öncelikle merhaba.içinizde sym hd200 modeli hakkında bilgi verebilecek arkadaşlar varmı.bu motorun eksileri artıları nedir.dün bu motoru ciddi ciddi düşünmeye başladım.bu forumda fazla bu modeli kullanan arkadaş yok galiba.nedeni ne olabilir? hepinize sevgiler...
bu arada allah nasip ederse bu hafta sonu motorumu Altan Motorun T&T rin tecrübeli ellerine teslim ediyorum bir kaç değişiklik için 1 hafta 10 gün kadar motoruma binemiyeceğim ::uzgunum:
Pazar günü eşimle birlikte fuara gittik, geçen fuarda pek aradığımızı bulamamıştık bu sefer daha iyi olur dedik ama gene hayal kırıklığı. Aksesuarlarda ne bir yenilik nede varolanlarda indirim vardı, yazlık kıyafet alma işi daha sonraya kaldı. Bu arada özellikle "SYM Mio" görmek için gittik oraya ama o bile yoktu. Açıkcası SYM dağıtımcı ve satıcıları bu markaya hak ettiği ilgiyi göstermiyorlar.
Gelelim Joyride'ın bu yolculuktaki performansına, ne giderken ne de dönerken sorun yaşamadık, 90-100 km ortalama ile orta şeritten seyir halindeydik. Dönüşte aşırı rüzgar olmasına rağmen 90-100 km ortalaması değişmedi, benim için rüzgar pek sorun yaratmazken artçının yukarda olması sebebiyle çok rüzgar aldığı kesin. Sonuç olarak yaklaşık 20-25 dk.da fuar alanından İstinyeye geldim. En sol şeritten gitmediğiniz sürece orta şeritteki araçların hızına ayak uydurabiliyorsunuz, bir sorun olmuyor. Yani illa en sağ şeritten gitmeniz gerekmiyor. Bununla birlikte ayakları uzatıp geriye yaslanarak motor kullanmak çok zevkli ve rahat. Bu şekilde uzun yol yapmak sorun olmaz kanımca.
Saygılar & Sevgiler
Kenan
merhaba kenan,
bende kardeşimle c.tesi saat 13.30 da gidip fuara 16.00 gibi çıktım.Ama duzgun gezme fırsatım olmadı.kardeşime kask bana da ixon mont aldım.
ben senin gibi şanslı değildim, pazar da yağmur olacakmış bari c.tesi den ıslanıyım pazar hasta hasta yatarım diye çıktım.c.tesi dönuşte sağlam bi yağmur yedik.pazar da boş boş gezdim...
sağ şeritte 60 km/h ile giderken ve surekli vizörun önunu silerken insanın orta şeride geçip te şöyle bir 90 ı göreyim diyesi gelmiyor ne yazıkki :queen: ( ama acık hava ve yol da ortalama 80-90 ile çok rahat orta şeritten gidebiliyorum)
ayakları uzatmayıda pek denemedim rahatsız eder diye düşünüyorum.ama denemek lazım belki rahattır..ben sadece belimi arka dayamaya full dayıyorum ve gidiyorum yaklasık 40 dk sonra ağrımaya başlıyor ama yaşlılık işte ne yapacaksın yaş 25![]()
selamlar arkadaşlar, herkese iyi haftalar.
biz de ancak beş kişi bir kangoya dolup gittik fuara. sabah çıkarken Bursa yağmura teslimdi ama istanbul'da hava çok güzel açıktı. fuardan ne beklenir bilemem ama ben bu fuarda ne uygun fiyatlı bir malzeme gördüm ne de benim makinemden güzelini. adamlar italyan malı diye makineler getirmişler, görmüşsünüzdür, yılların markasıymış, fransızı japonu ne yapayım GTS değilse ben onu.
sürekli internette dolaşıp yerli yabancı mağazalara baktığımdandır belki, ilgimi çeken bir ürüne veya avantajlı bir fiyata rastlamadım.
biz motorlarlar gelemedik ama bakın bu hafta bursa'da otomotoshow başlıyo, buyrun sizler gelin bekleriz, hava inanılmaz güzel olacak.
selam ve dua ile,
dr. serhat yalçınkaya, bursa.
haaa unutmadan ferhad, uu de hangi bölümdesin? seni cuma günü gördüm, aferin yolcuda da kask vardı, bravo size. heheheheheheh!
Motorla o kadar yağmurlu havada gittimki inan birkere 110 la su birikintisine girdim izmir yolunda ön lastik havalandı desem yeridir, ama bende 3,5abi her yağmur yağışında gts lerde böyle sorunlar çıkıcaksa yandık vallar: tatlı su motorumu bunlar yaa:queen:
Abi ben motoru güzel bir cuma günü almıştım bursadan. dedim bir değişiklik olsun babamlara bir sürpriz yapim basim istanbula.saolsunlar akşamüstüne yetriştirdiler plakayı. Motoru aldığım abiye sordum (bursada en fazla GTS satan kişidir kendileriMaviye kötü demiyoruz canım, ben siyahı seviyorum diyorum, aslında kırmızı ve siyahı severim ama öle bi rengi yok. Bakalım bazı arkadaşlar boya işine girecekler, sonuca göre bende boyatabilirim.
Bu arada derwish, cumartesi fuarda benim makinanın yanına parketmiştin sanırım, aynalardan tanıdım. Göremedik seni ama sağlık olsun başka safere.
Blackpanter bende rodajdayım ve bende uzun yol yapacağım ama bana iki şey önerdiler, öncelikle ilk 300km dolmadan ve ilk yağ değişiminden önce uzun yola çıkma. İkincisi ise TEM gibi çok hızlı bir yola çıkma, şile ağva gibi bir yol önerdiler hep bana, bilgine...
derwish dediğim gibi bu haftasonu Altan Motor t&t veriyorum renk ve değişimi ve plastik bölümlerin de değişik bir uygulama
düşünüyoruz
ama henüz ne yapıcamıza karar veremedik almanyadan
perfonmas egsozu + kiti ısmarladım nasip olur gelirse
GTS 300 olur herhaldeönümüzdeki günlerde her yapılan
işlemin de resimlerini inşallah sizlerle paylaşacağım
sayın z.paşam sizden de
öneriler
bekliyorum eski bir SYM ci olarak
zevkinize ve bilginize inanıyor ve güveniyorum :bounce:
UZZY SLM UZUN ZAMANDIR BURALARA BİR ŞEYLER KARALAMIYORUM EH YAVAŞ YAVAŞ HAVALAR ISINIYOR HAFTA SONLARI GEZMELER BAŞLAR Bİ ARA TOPLANALIM NE DERSİNİZ .BENİM SADE SİYAH İNCİM GÜZEL GİDİYOR Bİ YARAMAZLIK YAPMADI HENÜZ ARAMIZA BENİMDE TANIDIĞIM BİR İKİ DOST DAHA GELMİŞ HEPİCİĞİNE HOŞ GELDİNİZ DERİM
HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN
DOSTLARA SLM
MİMKA:bounce:
Herkese Günaydın...
Eğer ikinci el siyah sym 250 arayan varsa,aldığım yerde bir tane gördüm..
Benim mavinin yanında duruyor hemen
5.25 YTL istiyorlar yanlış hatırlamıyorsam...ilgilenenlere duyrulur.
Saygılarımla.