Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Ağu 2006
Mesajlar
22
Nightcore

Rs manyağı arkadaşım senin ayrı bi topic in yok mu ? Git orada yorumunu yap kaç gündür aramızda dolaşıp duruyon fikirlerininde hiç mi hiç mantıklı bi yanı yok misal : ( rs de turbo var nos var dion ) bari yavaş salla git kendi tpiğine Allahını seversen biz burada sana cevap yetiştirmekten motor hakkındaki teknik görüşleri öğrenemiyoz !
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
21
emre bosver salla gitsin yaw herkez için kendi motoru en güzeldir :)

KİMSİN SEN BAK SENİ SALARIM AKILI OL

Rs manyağı arkadaşım senin ayrı bi topic in yok mu ? Git orada yorumunu yap kaç gündür aramızda dolaşıp duruyon fikirlerininde hiç mi hiç mantıklı bi yanı yok misal : ( rs de turbo var nos var dion ) bari yavaş salla git kendi tpiğine Allahını seversen biz burada sana cevap yetiştirmekten motor hakkındaki teknik görüşleri öğrenemiyoz !

SENDE HERALDE BEYIN YOK ONDAN AMNTIKSIZ GELIYOR SÖYLEDİKLERİM
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ağu 2006
Mesajlar
22
Nightcore

RS MANYAĞI :

SENDE HERALDE BEYIN YOK ONDAN AMNTIKSIZ GELIYOR SÖYLEDİKLERİM

Arkadaşım öcelikle terbiyeni takın !::ban:: ::ban:: ::ban::

Sen diyosunki 151 rs lerde turbo yani nos var dion ...
bikere nos la turbo bambaşka dünyalar !

İkincisi nos sistemi zaten senin motorunu 40-50 kere satın alır turbo diyosun turbo sistemide o kadar olmasada yine senin motoru bi kaç kere satın almaya yetecek para !!

Üçüncüsü git kendi topiğine burası senin topiğinmi ?

Şimdi kimde beyin yok ? NOS VE TURBO nun manalarını örenmeden gelme

Ha bide bu arada sitede 40 tane kilitlenmiş konun var onlar kilitliyse git 151 rs topiğine 150 hs ye deil !!

Ve moderatör... rs manyağı adlı kişinin yorumlarını inceledikten sonra bu kişiye ::ban:: talep ediyorum !

Saygılarımla...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cidden arkadaşlara katılıyorum bu topic'e zarar vermeyelim burada ne güzel bir 150HS sahiplere ya da almayı düşünen arkadaşlarımıza bilgi paylaşımında bulunarak hem yanlış bişi yapmayı engellemeye çalışıyor artı arkadaş ortamı kuruyoruz...
Bugün fabrika ile telefon görüşmelerim sonucu cidden adam gibi bir servise gittim arkadaşlar, tüm dertlerimi hallettiler cidden yapılanlar şöyle...
arka kampanın balataları yenilendi artık fren var cidden motorumda :)
ön disk balataları yenilendi org değil ama daha iyisi ile bi tane ses kalmadı artık
hava filtrem ve bujim değişti bosch ile değiştirildi elbette...
arka fren müşürüm 2 kere kırıldı tekrar değişti bu sefer iyisi ile kırılmayacak
motordan yağ damlama sorunumda çözüldü elbette yağ değişti
direksiyon boşluk ayarı yapıldı...şimdi yağ gibi akıyor motorum yolda ve durabildiğimi biliyorum artık :) bu arada egzostumu biliyorsunuz venüs marka abarth egzost kendisini yanmaz boya ile siyah yapmayı düşünüyorum alt yarısını artı motorun altından gelen egzost borusunu yeniden bi ustaya sport kıvrımlı kalın yaptırcam hem ses daha da güzelleşecek artı çıkış rahatlayacak bu arada dayım motor rektefiyecisi önümüzdeki yaza girerken pistonları biraz büyütmeyi düşünüyoruz 200cc yapacağız motoru yorumlarınızı bekliyorum resimleri yarın ekleyeceğim son halinin herkese kazasız günler diliyorum...
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
ilker84 fabrikami sana servisi onerdi yoksa senmi buldun servisi.bide nerdeki servis.senin motor kac km de?resimlerini bekliyoruz
herkese bol motorlu gunler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motorum 3200 km civarında şu an evet fabrika önerdi bütün gittiğim servislerden lanet ederek çıkınca arayıp şikayet ettim bende isim cisim vererek sonra elli tane müdür aradı beni sevpa motor arkadaşlar google'da aratırsanız bulursunuz adamlar randevulu çalışıyorlar harika valla ismet usta var 1 numara...resimleri yarın çekeceğim bugün fuara gittim arabayla motor brandasının altında tertemiz duruyor :)
 
Katılım
29 Ağu 2006
Mesajlar
22
Nightcore

Arkadaşlar size bişi danışacaktım bende Allah izin verirse yaklaşık 1 ay sonra turuncu 150 HS almayı düşünüyorum.

Size bişi soracam , adını bilmiyorum ama farlara bir şey yaptırıyolar mesela turuncu motorların ön farına mavi renkte ışık gibi bişi neon a benzio aydınlatmak için deil karizma olsun diye hatta mesut diye biri var bu forumda onun avatarında var.Eğer motor elime geçerse bende böyle bişey yaptırmayı düşünüyorum.

1.Bunların aküye zararı varmı ?
2.Fiyatları yaklaşık ne civarda ?
3.Garantiye bi etkisi oluyomu ?

Şimdiden hepinize çok teşekkür ediyorum....
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
Nightcore arkadasim onlara led ısık diolar.bendede var.motor kirmizi onlarda kirmizi cok hos duruyo.sorularinin cevplaina gelelim.
1-akuye zarari olmaz cunku normal park ısıkları gibdir.akuye bi zarari olmaz
2-2 si birlikte 5 ytl.
3-zannedersem bi etkisi olmuyo.
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
49
bence 150 hs mondial modellerinin içinde iyi bir yer tutuyo.benim hs 1100km de.henüz öyle büyük bi sorun yaşamadım.2 kere sigorta attı,1 kerede fren müşürünü değiştirdim.ama memnunum motordan.bu aralar satmayı düşünüyorum ama ilk gözağrım olduğu için seviyorum hs'yi.ankarada başka markalardan hs modeli çok ama mondial 150 hs'yi az görüyorum nedense.
ankaradaki hs kullanan arkadaşlarla tanışmak isterim.tek başıma dolaşmaktan sıkıldım artık.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Yokuş aşağı 118km/s hız yaptım hafta sonu ,
Çubuk barajı viyadüğüne inerken !

Hava alanı yolunda Pursaklar'ı çıkarken 80km/s
inerken 115km/s hız yaptım !
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bende motoru mu satmaya karar verdim çünkü keeway supershadow 250 almaya karar verdim...altta ve koltuk altlarında çift akar neon var, parklarda ve plaka aydınlatmasında mavi neon var, parklarına yanına ek bir delik açılarak beyinli çakar var torpidoda beyni 3 kademeli ve hızı ayarlanabilir, org egzostu sıfır yeni geldi duruyor evde değişti üzerinde venüs marka abarth egzost takılı, motor 3300 km'de tüm bakımları tam en son bakımında sevpa motor'da yapıldı her şeyi komple elden geçti ve değişti alarm var üzerinde kumandadanda çalışabiliyor, branda var...eksi olarak sadece durduğu yerde düşmesinden sebep ön grenajın yanlarında ufak tefek çizikler var o kadar kazası yok ruhsat vs her şeyi tamam... fiyat olarak 1.450 YTL düşünüyorum ilgilenenler bana ulaşsınlar...motor turuncu önceki sayfalarda resimleri mevcut...bana msn adresimden ulaşabilirsiniz...
[email protected]
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
323
su on tekerden fren takırtıları geliyo.onun dısında motor hala kopek gibi kacıyo.on deki sesler niyeymis?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst