Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
1-sağ ayna olayı bi çoğunda var ama servise solersen yapıyolar.bende böle bi sorun yoktu ama çoğunda varmış.
2-motorun stop etmesi de nedir??ben kantoğı kapatmadan stop falan etmiyor:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :) :) :queen:
 
Katılım
6 Şub 2007
Mesajlar
24
Ben yeniyimde şöleymiş rolanti mi 1-3 arası olursa stop etmiomuş. Rolanti miydi başka bişimiydi?
Genel oalrak sorunsuz bi motor dimi?
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
aga geçmiş olsun fena çarpmışsın yani.nası oldu direkmi girdin??

Ben yeniyimde şöleymiş rolanti mi 1-3 arası olursa stop etmiomuş. Rolanti miydi başka bişimiydi?
Genel oalrak sorunsuz bi motor dimi?

yok aga öle bişey.anca çok düşükse stop edebilir
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
E_M_R_E sen arkadaşın ve motorun adına üzüldüm geçmiş olsun cana gelen mala gelsin...
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
ya bu 150 hs lerin rolanteleri ortalama kaç olmalıdır ben hep değiştirmek zorunda kalıyorum hava soğuk iken rolante kendi kendine düşüyor ama havanın soğukluğundan mıs ben su an 2 ve çokaz üstünde su an hiç bişey yok ama bir sey daha mesela 2 deyse bi 2 nin azüstüne çıkıo ve tekrar yine 2 ye geri dönüyormotor soğuk olduğu için mi bilen varsa yazsın



ARKADAŞLAR ÇEŞİTLİ SEYLER YAZIN SAYFALARI ÇOĞALTALIM TAMAM MI :cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
E_M_R_E sen kardeş motorun için üzüldüm ama sana bişey olmasın boşver motoru,kendine iyi bak sen.
benim motor 1570 km de canavar gibi hala arada bi benim kafamı bozuyo ama olsun emegim çok var onda o da bana hakkını ödeyemez bende,amam satıcam bi gün beni çok arıyacak,zaten ya kebapcıya yada lehmacuncuya verecem ki benim kıymetimi anlasın ama iş işten geçeceekkkk. neyse bi iki foto koyıyım,bu havada motora niye binmiyosunuz onu anlayamadım valla,hava gayat güzel hee bi de tam elbise olursa ne sogugu ne de rüzgarı hissediyorsuun,motora devamlı bineceksen mutlaka elbiselerini alıcan kardeş.



ben neysem oyum valla benim huyum bu araba ile giderken bile arabayı motor gibi kullanıyorum zaten onun için koca kamyonetle yolda motor gibi zikzak yaptım yedik amirden 149 ytl cezayı..:farao:




Arkadaşlar bende bu motordan alıcam artık kararımı werdim :p
Olmazsa olmuyan Problemler;
1- Sağ aynanın gökyüzünü göstermesi?
2- Motorun stop etmesi?
...
ve çözüm yollarını söylerseniz çok mutlu olucam. Şimdiden teşekkürler :)

motorun stop etmesi karbüratörün tıkalı olmasıdır bende de öyle yapıyordu ben 100 ytl verip karbüratörü degiştirince motor sıfır gibi oldu şimdi saat gibi çalışıyo,yada servise git karbüratörü temizlet,ama faydası olmaz bende delikleri tıkanmıştır.

 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
arkadaslar bizim motorlarda 10/40 yağmı kullanılıyordu.2000km bakımı yaklaştı bakımı kendim yapmayı düşünüyorum.yağ olarak ne marka öneririrsiniz
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
arkadaslar bizim motorlarda 10/40 yağmı kullanılıyordu.2000km bakımı yaklaştı bakımı kendim yapmayı düşünüyorum.yağ olarak ne marka öneririrsiniz


