Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
201
yagıs nedeniyle bulusma iptal olmustur ( pashca hasta olmazsın umarım ) güzel bir havada tekrar görüsürüz ....


fuar yeri yakın olunca hergün gidiyorsun :cherry: yarın bende orada olacagım .... artık baska bir zaman sym ciler toplanırız ....:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
103
yagıs nedeniyle bulusma iptal olmustur ( pashca hasta olmazsın umarım ) güzel bir havada tekrar görüsürüz ....


fuar yeri yakın olunca hergün gidiyorsun :cherry: yarın bende orada olacagım .... artık baska bir zaman sym ciler toplanırız ....:cat:

boşuna iptal olmuş baksana havaya günlük güneşlik :) ben gidiyorum motorla herkesi beklerim motosiklet.net standında :cat:
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
300
öncelikle merhaba.içinizde sym hd200 modeli hakkında bilgi verebilecek arkadaşlar varmı.bu motorun eksileri artıları nedir.dün bu motoru ciddi ciddi düşünmeye başladım.bu forumda fazla bu modeli kullanan arkadaş yok galiba.nedeni ne olabilir? hepinize sevgiler...
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
68
arkadaşlar merhaba hepinize. ben cumartesiden gittim istanbula önce ailemi ziyaret ettim. bursa istanbul arası çok güzel yağmur yedim. pazar günüde hava yağmurlu olcak dediler cumartesi akşamından bauhaus tan sarı şantiye yağmurluğu aldım xxxl olanından montun üzerine giymek için ama hava tahmincileri yanılınca yağmurluğu çantadan çıkartmadım bile. Sabah 11:00 de mv ci arkadaşlarla içerenköy carefour da buluştuk. muhabbet ettik biraz. bu arada kontgerilla abimiz geldi bursadan. sonra çıktık yola 12 gibi falan fuardaydık. hemen mt nin standa gittim bursadan siparişler vardı biraz t-shirt fln :D onları aldım, arkadaşlarla konuştuk biraz onlarda yoğundu satıştan fakat burdaki arkadaşlardan hiçbirine rastlayamadım. benim GTS i 9. salonun kapısına parketmiştim, bi o vardı bide 11. salonun önünde Gri bi GTS gördüm onun oralarda bayağa bi takıldık dinlenmek amacıyla onunda başına gelip giden yoktu, motoru sağa yatmış bi GTS e benziyordu belki sahibi burdadır :D ben sizleri yağmurdan yılmazsınız diye düşünmüştüm ki biz taa bursalardan gittik ;) fuarda satılık GTS olarak NBC de 1 adet laci gördüm başkada görmedim. Stand tanıdıktı fiyatı sordum 8.750 ama bişeyler yapılır diye düşündüm. Arkadaşa bellik ve dizlik aldıktan sonra Korlas standına gittim sisybar almak için, standtaki arkadaş isteğime cevap veremedi, kasadaki arkadaş ise stokta bulunmadığını söyledi. Aklımdaki soru yu sordum bende ona: Peki hocam joyride ile GTS in sisy si aynımı :D (çok fena dialog yazarım) arkadaş hayır GTS inki farklı dedi. aklımdaki bi soruya daha cevap bulmuş oldum. Oradan geze geze (mankenlerle resim çekile çekile diyelim :D ) Pirelli standına gittim Metzeller ve Pirelli lastik bakmak için oradaki eleman (gayet bilgili duruyordu kendisi) motorumun markasını sordu 3 kere SYM dedim amcam anlamadı tamamda abi hangi markanın diyor YAMAHA mı fln diyor koptum ben orda tabi :D herneyse bulamadı listede bende lastik ölçümü bilmiyordum (buda benim cahilliğim :D ) bana pirelli ve metzellerin full kitapçığını verdi fena da olmadı hani.
Gelelim en güzel olaya. Bir standta heralde MTEC in distribütörüydü, HONDA GOLDWİNG gördüm xenon uyla cidden süper duruyor yanında da ne göreyim SYM GTS siyahından adamlar kısa uzun ve sis farlarına xenon takmışlar ikisi yan yana duruyor :D hemen kabardım yanaştım standa abi kolay gelsin bendede GTS var cart curt... herneyse ne kadar bunun fiyatı falan tek beyinli 199 dolar dedi. o alette 3 tane var dolayısıyla x3 oluyor. acaip bir fiyat çıkıyor ama motoru görmeliydiniz abi. gece o motorun önünde gidecek araba yok 1 km den yol verirler :D
Bu xenon işini halletmek istiyorum ama profesyonelce olması lazım. far buhar yaptıktan sonra hiç bi özelliği kalmaz. bu konu için ALTAN motora başvurucam sanırım. Önce montun parasını bi yerine koymam lazım ;)

Uzun lafın kısası GTS 4ever :D
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
176
Sizleri yanlız bıraktık kusurabakmayın ama dün gittik ve o yağmuru yiyince ben çok üşendim bugün gelmeye, bide sinirim bozuldu geçen fuar daha ucuzdu, bunda resmen kazıklıyorlardı milleti. Bu arada gördüğün xenoncuyla bayağı bir konuştuk, ayrıntıları Pasha-Murat ağbimiz arlatır artık, bize bi güzellik yapabilirler, firmanın sahibide hasta GTSci.
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
68
Sizleri yanlız bıraktık kusurabakmayın ama dün gittik ve o yağmuru yiyince ben çok üşendim bugün gelmeye, bide sinirim bozuldu geçen fuar daha ucuzdu, bunda resmen kazıklıyorlardı milleti. Bu arada gördüğün xenoncuyla bayağı bir konuştuk, ayrıntıları Pasha-Murat ağbimiz arlatır artık, bize bi güzellik yapabilirler, firmanın sahibide hasta GTSci.

zaten GTS patronun demişti arkadaş :) xenon yaptırcak arkadaşlar varsa beraber yaptırabiliriz ben sis farlarının yerine yaptırmayı düşünüyorum. ne kadar kalabalık olursak o kadar sözümüz geçer fiyat konusunda ;)
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
106
otomabil xenonları oluyomuymus acaba motorlara 350 ytl ye cıft alıp taktırmak daha mantıklı tabı uyumluysa motorlara senın hesaba gore 1 tanesı 350 ye gelıyo
bu arada hala motor alamadım buda yetmezmıs gıbı pesınatımda uctu gıttı:)
herseyde bı hayır vardır dıcez napalım ....:(
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
305
Güzel bir hafta geçirmeniz dileğiyle herkese günaydın....
Anlaşılan fuardan pek tatminkar olunmamış,darısı önümüzdeki fuara diyelim ozaman..
Dartmaul,aranızda tek mavi sym ci olarak ben varım sanırım,kimbilir belki mavi rengide sevdiririm size..
Neyse motorum elime geçsinde önümüzdeki pazar bi rodaja çıkmak istiyorum.Bi Çorlu veya Adapazarı yaparım.Aksi takdirde 1000 km.yi beklemek zor olacak:)

Saygılarımla.
 
Katılım
3 Kas 2005
Mesajlar
38
selamlar arkadaşlar, herkese iyi haftalar.
biz de ancak beş kişi bir kangoya dolup gittik fuara. sabah çıkarken Bursa yağmura teslimdi ama istanbul'da hava çok güzel açıktı. fuardan ne beklenir bilemem ama ben bu fuarda ne uygun fiyatlı bir malzeme gördüm ne de benim makinemden güzelini. adamlar italyan malı diye makineler getirmişler, görmüşsünüzdür, yılların markasıymış, fransızı japonu ne yapayım GTS değilse ben onu ;).
sürekli internette dolaşıp yerli yabancı mağazalara baktığımdandır belki, ilgimi çeken bir ürüne veya avantajlı bir fiyata rastlamadım.
biz motorlarlar gelemedik ama bakın bu hafta bursa'da otomotoshow başlıyo, buyrun sizler gelin bekleriz, hava inanılmaz güzel olacak.
selam ve dua ile,
dr. serhat yalçınkaya, bursa.
haaa unutmadan ferhad, uu de hangi bölümdesin? seni cuma günü gördüm, aferin yolcuda da kask vardı, bravo size. heheheheheheh!
 
Katılım
8 Şub 2006
Mesajlar
24
arkadaşlar merhaba hepinize. ben cumartesiden gittim istanbula önce ailemi ziyaret ettim. bursa istanbul arası çok güzel yağmur yedim. pazar günüde hava yağmurlu olcak dediler cumartesi akşamından bauhaus tan sarı şantiye yağmurluğu aldım xxxl olanından montun üzerine giymek için ama hava tahmincileri yanılınca yağmurluğu çantadan çıkartmadım bile. Sabah 11:00 de mv ci arkadaşlarla içerenköy carefour da buluştuk. muhabbet ettik biraz. bu arada kontgerilla abimiz geldi bursadan. sonra çıktık yola 12 gibi falan fuardaydık. hemen mt nin standa gittim bursadan siparişler vardı biraz t-shirt fln :D onları aldım, arkadaşlarla konuştuk biraz onlarda yoğundu satıştan fakat burdaki arkadaşlardan hiçbirine rastlayamadım. benim GTS i 9. salonun kapısına parketmiştim, bi o vardı bide 11. salonun önünde Gri bi GTS gördüm onun oralarda bayağa bi takıldık dinlenmek amacıyla onunda başına gelip giden yoktu, motoru sağa yatmış bi GTS e benziyordu belki sahibi burdadır :D ben sizleri yağmurdan yılmazsınız diye düşünmüştüm ki biz taa bursalardan gittik ;) fuarda satılık GTS olarak NBC de 1 adet laci gördüm başkada görmedim. Stand tanıdıktı fiyatı sordum 8.750 ama bişeyler yapılır diye düşündüm. Arkadaşa bellik ve dizlik aldıktan sonra Korlas standına gittim sisybar almak için, standtaki arkadaş isteğime cevap veremedi, kasadaki arkadaş ise stokta bulunmadığını söyledi. Aklımdaki soru yu sordum bende ona: Peki hocam joyride ile GTS in sisy si aynımı :D (çok fena dialog yazarım) arkadaş hayır GTS inki farklı dedi. aklımdaki bi soruya daha cevap bulmuş oldum. Oradan geze geze (mankenlerle resim çekile çekile diyelim :D ) Pirelli standına gittim Metzeller ve Pirelli lastik bakmak için oradaki eleman (gayet bilgili duruyordu kendisi) motorumun markasını sordu 3 kere SYM dedim amcam anlamadı tamamda abi hangi markanın diyor YAMAHA mı fln diyor koptum ben orda tabi :D herneyse bulamadı listede bende lastik ölçümü bilmiyordum (buda benim cahilliğim :D ) bana pirelli ve metzellerin full kitapçığını verdi fena da olmadı hani.
Gelelim en güzel olaya. Bir standta heralde MTEC in distribütörüydü, HONDA GOLDWİNG gördüm xenon uyla cidden süper duruyor yanında da ne göreyim SYM GTS siyahından adamlar kısa uzun ve sis farlarına xenon takmışlar ikisi yan yana duruyor :D hemen kabardım yanaştım standa abi kolay gelsin bendede GTS var cart curt... herneyse ne kadar bunun fiyatı falan tek beyinli 199 dolar dedi. o alette 3 tane var dolayısıyla x3 oluyor. acaip bir fiyat çıkıyor ama motoru görmeliydiniz abi. gece o motorun önünde gidecek araba yok 1 km den yol verirler :D
Bu xenon işini halletmek istiyorum ama profesyonelce olması lazım. far buhar yaptıktan sonra hiç bi özelliği kalmaz. bu konu için ALTAN motora başvurucam sanırım. Önce montun parasını bi yerine koymam lazım ;)

Uzun lafın kısası GTS 4ever :D
herkese selam arkadaşlar,banada joyride ile gts 250 nin sissy barı aynı dediler bu ne yaman çelişkii
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çelişki yok arkadaşlar her ikiside aynı mal..Sadece alt bağlantı kaideleri değişik sadece o kadar..GTS için ayrı bir braket var onnla montajlanıyor..
S&S
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cumartesi gittim ben de sym ci göremedim
öğlen altan a uğradım gelen giden yoktu
atladım motora yağmuru trafiği yiye yiye gittim fuara. xenonlar fena değildi.
benim makinada bir tane var kısa da. bence yeterli . sislere beyaz ampul yeterli kanımca.....

tabi cumartesi yiyince yağmuru pazar günü kalkamadık doğal olarak.
bir de tecrübe açısından yazayım...
fuardan dönerken orta şeritten kaptırmış geliyorum (60-70 ile kaptırdım), yağmur çamur zaten birşey görünmüyor, birden motorun hızı azalmaya devir düşmeye başladı ula ula derken akabinde çektim sağa veriyorum gazı devir 4000 üstüne çıkmıyor... aha dedim kaldık burada... neyse yaktım bir digara bekledim biraz.... bakayım dedim tekrar hobaaa gidiyorum.. soluğu arabalı vapurda aldım... sağolsun zühtüpaşayı aradım altan motordan taner (yanlış yazdıysam kusura bakma) usta yanındaydı - kayış ıslanmıştır- dedi ...
o vartayı da atlattık aklınızda olsun aşırı yağmurda böyle bir sıkıntı olabilir
 
