- Katılım
- 29 Ağu 2006
- Mesajlar
- 22
Nightcore
Rs manyağı arkadaşım senin ayrı bi topic in yok mu ? Git orada yorumunu yap kaç gündür aramızda dolaşıp duruyon fikirlerininde hiç mi hiç mantıklı bi yanı yok misal : ( rs de turbo var nos var dion ) bari yavaş salla git kendi tpiğine Allahını seversen biz burada sana cevap yetiştirmekten motor hakkındaki teknik görüşleri öğrenemiyoz !
Rs manyağı arkadaşım senin ayrı bi topic in yok mu ? Git orada yorumunu yap kaç gündür aramızda dolaşıp duruyon fikirlerininde hiç mi hiç mantıklı bi yanı yok misal : ( rs de turbo var nos var dion ) bari yavaş salla git kendi tpiğine Allahını seversen biz burada sana cevap yetiştirmekten motor hakkındaki teknik görüşleri öğrenemiyoz !