10/40 degil 15/40 koyuyorum ben alttan yagını boşaltacaksın tamamen,sonra üstten koyacaksın yagını,sonra hava filtresi alacaksın kendin takacaksın,motorcuda yapsa 20 ytl sende yapsan 20 ytl aynı degişen bişey yok,yinede sen bilirsin..:cat:
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
arkadaslar bizim motorlarda 10/40 yağmı kullanılıyordu.2000km bakımı yaklaştı bakımı kendim yapmayı düşünüyorum.yağ olarak ne marka öneririrsiniz

valla 10-40 valvoline iyi diye duymuştum. tam sentetik titreşimide azaltıyormuş.:cat:

birde arkadaşlar ben motoru apartmanda yer var oraya koyuyorum benim fren kollarının boyası döküldü çıktı gitti soyuldu ne olduysa tekrar boyanırmı boyanırsa nasıl olur siyah olurmu?
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
[/QUOTE]birde arkadaşlar ben motoru apartmanda yer var oraya koyuyorum benim fren kollarının boyası döküldü çıktı gitti soyuldu ne olduysa tekrar boyanırmı boyanırsa nasıl olur siyah olurmu?[/QUOTE]

ben fren kolunun kenarını sürtmüştüm sorada spreyle boyadım güzel oldu
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
Banarli

BENİM EGSOZ UN SUSTURUCUSU KOPMUS İÇİNDE SANKİ BİR SEY VARMIŞ GİBİ SES YAPIYOR KISMETSE BU CUMARTESİ GİTCEM SERVİSE DEĞİŞTİTTİRCEM 5000 KM GEÇTİ Bİ SORUN YOK ŞİMDİ TABİ BAKARSAN HAVA FİLRESİ ,YAĞ VE BUJİ ZAMANINDA DEĞİŞMESİ ÇOK ÖNEMLİ

EGSOZ NORMALDE 50 YTL MİŞ AMA 2 YIL BOYUNCA BOZULAN HERSEY İ ÜCRETSİZ YAPMALARI LAZIM SERVİSLERİN İŞÇİLİK PARASI BAHANE ODA DAHİL SÖZLEŞMEDE ÖYLE YAZIYOR BENDE PARA ALMAYA KALKARSA GÖSTERECEM YAZICIDAN ÇIKARIP MORS OLSUN TABİ ARKADASLAR 2 BOYUNCA DEDİYSEM YAPILAN HAYVANLIKLAR HARİÇ LASTİK LERLE PATANAJ
FAZLA KİŞİ BİNME FALAN :)

HADİ SELAMETLE BİRSEY OLURSA MSN İM
[email protected]

SELAMETLE :bounce:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Arkdaslar abiler bence mondıal alıp ta kendınız yıpretmayın bende bı aralar aldım ama kendımı yıprettım bosverın daha guzel motorlar alın o paraya ama tabıkı sız bılrıısnız
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
tamam aga sen öle yap biz motorlarımızdan memnunuz.çok paramız olsa yamaha honda falan alırız.ama ayağımızı yerden kesio ya o yeter
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
16000 km deyim ne yollar gördüm banamısın demedi,ne çilemi çekti ben gaz verdim o gitti kafam bozuldu girdim ormana,keyfim geldi çıktım yola uludaga adapazarına vs vs.
ilk başlangıç için idael motor memnun olanlar burda olmayanlarda burda,ben her zaman motorumdayım..
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
Banarli --- Tekirdağ

ARKADASLAR ABİLER BEN SU HS LERİN BOĞULUR GİBİ OLAMSINA ÇOKSİNİR OLUYORUM DİĞER BASKA MOTORU OLANLARA SORDUN SİZİDE OLUYORMU DEDİM OLUYOR DEDİLER BU 151 LİK LERİN YENİ ÇIKANLARIDA OLUYOR AMA BİZİMKİLER KADAR OLMUYOR NASIL İŞTİR ANLAmadım BU BOĞULMA OLAYINI NASIL GİDEREBİLİRİZ BEN Bİ USTAYA SORDUM KARBÜRATÖRDE PİSLİK VARDIR DEDİ

ARANIZDA BİLEN VAR MI BU İŞE Bİ ÇARE BULALIM :salut:
 
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
1
sa benimde 150 hs varr alalı 4 -5 ay oldu motoru zorlardım 110 kmh gecemedim 120 yapmıyor bizim burada osmanlı motorun motorları var 140 yapıyor ama gorunusu biizim motorlar kadar kalıtelı degil
Neden bU moTor 110 NU gecmıyorr yARDIM????
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst