selam 150 hs ciler
motorum 15 günlük ve mavi..600 kmde..yağ değişimimi yeni yaptırdım..iyi gidiyor doğrusu..sağ aynayı saymazsak..sanırım bunların hepsinde böyle bir sorun var arkadaşlar..150 zat aynası takmayı düşünüyorum..şimdilik küçük kör nokta aynası taktım kendi aynasının üstüne.tabi oda çok küçük ve derin gösteriyor..
servise gittiğimde rolanti ayarını azalttırmıştım yakıttan tasaruf olsun diye..ama bu sabah işe gelmek için bindiğimde motor çalışmadı..pedalla çok uğraştım.bir ara boğuldu falan sandım..sonra çalıştırabildim..sonrasında rolantiyi yükselttim..malum kış yaklaşıyor, ayarı kıstırmak büyük yanlış..
size sorum motor yağ değişimini tamamladı ve 600 km de..rodaj bitmiş midir?
ben istanbul maltepedeyim..birbirimize ulaşalım ve yardımcı olalım derim..tüm hs cilere selamlar