arkadaşlar merhaba hepinize. ben cumartesiden gittim istanbula önce ailemi ziyaret ettim. bursa istanbul arası çok güzel yağmur yedim. pazar günüde hava yağmurlu olcak dediler cumartesi akşamından bauhaus tan sarı şantiye yağmurluğu aldım xxxl olanından montun üzerine giymek için ama hava tahmincileri yanılınca yağmurluğu çantadan çıkartmadım bile. Sabah 11:00 de mv ci arkadaşlarla içerenköy carefour da buluştuk. muhabbet ettik biraz. bu arada kontgerilla abimiz geldi bursadan. sonra çıktık yola 12 gibi falan fuardaydık. hemen mt nin standa gittim bursadan siparişler vardı biraz t-shirt fln

onları aldım, arkadaşlarla konuştuk biraz onlarda yoğundu satıştan fakat burdaki arkadaşlardan hiçbirine rastlayamadım. benim GTS i 9. salonun kapısına parketmiştim, bi o vardı bide 11. salonun önünde Gri bi GTS gördüm onun oralarda bayağa bi takıldık dinlenmek amacıyla onunda başına gelip giden yoktu, motoru sağa yatmış bi GTS e benziyordu belki sahibi burdadır

ben sizleri yağmurdan yılmazsınız diye düşünmüştüm ki biz taa bursalardan gittik

fuarda satılık GTS olarak NBC de 1 adet laci gördüm başkada görmedim. Stand tanıdıktı fiyatı sordum 8.750 ama bişeyler yapılır diye düşündüm. Arkadaşa bellik ve dizlik aldıktan sonra Korlas standına gittim sisybar almak için, standtaki arkadaş isteğime cevap veremedi, kasadaki arkadaş ise stokta bulunmadığını söyledi. Aklımdaki soru yu sordum bende ona: Peki hocam joyride ile GTS in sisy si aynımı

(çok fena dialog yazarım) arkadaş hayır GTS inki farklı dedi. aklımdaki bi soruya daha cevap bulmuş oldum. Oradan geze geze (mankenlerle resim çekile çekile diyelim

) Pirelli standına gittim Metzeller ve Pirelli lastik bakmak için oradaki eleman (gayet bilgili duruyordu kendisi) motorumun markasını sordu 3 kere SYM dedim amcam anlamadı tamamda abi hangi markanın diyor YAMAHA mı fln diyor koptum ben orda tabi

herneyse bulamadı listede bende lastik ölçümü bilmiyordum (buda benim cahilliğim

) bana pirelli ve metzellerin full kitapçığını verdi fena da olmadı hani.
Gelelim en güzel olaya. Bir standta heralde MTEC in distribütörüydü, HONDA GOLDWİNG gördüm xenon uyla cidden süper duruyor yanında da ne göreyim SYM GTS siyahından adamlar kısa uzun ve sis farlarına xenon takmışlar ikisi yan yana duruyor

hemen kabardım yanaştım standa abi kolay gelsin bendede GTS var cart curt... herneyse ne kadar bunun fiyatı falan tek beyinli 199 dolar dedi. o alette 3 tane var dolayısıyla x3 oluyor. acaip bir fiyat çıkıyor ama motoru görmeliydiniz abi. gece o motorun önünde gidecek araba yok 1 km den yol verirler

Bu xenon işini halletmek istiyorum ama profesyonelce olması lazım. far buhar yaptıktan sonra hiç bi özelliği kalmaz. bu konu için ALTAN motora başvurucam sanırım. Önce montun parasını bi yerine koymam lazım
Uzun lafın kısası GTS 4ever