Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
benimki 14 000 km de canavar gibi maşallah...
kardes sen ne yaptın.şimdi motor ne durumda. eger hep böyle kullandınsa bi motor daha parası harcamıssındır.motorunun trafige cıkıs tarihi nedir_? valla helal sen benide gectin.ben enduro sen resmen cross gibi kullanmıssın? ama motordan memnunsundur? dogrumu? (birde o camurdan cıkabildin mi? )
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
motorumun trafige çıkış tarihi 21,12,2006 tarihinde aldım ve şimdilik 13 aylık motor ve 14500 km yol yaptım tabi çin malı bozulur ama ben bu motorun hiç kimsenin kullandıgı gibi kullanmadım ama çok ta iyi baktım,hiç kimsenin bakmadıgı kadar baktım gecenin yarısı inip motoruma baktım,bazende gece saat3 de motordan önceden ses geliyor diye iki saat tamir ettigim günlermi,desem uzun yola çıkıp 36 saatte 515 km yol yaptıgımı,yeni aldıgımda 150 km iken kartalda eve 80 km kala motorun bozulup,ara gaz ile eve gidişim mi unuturmuyum beee daha neleri var neleri ama düşüyorumda beni o kadar üzüp o kadar da hakrımı çektiya ne yapsam az....son kelime şu:MOTORA BAKARSAN O DA SANA BAKAR...
MOTOR SATILIKTIR.(ilgilenenlere)
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
benim motoru satıyım diyorum şuanki piyasa 1000 ve 1300 civarı benim motorlada kazalar yaptıgımdan en yüksek 1000 edermiş servis diyor. bende 1.300 den aşagı satmıyacagım satmamda elimde kalsın bozulsun dagılsın yinede o fiyata satmam.gecen servise gittim adamın biri 870 km 150rs yi 1250 satıyor ama bir görsen adam almış canta ve renkli farlar daha bir cizik yok nasıl iş bu..
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
bu motor acayip kayıyor yol kuru fakat bir yerde az bi su birikintisi vardı motor anında kaydı lastikleri değiştirmek istiyorum en iyisi hangisidir.
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
bulabilirsen metzelleri çok iyi buluyorlar bilindik diğer markalarında lastikleri var. 4 mevsim sırt deseni kullandığın yollara uygun bir lastik en iyisi bence. yumuşak hamurlu lastikler çabuk bitiyor
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
resimi küçültmüş olsan daha güzel olurdu okuyana kadar canım çıktı :)
geçen akşam kanuni parça listesini inceledim. 550 ytl olan şasi düzeltme dedikleri olay biraz abartı geldi bana. o fiyata neredeyse yeni şasi alıyorsun.
kanuni rocco modelinin parçaları uyumlu bu motor için. mondial servisleri ne tutturabilirse o fiyattan yapıyor. aynalar konusunda bence daha kaliteli başka bir ayna al çifti 15 ytl civarı demir saplı aynalar satılıyor. bu aynalardan daha kullanışlı ve rüzgar almıyor.
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
resimi küçültmüş olsan daha güzel olurdu okuyana kadar canım çıktı :)
geçen akşam kanuni parça listesini inceledim. 550 ytl olan şasi düzeltme dedikleri olay biraz abartı geldi bana. o fiyata neredeyse yeni şasi alıyorsun.
kanuni rocco modelinin parçaları uyumlu bu motor için. mondial servisleri ne tutturabilirse o fiyattan yapıyor. aynalar konusunda bence daha kaliteli başka bir ayna al çifti 15 ytl civarı demir saplı aynalar satılıyor. bu aynalardan daha kullanışlı ve rüzgar almıyor.

tamam resmi kücültüm ama resimdeki yazanlar okunmuyo gibi...:bounce:
ben şase ve diger parcalara toplam 550 ytl demiştim.ayna konusuna gelince aynalardan memnunum ayarlarladım şimdi ayna cok iyi..
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
parçaların fiyatı bana abartı gibi geldi. benzeri modeller için bir arkadaş sağ arka plastik parçaya 15 - 20 ytl gibi bir rakam ödemişti.
aşağıdaki fiyatlar kanuni rocco modeli için tavsiye edilen parça fiyatlarıdır
ön çamurluk : 22,42 YTL
ÜST MARŞPİYEL (ayak koyma yeri) 16.13 YTL (tespit takozları 0,6 YTL)
ALT MARŞPİYEL SOL ÇITA GRİ 19.65 YTL
ŞASE KOMPLE 204.3 YTL
GÖSTERGE PANELİ ÖN KISIM KIRMIZI 27.08 YTL
DEKORATİF KAPAK SOL 9.6 YTL (bu parça senin servisin 45 ytl demiş olduğu parça)
sonuç olarak kanuniden pay biçersek. senin motor yeni şase ile o fiyata çıkar.
ek aynaların sağ yada solu tek olarak 15 ytl civarı
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
slm benim aynalar çatladı yeni sade görünüşlü nikelanjlı aldım çok güzel duruyo diye fakat aldıgımda Gönendeydim motor yoktu .Eve geldigimde hevesle takmaya indim ama uymadı kaynak gerekli bende yapmak istemiyorum çiftini 10ytl ye almıştım şimdi orijinalleri iyice haşat oldu orjinalıinden takıcam yine fiyatı nedir acaba?
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
parçaların fiyatı bana abartı gibi geldi. benzeri modeller için bir arkadaş sağ arka plastik parçaya 15 - 20 ytl gibi bir rakam ödemişti.
aşağıdaki fiyatlar kanuni rocco modeli için tavsiye edilen parça fiyatlarıdır
ön çamurluk : 22,42 YTL
ÜST MARŞPİYEL (ayak koyma yeri) 16.13 YTL (tespit takozları 0,6 YTL)
ALT MARŞPİYEL SOL ÇITA GRİ 19.65 YTL
ŞASE KOMPLE 204.3 YTL
GÖSTERGE PANELİ ÖN KISIM KIRMIZI 27.08 YTL
DEKORATİF KAPAK SOL 9.6 YTL (bu parça senin servisin 45 ytl demiş olduğu parça)
sonuç olarak kanuniden pay biçersek. senin motor yeni şase ile o fiyata çıkar.
ek aynaların sağ yada solu tek olarak 15 ytl civarı

söylemiş oldugun parcaların arasında birtek camurluk 17 ytl aldık. digerlerinde baya fark var.benim ögrenmek istedigim asıl parca ön turuncu olan grenaj 85 ytl olan parca.
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
kışın gelmesi kötü vurdu herkezi galiba kimse motorlara binmiyormu yahuu.valla ben anca 2-3 haftada bir çalıştırıyorum.yazın gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum.bu arada motoruma spor hava filtresi koymayı düşünüyorum.istanbulda nerden bulabilirim.yada servislerde varmıdır.
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
587
kışın gelmesi kötü vurdu herkezi galiba kimse motorlara binmiyormu yahuu.valla ben anca 2-3 haftada bir çalıştırıyorum.yazın gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum.bu arada motoruma spor hava filtresi koymayı düşünüyorum.istanbulda nerden bulabilirim.yada servislerde varmıdır.

hergün biniyorum motoruma, ya ise gidip gelmek icin yada arkadaslarla bulusmaya ve "abi bu sogukta yagmur var ken binilirmi yahuu?" diyenlere hic ıslanıp üşümeden gezdigimi söylerken yüzlerindeki ifadeye de bayılıyorum.

bence giyiminde masraf et, daha saglıklı ve daha uzun faydalan bu mereten.
 
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
20
Arkadaşlar Motorumu Satıyorum.. 8-9 Aylık

1.250 İstiyorum.Temiz Motor.Alarmlı Neonlu.Bursadanım.
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
arkadaşlar motorun hava filitresini cıkarıp motoru calıştırın ve sesin güzelligine bakın :)
 
Katılım
6 Şub 2007
Mesajlar
24
Arkadaşlar bende bu motordan alıcam artık kararımı werdim :p
Olmazsa olmuyan Problemler;
1- Sağ aynanın gökyüzünü göstermesi?
2- Motorun stop etmesi?
...
ve çözüm yollarını söylerseniz çok mutlu olucam. Şimdiden teşekkürler :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst