- Katılım
- 5 Kas 2006
- Mesajlar
- 31
Herkes Okusun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Arkadaşlar ben foruma yeni katıldım daha önceden sadece okuyordum dayanamadım kayıt oldum bazı arkadaşlar saçma sapan konuşuyorlar ben afyondan katılıyorum bütün bunlara birşeyler söylemek için kayıt oldum. tam bir mondial hastasıyım. bazı arkadaşlar motorlar çok adi diyorlar alakası bile yok motora bakmazsan motorda sana bakmaz. yağını değiştirmiyo hava filtresine bakmıyor ondan sonra bozuldu diyor. ben mondial yetkili servisinde kalfa olarak çalışıyorum ve o motorun iliğine kadar herşeyini bilirim. birde hız konusunda söyleyeceklerim var bu motorlar 3 seri çıktı hepsinin kilometreli farklı. mesela bir araba 95 km hızla gidiyorsa 1. seri 90 2. 100 3. seri 130 gösteriyor. tam gösteren yok. bende 151rs var. motor düz yolda yırtınsa 110 gidiyor yapacağı son hız o. diğerleride 110 gidiyor ama ibre 140 gösteriyor onlarda sanıyoki şimdi havalanacağım. o motor ortadan ikiye bölünse yapacağı 110 yokuş aşağı belki 120- 125 oda çok dikse. tabiki siz denemeyin. motor çok devir yapıyor krank sarma riski çok yüksek. motorada ayaklığında son gaza vermeyin. her ay dükyanda 10 tane krank geliyor bunlarda ya çok devirden yada yağsızlıktan. bu yağ konusuna gelince bu motor için en iyisi 10-40 Valvoline tam sentetik yağ castrol petrol ofisi halt etmiş. motorunuzu çok seviyosanız 10-50 tam sentetik yağ katabilirsiniz. Lt 60 Ytl Motoru yakıtı konusuna gelince motor yeni ise çok yakıyor 150 lira falan eksoz doluktan sonra düşer ben antalyaya son gaz hiç gaz kesmeden iki kişi gittim 72 lira yaktı. genelde 90-100 yakıyor eğer düşürmek istiyorsanız hava filteresinin içinde kuçuklar var onları alın drek 70 liraya düşer tabi basmayacaksınız. motorda gaz kesme olabilir oda kmsi azsa. 3000 geçmiş motorda hiç birsey olmaz. Motorun tek sorunu ufak lastik kayıyor. Sormak istediğiniz her hangi bir soru varsa msn: [email protected]. Son bişey daha söyleyeceğim kafam oraya çok takıldı eğer çok idda eden benim motorum 130 gidiyo diyen varsa nerdese söylesin geliyim kapıştıralım o 130 giderken yanından 110 la açık ara farkla geçerim ben idda ediyorum motoruna güvenen varsa çıksın. Görüşlerinizi bekliyorum....
r:
r:
r:
r:
r: :farao: :farao: :farao:
Arkadaşlar ben foruma yeni katıldım daha önceden sadece okuyordum dayanamadım kayıt oldum bazı arkadaşlar saçma sapan konuşuyorlar ben afyondan katılıyorum bütün bunlara birşeyler söylemek için kayıt oldum. tam bir mondial hastasıyım. bazı arkadaşlar motorlar çok adi diyorlar alakası bile yok motora bakmazsan motorda sana bakmaz. yağını değiştirmiyo hava filtresine bakmıyor ondan sonra bozuldu diyor. ben mondial yetkili servisinde kalfa olarak çalışıyorum ve o motorun iliğine kadar herşeyini bilirim. birde hız konusunda söyleyeceklerim var bu motorlar 3 seri çıktı hepsinin kilometreli farklı. mesela bir araba 95 km hızla gidiyorsa 1. seri 90 2. 100 3. seri 130 gösteriyor. tam gösteren yok. bende 151rs var. motor düz yolda yırtınsa 110 gidiyor yapacağı son hız o. diğerleride 110 gidiyor ama ibre 140 gösteriyor onlarda sanıyoki şimdi havalanacağım. o motor ortadan ikiye bölünse yapacağı 110 yokuş aşağı belki 120- 125 oda çok dikse. tabiki siz denemeyin. motor çok devir yapıyor krank sarma riski çok yüksek. motorada ayaklığında son gaza vermeyin. her ay dükyanda 10 tane krank geliyor bunlarda ya çok devirden yada yağsızlıktan. bu yağ konusuna gelince bu motor için en iyisi 10-40 Valvoline tam sentetik yağ castrol petrol ofisi halt etmiş. motorunuzu çok seviyosanız 10-50 tam sentetik yağ katabilirsiniz. Lt 60 Ytl Motoru yakıtı konusuna gelince motor yeni ise çok yakıyor 150 lira falan eksoz doluktan sonra düşer ben antalyaya son gaz hiç gaz kesmeden iki kişi gittim 72 lira yaktı. genelde 90-100 yakıyor eğer düşürmek istiyorsanız hava filteresinin içinde kuçuklar var onları alın drek 70 liraya düşer tabi basmayacaksınız. motorda gaz kesme olabilir oda kmsi azsa. 3000 geçmiş motorda hiç birsey olmaz. Motorun tek sorunu ufak lastik kayıyor. Sormak istediğiniz her hangi bir soru varsa msn: [email protected]. Son bişey daha söyleyeceğim kafam oraya çok takıldı eğer çok idda eden benim motorum 130 gidiyo diyen varsa nerdese söylesin geliyim kapıştıralım o 130 giderken yanından 110 la açık ara farkla geçerim ben idda ediyorum motoruna güvenen varsa çıksın. Görüşlerinizi bekliyorum....
