gitmeniz gerekmiyor. Bununla birlikte ayakları uzatıp geriye yaslanarak motor kullanmak çok zevkli ve rahat. Bu şekilde uzun yol yapmak sorun olmaz kanımca.
Saygılar & Sevgiler
Kenan


merhaba kenan,
bende kardeşimle c.tesi saat 13.30 da gidip fuara 16.00 gibi çıktım.Ama duzgun gezme fırsatım olmadı.kardeşime kask bana da ixon mont aldım.

ben senin gibi şanslı değildim, pazar da yağmur olacakmış bari c.tesi den ıslanıyım pazar hasta hasta yatarım diye çıktım.c.tesi dönuşte sağlam bi yağmur yedik.pazar da boş boş gezdim...

sağ şeritte 60 km/h ile giderken ve surekli vizörun önunu silerken insanın orta şeride geçip te şöyle bir 90 ı göreyim diyesi gelmiyor ne yazıkki :queen: ( ama acık hava ve yol da ortalama 80-90 ile çok rahat orta şeritten gidebiliyorum)

ayakları uzatmayıda pek denemedim rahatsız eder diye düşünüyorum.ama denemek lazım belki rahattır..ben sadece belimi arka dayamaya full dayıyorum ve gidiyorum yaklasık 40 dk sonra ağrımaya başlıyor ama yaşlılık işte ne yapacaksın yaş 25 :)
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@pascha
neler yapılacak yaz bakalım bilelim..... kendi listemize de ekleriz
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
Ctesi günü saat 13.30 gibi Pascha ile bulustuk makinalar icin farklı projelerimiz war onları gerekli yerlerde konustuk 16 gibide fuara gittik dolastık yeni pazara giren makinalar hos olmasınada 250 CC sınıfında GTS üserine bir makinaya rastlayamadık pascha ile :cherry: Piaggio Mp3 modeline hayran kaldım :wiinkk:Bu arada MT standında Dartmaul ile tanıstık dönüste saglam bir yagmur yedik sahil yolundan belli bir noktaya kadar pascha eslik etti bize sonrasında araba feribotuyla karsıya gectik .. Gelirken 2 kez ciddi kaza geciriodum her ne kadar hızım 60-70 km de olsa hafif bir frende dahii üserinde olan maxıx lastıkler cıddı derecede sizi zor durumda bırakabiliyor artık o anda makinayı kullanan kisinin makinayı hakimiyetine baglı ehh kullananda uzay olursa :cherry: lastik deistirmek sart oldu :wiinkk:

Bu arada o gün fuarda pascha ile ciddi anlamda ugrasan zühtüpasa yıda ciddi anlamda kınıyorum :p
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
252
merhaba kenan,
bende kardeşimle c.tesi saat 13.30 da gidip fuara 16.00 gibi çıktım.Ama duzgun gezme fırsatım olmadı.kardeşime kask bana da ixon mont aldım.

ben senin gibi şanslı değildim, pazar da yağmur olacakmış bari c.tesi den ıslanıyım pazar hasta hasta yatarım diye çıktım.c.tesi dönuşte sağlam bi yağmur yedik.pazar da boş boş gezdim...

sağ şeritte 60 km/h ile giderken ve surekli vizörun önunu silerken insanın orta şeride geçip te şöyle bir 90 ı göreyim diyesi gelmiyor ne yazıkki :queen: ( ama acık hava ve yol da ortalama 80-90 ile çok rahat orta şeritten gidebiliyorum)

ayakları uzatmayıda pek denemedim rahatsız eder diye düşünüyorum.ama denemek lazım belki rahattır..ben sadece belimi arka dayamaya full dayıyorum ve gidiyorum yaklasık 40 dk sonra ağrımaya başlıyor ama yaşlılık işte ne yapacaksın yaş 25 :)

Yağmura kalmanıza üzüldüm açıkcası, güneşli ve kuru havada motor sürmek kadar zevkli bir şey olamaz herhelde :p uzun zamandır hava durumunu takip eden biri olarak meteoroloji haritalarını artık çok iyi yorumluyorum. TV ve gazeteler çok yanıltıcı haber yapıyorlar, onlara güvenenler meteoroloji yanlış tahmin yapıyor sanıyor.
Ayakları uzatarak kullanmak gerçekten çok rahat ve belinde ağrımıyor ayrıca, tabureye oturur gibi motor kullanmak daha zor olsa gerek, bu şekilde 40 dk. sonra belinin ağrıması normal bence. Doğru yolu bul ayakları uzat, arkana yaslan bu işin keyfini ve konforunu sür :rendeer:

Bu arada aramıza yeni katılan arkadaşlar hoşgeldiniz ve motorlarınız hayırlı olsun. Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin.
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
305
Bende yeni bir SYM ci olarak,Atlas hoşgeldin dileklerin için teşekkür ederim.
Bugün motoru aldığım bayiye gittim,paranın son kalanını teslim ettim.Benim mavi canavar orada sessiz sedasız duruyordu.Çarşambaya inşallah ruhsat ve plaka işini yetiştirmeye çalışacaklar.

Paşam bir sorum daha olacaktı.Demek istediğim sisybarla nasıl yolculuk?yani sissybarlamı yoksa arkaya takılan çanta ilemi ardaki yolcu daha rahat eder acaba?
Saygılarımla.
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi de ne procesi kardeşim yazın da bakalım benim de kafamda birşeyler var ama icraata geçiremiyorum...
havalardan müzdaribim, bir de işinin ehli adam arıyorum doğal olarak .
benim xenonlar da içten sanki buhar yapmış gibi (sanki nemli bezle silmişsinde iz bırakmış gibi) duruyor. tırsıyorum ön tarafı açmaya, parça arttırırım diye bir de baya kapsamlı sökmek gerekiyor...
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
68
selamlar arkadaşlar, herkese iyi haftalar.
biz de ancak beş kişi bir kangoya dolup gittik fuara. sabah çıkarken Bursa yağmura teslimdi ama istanbul'da hava çok güzel açıktı. fuardan ne beklenir bilemem ama ben bu fuarda ne uygun fiyatlı bir malzeme gördüm ne de benim makinemden güzelini. adamlar italyan malı diye makineler getirmişler, görmüşsünüzdür, yılların markasıymış, fransızı japonu ne yapayım GTS değilse ben onu ;).
sürekli internette dolaşıp yerli yabancı mağazalara baktığımdandır belki, ilgimi çeken bir ürüne veya avantajlı bir fiyata rastlamadım.
biz motorlarlar gelemedik ama bakın bu hafta bursa'da otomotoshow başlıyo, buyrun sizler gelin bekleriz, hava inanılmaz güzel olacak.
selam ve dua ile,
dr. serhat yalçınkaya, bursa.
haaa unutmadan ferhad, uu de hangi bölümdesin? seni cuma günü gördüm, aferin yolcuda da kask vardı, bravo size. heheheheheheh!

tıp okuyorum serhat abi 2. sınıf. Tanışmak isterim seninle müsait bir zamanında. Ertuğrulkentte oturuyorum çayımı içmeyede beklerim...
Otoshow da buluşmak da uyabilir bana. Perşembe gitmeyi düşünüyorum ama haftasonuda gelebilirim hem hava değişiklği olur malum vizeler yaklaştıkça asosyal lik artıyor :D

abi her yağmur yağışında gts lerde böyle sorunlar çıkıcaksa yandık valla :pr: tatlı su motorumu bunlar yaa:queen:
Motorla o kadar yağmurlu havada gittimki inan birkere 110 la su birikintisine girdim izmir yolunda ön lastik havalandı desem yeridir, ama bende 3,5 :D direkten döndüm yani. Yağmur çamur bişey yapmaz hocam ALLAH ın izniyle :bounce:

Maviye kötü demiyoruz canım, ben siyahı seviyorum diyorum, aslında kırmızı ve siyahı severim ama öle bi rengi yok. Bakalım bazı arkadaşlar boya işine girecekler, sonuca göre bende boyatabilirim.
Bu arada derwish, cumartesi fuarda benim makinanın yanına parketmiştin sanırım, aynalardan tanıdım. Göremedik seni ama sağlık olsun başka safere.
Blackpanter bende rodajdayım ve bende uzun yol yapacağım ama bana iki şey önerdiler, öncelikle ilk 300km dolmadan ve ilk yağ değişiminden önce uzun yola çıkma. İkincisi ise TEM gibi çok hızlı bir yola çıkma, şile ağva gibi bir yol önerdiler hep bana, bilgine...
Abi ben motoru güzel bir cuma günü almıştım bursadan. dedim bir değişiklik olsun babamlara bir sürpriz yapim basim istanbula.saolsunlar akşamüstüne yetriştirdiler plakayı. Motoru aldığım abiye sordum (bursada en fazla GTS satan kişidir kendileri :D ) abi dedim ne dersin basim mi tutamazsam kendimi nolur dedim? kendiside gaz verir bir nitelikte oğlum çin değil len bu bas gitsin kendine zarar verme yeter dedi :D (bende böyle can alıcı bir cevap bekliyordum) mondial den sonra uçak gibi gelmişti zaten motor bana, bende fazla zorlamamak şartıyla yeni yapılan bursa izmir e-6 yolunda bastım. sadece ani kalkışlardan ve aragazından kaçınıyorum, devamlı 110 üstü hızlarda gitmekten kaçınıyorum. top speed lede fazla gitmemeye özen gösteriyorum.
 
Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
228


ahanda ALTAN MOTOR dan Tamer Abi... :cherry:

abi 3000 bakımımda yaklasıyor...bu resmi delil olarak tutucam yenge görmesin....:) bakımım ücretsiz olur herhalde dimi abi .. yoksa bilemem yenge ne der ?? :cat: :queen:
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
176
Zuhahahahaa :queen: Hocam nere bakıyon :cherry:
Bu arada şu arka çanta için olan aparattan taktıracağım, akşamları kaça kadar açıksınız?
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
106
abi arkadakı bıkınılı kızların showuna bakarken yakalanmıs belliki aman kımse duymasın:)
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
68
arkadaşlar geçen gün gördüm: 89 ytl ye 5 korumalı mont satıyor spor mağazasının biri. Girdim içeri bakayım diye mont fena deil yazlık gibi, 89 ytl ye fazla gibi bile geldi. dirsek kol ve omuz korumaları var. bayağa değişik şeyler satıyor kayak malzemeleri fln. ihraç fazlası gibi duruyorlardı ama kalityedi. yazlık mont bakan varsa uygun bakabilir. kadıköyde tepe nautilus (carefour) un orada ibrahimağa camii nin yanında fokurtu nargile var hemen onun yanı caddeye cephesi var.
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
99
derwish dediğim gibi bu haftasonu Altan Motor t&t veriyorum renk ve değişimi ve plastik bölümlerin de değişik bir uygulama
düşünüyoruz
ama henüz ne yapıcamıza karar veremedik almanyadan
perfonmas egsozu + kiti ısmarladım nasip olur gelirse
GTS 300 olur herhalde:p önümüzdeki günlerde her yapılan
işlemin de resimlerini inşallah sizlerle paylaşacağım

sayın z.paşam sizden de
öneriler
bekliyorum eski bir SYM ci olarak
zevkinize ve bilginize inanıyor ve güveniyorum :bounce:
 
Son düzenleme:

007

Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
1,000
derwish dediğim gibi bu haftasonu Altan Motor t&t veriyorum renk ve değişimi ve plastik bölümlerin de değişik bir uygulama
düşünüyoruz
ama henüz ne yapıcamıza karar veremedik almanyadan
perfonmas egsozu + kiti ısmarladım nasip olur gelirse
GTS 300 olur herhalde:p önümüzdeki günlerde her yapılan
işlemin de resimlerini inşallah sizlerle paylaşacağım

sayın z.paşam sizden de
öneriler
bekliyorum eski bir SYM ci olarak
zevkinize ve bilginize inanıyor ve güveniyorum :bounce:

Ben vazgeç bu sevdadan diyorum kardeş sözü dinle...:p

Koyduklarını geri alamassın...:wiinkk:
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
10
UZZY SLM UZUN ZAMANDIR BURALARA BİR ŞEYLER KARALAMIYORUM EH YAVAŞ YAVAŞ HAVALAR ISINIYOR HAFTA SONLARI GEZMELER BAŞLAR Bİ ARA TOPLANALIM NE DERSİNİZ .BENİM SADE SİYAH İNCİM GÜZEL GİDİYOR Bİ YARAMAZLIK YAPMADI HENÜZ ARAMIZA BENİMDE TANIDIĞIM BİR İKİ DOST DAHA GELMİŞ HEPİCİĞİNE HOŞ GELDİNİZ DERİM
HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN
DOSTLARA SLM
MİMKA:bounce:
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
176
UZZY SLM UZUN ZAMANDIR BURALARA BİR ŞEYLER KARALAMIYORUM EH YAVAŞ YAVAŞ HAVALAR ISINIYOR HAFTA SONLARI GEZMELER BAŞLAR Bİ ARA TOPLANALIM NE DERSİNİZ .BENİM SADE SİYAH İNCİM GÜZEL GİDİYOR Bİ YARAMAZLIK YAPMADI HENÜZ ARAMIZA BENİMDE TANIDIĞIM BİR İKİ DOST DAHA GELMİŞ HEPİCİĞİNE HOŞ GELDİNİZ DERİM
HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN
DOSTLARA SLM
MİMKA:bounce:



Oooooo Kadir Beylerde burdalarmış, siz yazarmıydınız efendim buralara :)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
305
Herkese Günaydın...
Eğer ikinci el siyah sym 250 arayan varsa,aldığım yerde bir tane gördüm..
Benim mavinin yanında duruyor hemen:)
5.25 YTL istiyorlar yanlış hatırlamıyorsam...ilgilenenlere duyrulur.
Saygılarımla.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
637
Belki biliniyordur ama dün Altan motordaydım. Arabalarda uygulanan yol yardımını Altan motor bizde uyguluyoruz dedi. Yanlız Kartala yakın kalmaya bakın .:p Km başına 1 ytl uyguluyoruz dediler. Aslında mazot parası gibi birşey
İçerenköyden kartal 20 km. yani 20 ytl. çekiçi cağırsanız en az 200 ytl.:salut:

Birde devamlı olarak yanınızda bir bujı olsun. Birkere motoru boğdum. Bujı yağlandı. Telefonda tarif ettiler. Gidip bujı aldım. Buji sökme aletiyle söktüm.
yenisini taktık. Gırrrrrıııınnnnnnnnnnnnnn. Saat gibi calıştı.

Birde lastık patlarsa lastik şişirme spreyi muhakkak yanınızda bulunsun. 20 ytl cıvarında.. Yeni arkadaşlara duyrulur.:rendeer: Motorlarınız hayırlı uğurlu olsun. Motoru aldım. Korumalarıda yavaş yavaş alırım demeyin. 50 ytl lik dizlik koruna sizi 4000- 5000 ytl lik diz kırlmasından kurtarır. Takmamayım havam bozulmasın demeyin. İmkanınız varsa lastıklerinizi değişitrin. ön arka 190 ytl tutuyor. Pirelli. Yere daha iyi basarsınız. Kafanız rahat olur.:cat:

Hamam giren terler derler. :queen:

Herkese Günaydın...
Eğer ikinci el siyah sym 250 arayan varsa,aldığım yerde bir tane gördüm..
Benim mavinin yanında duruyor hemen:)
5.25 YTL istiyorlar yanlış hatırlamıyorsam...ilgilenenlere duyrulur.
Saygılarımla.


NBC dekimi. Bu arada mavişin hayırlı olsun.:rendeer:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst