Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
aga kullanımına falan baglı.rodaj suresiyle falan alakası var.rodaj kurallarına uyduysan seninkide yapar.ama karbüratörde falan belki bişey olabilir.sen bi göster servise istersen.ama bu motorlar hız motoru degil biliosundur zaten bence 110 da bu motorlara gore iyi bi hız
 
Katılım
30 Tem 2005
Mesajlar
359
sa benimde 150 hs varr alalı 4 -5 ay oldu motoru zorlardım 110 kmh gecemedim 120 yapmıyor bizim burada osmanlı motorun motorları var 140 yapıyor ama gorunusu biizim motorlar kadar kalıtelı degil
Neden bU moTor 110 NU gecmıyorr yARDIM????


arkadaşım 110 neyine yetmiyor bu tip motorlarla 140 yapılırmı bilemem ama bildiğim tek şey bu hızı yapan arkadaşı ertesi gün gazetelerin 3.sayfasında göreceğimdir
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
Tolga 150 Hs Ci

arkadaslar motor ların ilk kullanımı çok önemli 110 muhammeti doğru max o kadar ama karbiratörden biraz aç gör motoru tutamazsın motoru ama ömrü kısa olur o ayrı mesele yani hız istiyosan KAWASAKİ 1400 CC VAR AL DA GÖR MOTORU TABİ HİÇ BİRİMİZ ALAMAYIZ O AYRI KONU sakın karbüratörden açmayın ayarını hızlı gider amaa motor is temiz yani çöpe onun gücü o kadar

o 140 ta ne bilionuzmu o tür ibreleri fazla gösteriyor o yüzden 140 yaptığını düşünün bi ne kasnak kalır ne baska bişey dağılır hayvan gibi yüklenirsen hem kendine yazık olur hem motora tabi sen bi servise götür full bi bakım yaptır eski performasına kavusur motor :bounce:
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
Herkes Baksin

ARKADASLAR HERKES ÇEŞİTLİ BULDUĞU , DUYDUĞU GÖRDÜĞÜ ŞEYLERİ YAZSIN NE OLACAKKİ yapmayın ama YAŞATALIM MONDİAL 150 HS Yİ


VARMI ONUN GİBİ BİR TANE MOTOR SÖYLEYİN

HERKESTEN BİŞEYLER BEKLİYORUM :bounce:
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
evet arkadaslar havalar guzellesiyo.motorlara binme zamanıda yaklasıo aslında her zaman binilio ama yazın daha cok.
bu motorlarda beyaz far nası durur yada beyaz far takılırmı.beyaz farlar siste iyi gosteriyomu
 
Katılım
11 Nis 2005
Mesajlar
1
beyaz far guzel duruyor ama omru kısa oluyor cabuk yanıyor alabiliyosan kalıtesını al derim bence

arkadaslar motor ların ilk kullanımı çok önemli 110 muhammeti doğru max o kadar ama karbiratörden biraz aç gör motoru tutamazsın motoru ama ömrü kısa olur o ayrı mesele yani hız istiyosan KAWASAKİ 1400 CC VAR AL DA GÖR MOTORU TABİ HİÇ BİRİMİZ ALAMAYIZ O AYRI KONU sakın karbüratörden açmayın ayarını hızlı gider amaa motor is temiz yani çöpe onun gücü o kadar

o 140 ta ne bilionuzmu o tür ibreleri fazla gösteriyor o yüzden 140 yaptığını düşünün bi ne kasnak kalır ne baska bişey dağılır hayvan gibi yüklenirsen hem kendine yazık olur hem motora tabi sen bi servise götür full bi bakım yaptır eski performasına kavusur motor :bounce:

evet 140 yapıyor ama katkı maddesi ile yapıyor ve ayrıca benzinin kalitesi önemli tabi ben yapıyorum 140 hıc bi sorun olmuyor fakat yinede yapılmasını hıc uygun bulmuyorum cunku guvenli degil tavsıye etmem
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
arkadaslar bizim motorların aku kac volt ve kac amper benim aku öldü gibi bisey.bi sarj ettircem olursa olur olmazsa yeni aku alcam.hangi markalar iyi motor akulerinde
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
bizim motorların aküsü 12v 6 ampermis akude ole yazıyodu ama servisi aradıgımda bana 7 amper dedi.aslında 2-3 amper cok fark etmez.
buda benim motordaki aku.hafta ici yeni bi tane almayı dusunuyorum...

 
Son düzenleme:
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
arkadaşlar benim motor sabahları calışmıyor:cyclopsan ayak marşından calıştırıyorum.sizin motorlar sabahları el marşından calısıyormu?:silent:

bizim motorların aküsü 12v 6 ampermis akude ole yazıyodu ama servisi aradıgımda bana 7 amper dedi.aslında 2-3 amper cok fark etmez.
buda benim motordaki aku.hafta ici yeni bi tane almayı dusunuyorum...


murat senin motorun akü kutup başları resmimde gördügüme göre paslanmış ve oksitlenmiş. pası ve oksiti temiizle belki şarz olur.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
daha onceden oksitlenmisti o yuzden gres yagı surmustum.paslı gibi duruyo
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
daha onceden oksitlenmisti o yuzden gres yagı surmustum.paslı gibi duruyo

oksitlenen yere gres yagı sürmek yerine oksitlenen yüzeyi zımpaaralasan daha iyi olurdu.

arkadaşlar bizim hsler 0 dan 100 e kaç sn de cıkıyor:silent: benim ki düz yolda. 15 18 sn arası sizin motorlar?
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
emre_sen:eek:ksitlenen yere gres yagı sürmek yerine oksitlenen yüzeyi zımpaaralasan daha iyi olurdu.

aga bu hafta sonu öle yaptım valla komple yerinden çıkarttım aküyü. bi sıcak su döktüm üstüne bide bi güzel zımparaladım.iyi oldu şarj etmeye başladı gibi.ama okul olduğu için anca hafta sonları bakabiliyorum.0-100 e kac saniyede cıktıgını bilmiyorum ama 0-60 a 3-5 sn arası cıkıyo.100 km ye çıkıcak doru düzgün bi yol olmadığı için deneyemdim:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
yeni akü almaktan kurtuldun yani...:silent: akü kutup başlarındaki kırmızı ve siyah olan plastik şeyleri başlıklara iyi tak. arada kutup başlarınıda kontrol et sorun olmaz. yardımcı olabildiysem ne mutlu bana.. :)
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
yeni akü almaktan kurtuldun yani...:silent: akü kutup başlarındaki kırmızı ve siyah olan plastik şeyleri başlıklara iyi tak. arada kutup başlarınıda kontrol et sorun olmaz. yardımcı olabildiysem ne mutlu bana.. :)

eywallah aga sagol.da bu plastik şeylerden sadece kırmızıda(+) ucta var.siyaha konulmuyo benim bildiğim kadarıyla.sizinkilerde varmı
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
slmlar.ankaradaki 150hs cilere sesleniyorum.bu haftasonu 150hs lerimize atlayıp şöyle bi gölbaşı falan yapalımmı.?ne dersiniz?:bounce:
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
9
arkadaslar istanbul hs ve rs ciler bi gün toplanalım istanbul turu yapalım bilgi alışverişi yapalım sorunları döküp çözüm bulalım en 500 deyim daha ilk bakımını yaptırdım egsozda bişe patlamıs yakıt sarfiyatı arttırımıs o ama ben farkedemedim değiştidiler garantiye yazdılar cevap ve yorumlarını bekliyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst