motorumun trafige çıkış tarihi 21,12,2006 tarihinde aldım ve şimdilik 13 aylık motor ve 14500 km yol yaptım tabi çin malı bozulur ama ben bu motorun hiç kimsenin kullandıgı gibi kullanmadım ama çok ta iyi baktım,hiç kimsenin bakmadıgı kadar baktım gecenin yarısı inip motoruma baktım,bazende gece saat3 de motordan önceden ses geliyor diye iki saat tamir ettigim günlermi,desem uzun yola çıkıp 36 saatte 515 km yol yaptıgımı,yeni aldıgımda 150 km iken kartalda eve 80 km kala motorun bozulup,ara gaz ile eve gidişim mi unuturmuyum beee daha neleri var neleri ama düşüyorumda beni o kadar üzüp o kadar da hakrımı çektiya ne yapsam az....son kelime şu:MOTORA BAKARSAN O DA SANA BAKAR...
MOTOR SATILIKTIR.(ilgilenenlere)