Katılım
10 Ocak 2007
Mesajlar
49
abi her yağmur yağışında gts lerde böyle sorunlar çıkıcaksa yandık valla :pr: tatlı su motorumu bunlar yaa:queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
305
Arkadaşlar çok yağışlı havalar için bende bir ilavede bulunayım...Elektrik tertibatıda zarar görebiliyor.Önceki Viragomdan biliyordum,çok sağanak yağmur altında seyir halindeyken birden bütün elektrik tertibatı ıslanmadan dolayı iflas etmişti.Birden farlarım kornam felan çalışmaz olmuştu.
Zühtü paşa arkadaşım bişi sormak istiyorum sana.Bu brekat dediğin nasıl bir parça?gts 250 liğe monte edilmiş bir sissybar resmi varmı acaba veya herhangi bir site?
Şimdiden teşekkür ederim.
saygılarımla.
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
252
Pazar günü eşimle birlikte fuara gittik, geçen fuarda pek aradığımızı bulamamıştık bu sefer daha iyi olur dedik ama gene hayal kırıklığı. Aksesuarlarda ne bir yenilik nede varolanlarda indirim vardı, yazlık kıyafet alma işi daha sonraya kaldı. Bu arada özellikle "SYM Mio" görmek için gittik oraya ama o bile yoktu. Açıkcası SYM dağıtımcı ve satıcıları bu markaya hak ettiği ilgiyi göstermiyorlar.
Gelelim Joyride'ın bu yolculuktaki performansına, ne giderken ne de dönerken sorun yaşamadık, 90-100 km ortalama ile orta şeritten seyir halindeydik. Dönüşte aşırı rüzgar olmasına rağmen 90-100 km ortalaması değişmedi, benim için rüzgar pek sorun yaratmazken artçının yukarda olması sebebiyle çok rüzgar aldığı kesin. Sonuç olarak yaklaşık 20-25 dk.da fuar alanından İstinyeye geldim. En sol şeritten gitmediğiniz sürece orta şeritteki araçların hızına ayak uydurabiliyorsunuz, bir sorun olmuyor. Yani illa en sağ şeritten gitmeniz gerekmiyor. Bununla birlikte ayakları uzatıp geriye yaslanarak motor kullanmak çok zevkli ve rahat. Bu şekilde uzun yol yapmak sorun olmaz kanımca.
Saygılar & Sevgiler
Kenan
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
176
Maviye kötü demiyoruz canım, ben siyahı seviyorum diyorum, aslında kırmızı ve siyahı severim ama öle bi rengi yok. Bakalım bazı arkadaşlar boya işine girecekler, sonuca göre bende boyatabilirim.
Bu arada derwish, cumartesi fuarda benim makinanın yanına parketmiştin sanırım, aynalardan tanıdım. Göremedik seni ama sağlık olsun başka safere.
Blackpanter bende rodajdayım ve bende uzun yol yapacağım ama bana iki şey önerdiler, öncelikle ilk 300km dolmadan ve ilk yağ değişiminden önce uzun yola çıkma. İkincisi ise TEM gibi çok hızlı bir yola çıkma, şile ağva gibi bir yol önerdiler hep bana, bilgine...
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
305
Paşam ilgin için teşekkür ederim bunu gördüğüm çok iyi oldu.Motora ayrı bir hava katmış.
Şimdi hemen ikinci sorumu sorayım ozaman.Eşimlede bineceğim için arkada oturan için rahat oluyormu acaba özellikle uzun yolda.
teşekkür ederim
Saygılarımla

Dartmaul rodaj için bunuda öğrendiğim iyi oldu uyarını dikkate alacağım teşekkür ederim.
Saygılar
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
99
pazar günü için özürdilerim :pale: cumartesi fuar çıkışı yağmuru yedik şifayı kaptım pazar hava açık olmasına rağmen
bütün gün yattım inşallah bir hafta sonu
buluşalım:)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Pazar günü eşimle birlikte fuara gittik, geçen fuarda pek aradığımızı bulamamıştık bu sefer daha iyi olur dedik ama gene hayal kırıklığı. Aksesuarlarda ne bir yenilik nede varolanlarda indirim vardı, yazlık kıyafet alma işi daha sonraya kaldı. Bu arada özellikle "SYM Mio" görmek için gittik oraya ama o bile yoktu. Açıkcası SYM dağıtımcı ve satıcıları bu markaya hak ettiği ilgiyi göstermiyorlar.

Çok haklısın..Ama bunun başka nedenleri var..Yakında öğrenirsiniz..Bana sormayın sölemem..Polemik olur..:p Pascha bilio...o söler belki..:cherry:

Paşam ilgin için teşekkür ederim bunu gördüğüm çok iyi oldu.Motora ayrı bir hava katmış.
Şimdi hemen ikinci sorumu sorayım ozaman.Eşimlede bineceğim için arkada oturan için rahat oluyormu acaba özellikle uzun yolda.
teşekkür ederim
Saygılarımla

Rica ederim..işine yaradıysa ne güsel..Artçı için sunu söleyebilirim..GTS den önce BUrgman kullanıyordum..Eşimin yorumu şöle..Arkadaki rahatlıkta fark yok ama ayaklarımı koymak için daha zahmet cekiyorum..Ama yinede rahat..:wiinkk:

S&S
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst