Ben yeniyimde şöleymiş rolanti mi 1-3 arası olursa stop etmiomuş. Rolanti miydi başka bişimiydi?
Genel oalrak sorunsuz bi motor dimi?

cihan sen ne yaptın... bakın şu resimlere..
http://img360.imageshack.us/img360/931/dsc00148dc7.jpg
http://img125.imageshack.us/img125/325/dsc00149bs9.jpg
http://img245.imageshack.us/img245/7002/dsc00152oz8.jpg
http://img245.imageshack.us/img245/9457/hpim1071hj3.jpg
http://img245.imageshack.us/img245/8709/hpim1072he9.jpg
http://img274.imageshack.us/img274/1640/hpim1078ak8.jpg

Arkadaşlar bende bu motordan alıcam artık kararımı werdim
Olmazsa olmuyan Problemler;
1- Sağ aynanın gökyüzünü göstermesi?
2- Motorun stop etmesi?
...
ve çözüm yollarını söylerseniz çok mutlu olucam. Şimdiden teşekkürler![]()

arkadaslar bizim motorlarda 10/40 yağmı kullanılıyordu.2000km bakımı yaklaştı bakımı kendim yapmayı düşünüyorum.yağ olarak ne marka öneririrsiniz
arkadaslar bizim motorlarda 10/40 yağmı kullanılıyordu.2000km bakımı yaklaştı bakımı kendim yapmayı düşünüyorum.yağ olarak ne marka öneririrsiniz
tamam aga sen öle yap biz motorlarımızdan memnunuz.çok paramız olsa yamaha honda falan alırız.ama ayağımızı yerden kesio ya o yeter